آموزش اینستاگرام 2022-10-20

آموزش اینستاگرام: صفر تا صد آموزش اینستاگرام رایگان الو کانتنت

سایر کاربران هم می‌توانند ضمن تماشای ویدیوهای Reels شما، آن‌ها را لایک کرده و زیرشان کامنت بگذارند. بنابراین این راهکاری جذاب برای به دست آوردن فالوئرهای تازه است. آموزش استفاده از اینستاگرام برای پیج شخصی و به عنوان یک کاربر عادی سخت و زمانبر نیست.

آیکون صورتک خندان نیز به شما این اجازه را می‌دهد که گیف، لوکیشن، موزیک، نظرسنجی و… را به استوری خود اضافه کنید. حال که حساب اینستاگرامی خود را ساخته و آن را شخصی سازی کرده‌اید، وقت به اشتراک گذاشتن محتواهای فوق‌العاده اتان که اینستاگرام اجازه آپلود عکس، ویدئو و استوری را به شما میدهد. برای ویرایش تمام این مواردی که گفته شد با کلیک بر روی گزینه edit profile در صفحه اصلی اینستای خود می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. برای ساخت یک حساب تجاری بهتر است که از ایمیل کسب و کار خود برای ثبت نام استفاده کنید تا اکانت شما به فیسبوک شخصی و یا ایمیل شخصی شما مرتبط نباشد. بهترین راه برای فعال نگه داشتن مخاطبانتون این هست که دائما صفحه خود را بروز نگه دارید و در ادامه چند راه مناسب برای ساخت یک پروفایل موفق اینستاگرامی به شما آموزش خواهم داد. اینستاگرام همچنین به شما کمک میکند آگاهی از برند خود را افزایش داده و محصولات جدید خود را معرفی کنید.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام از اپ استور یا گوگل پلی آن را باز کرده و گزینه ثبت نام (sign up) را انتخاب کنید. سپس اطلاعات اولیه مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید. یک نام کاربری که با نام یا فعالیت تان ارتباط دارد را انتخاب کنید. تعیین یک گذرواژه‌ای قوی و امن برای حساب کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید (اگر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید) و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید تا وارد پروفایل شوید. قابلیت Close Friends اساسا لیستی قابل شخصی‌سازی از افرادی است که می‌خواهید بیش از هرکس دیگری قادر به اشتراک‌گذاری استور‌ی‌ها با آن‌ها باشید. در واقع می‌توانید لیستی از افرادی که بیشترین صمیمیت را با آن‌ها دارید فراهم آورده و برخی از محتوای خود را تنها مقابل چشم آن‌ها قرار دهید. حتی مهم نیست که آن‌ها را فالو کرده‌اید یا خیر.

قابلیت کلوز فرند در اینستاگرام مخصوص استوری است که اکثر افراد آن را با حلقه سبز رنگ که دور عکس پروفایل ایجاد می‌کند می‌شناسند. بعضی از اوقات لازم است از یکی از افرادی که با او در ارتباط هستید برای مدتی فاصله بگیرید و شاید در این مسیر دیگر علاقه‌مند به مشاهده پست‌های او نباشید. در این بخش از آموزش اینستاگرام به شما می‌گوییم چطور می‌توانید از قابلیت مسدود یا اصطلاحا «بلاک» کردن کاربران استفاده کنید. در ادامه توضیح می‌دهیم که چطور با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی iOS و اندروید و همینطور مرورگر وب قادر بلاک کردن کاربران خواهید بود. هر زمان هم که نظرتان عوض شد می‌توانید شخص مورد نظر را از حالت مسدود خارج یا اصطلاحا او را آنبلاک کنید.

الگوریتم اکسپلور نیز از موضوعات مهم در آموزش آپدیت اینستاگرام است. بخش‌های اصلی اینستاگرام که در قسمت کادر پایین صفحه به صورت نماد قرار دارند بلافاصله پس از باز کردن برنامه نمایش داده می‌شوند در ادامه به معرفی کاربرد هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم. شما بدون آگاهی و اطلاع از معنی و مفهوم اصطلاحات اینستاگرامی نمی‌توانید به درستی با برنامه کار کنید به همین دلیل در ادامه مقاله آموزش اینستاگرام از صفر تا صد  اصطلاحات پرکاربرد و مهم اینستاگرام را به همراه توضیحات‌شان بیان می‌کنیم. امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها شناخته می‌شود که کاربران فعال زیادی نیز دارد که از طریق اینستاگرام حتی به کسب درآمد نیز مشغول هستند.

برای حل این مسئله می‌توانید پست‌های ذخیره شده‌ی خود را دسته‌بندی کنید. با وجود جذابیت و سرگرم‌کننده بودن اینستاگرام، یکی از مسائلی که کاربرهای اینستا باهاش سر و کله میزنن مشکلات اینستاگرامیه. از مشکل ورود به اینستاگرام تا بالا نیامدن صفحه‌ی اصلی!

صاحبان مشاغل میتوانند رضایت مشتریان خود را، از این قسمت با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر رضایت مشتریان و اعتماد سازی، میتوانید هر موضوعی که از نظر شما مهم است را، هایلایت کنید. مانند اطلاعات تماس و رضایت مشتری و حتی میتوانید محصولات خود را در این قسمت دسته بندی کنید تا مخاطب شما به راحتی به خواسته خود دست پیدا کند. برای استفاده از هایلایت، کافی است تا در پایین بایو اینستاگرام خود، روی دایره ی هایلایت ضربه بزنید و با انتخاب استوری های مورد علاقه خود، و مربوط به موضوع تان، هایلایت خود را تشکیل دهید و برای آن عنوان انتخاب کنید. اینستاگرام فضای بسیار مناسبی برای شروع آینده شغلی شما است.

در این بین هیچکس دیگری قادر به مشاهده پست‌های ذخیره شده و کالکشن‌های شما نیست و تنها خودتان به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. وقتی درون یک استوری تگ می‌شوید، پیامی دایرکت به دست‌تان رسیده و این موضوع را به اطلاع می‌رساند. اگر اکانتی که شما را تگ کرده عمومی باشد و اجازه اشتراک‌گذاری محتوای خود را بدهد، یک لینک درون این پیام دایرکت مشاهده خواهید کرد. برای بازنشر این استوری درون استوری خودتان، روی گزینه Add This to Your Story بزنید و سپس گام‌های بخش قبلی را دنبال کنید.

در این صفحه براساس نوع پیج‌هایی که شما دنبال می‌کنید همیشه محتواهای تصادفی در همان رابطه وجود دارند که ممکن است باعث شوند شما پیج جدیدی را کشف کرده و آن‌ را دنبال کنید. برای تبدیل اکانت به اکانت سازنده، کافیست مسیر بالا را دنبال کنید و تنها در مرحله آخر اکانت creator را انتخاب کنید. همچنین باز هم می‌توانید اکانت creator را به بیزنس یا شخصی تغییر بدهید. لازم به ذکر است که اکانت تجاری را می‌توان دوباره به اکانت شخصی تبدیل کرد. کافی است مسیر بالا را دوباره دنبال کنید و در انتها گزینه switch account type را انتخاب کنید.

همینطور که مشغول پست کردن یک استوری جدید هستید، قادر به افزودن به هایلایت‌ها نیز خواهید بود. به این ترتیب بعد از انتشار استوری، باید گامی اضافه را طی کنید. بعد از انتخاب استوری‌های مد نظر خود، گزینه Next را بزنید. در بالای شبکه پست‌ها به سراغ لیبل Story Highlights بروید. برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید.

اکثر شبکه‌های امروزی به شما اجازه می‌دهند به شکلی کاملا آسان قادر به یافتن پست‌هایی باشید که پیشتر لایک کرده‌اید. اینستاگرام اما یکی از آن شبکه‌های اجتماعی نیست. حالا باید لیستی شامل افراد پیشنهاد برای افزودن به لیست Close Friends خود را مشاهده کنید. روی Add بزنید تا قادر به افزودن هرکسی به آن لیست باشید و با نوار Search هم می‌توانید به جستجو برای شخصی خاص بپردازید.

این بخش، معرفی کوتاهی درباره شما است و می‌تواند شامل شغل شما، چیزهایی که دوست دارید، محل زندگی‌تان یا کسب‌وکاری باشد که انجام می‌دهید. هر حساب کاربری در اینستاگرام، دارای نامی است که توسط صاحب حساب در زمان ساخت حساب جدید یا پس‌از آن تعیین می‌شود. این نام کاربری یا آیدی، منحصربه‌فرد است به‌طوری‌که با داشتن آیدی اینستاگرام سایر کاربران، می‌توانید بدون دردسر آن‌ها را پیدا کنید.

80 درصد کاربران اینستاگرام بر اساس چیزی که در این پلتفرم پیدا کرده‌اند سفارش خرید داده‌اند. اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که در یک محیط دوستانه و معتبر کالای خود را بدون دردسر به مشتریان بفروشید. بله، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد. برخی از اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات با برندها همکاری می‌کنند، در حالی که برخی دیگر محصولات یا خدمات خود را می‌فروشند. مقاله روش‌های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام را بررسی می‌کند. فالو به معنی دنبال کردن است، با فشردن کادر آبی رنگی که در بالای صفحه هر شخص وجود دارد در واقع شما او را فالو می‌کنید و او به لیست فالووینگ‌های شما افزوده شده و محتواهای او برای شما نمایش داده می‌شوند.

خیلی جاها با لغاتی مثل الگوریتم اینستاگرام، قوانین اینستاگرام و شکست دادن اینستاگرام مواجه می‌شوید. تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامه‌نویسی‌ای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث می‌شود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید. ۱ اکانت اینستاگرام خود را باز کنید.۲ به پروفایل فرد مورد نظر بروید. ۵- یک زمینه کاری را از لیست پیشنهادی اینستاگرام انتخاب کنید.

اگر رقیب خود در اینستاگرام را می‌شناسید پروفایل آن‌ها را چک کنید و اگر آن‌ها را نمیشناسید، از هشتگ‌های مربوط به کسب و کارتان استفاده کنید تا به پیج مورد نظرتان برسید. استوری‌های موجود در هایلایت محدودیت 24 ساعته خود را گذرانده‌اندغ اما بنا به صلاحدید صاحب پیج به صورت دائمی به پروفایل اضافه می‌شوند. هایلایت‌ها در دایره‌های کوچک در زیر قسمت بیوی پیج قرار می‌گیرند. این یک قابلیت فوق‌العاده برای نیمه دائمی کردن استوری‌هایی است که به نظرتان به درد مخاطبان می‌خورد.

اگر درخواست شخص مقابل را بپذیرید، می‌توانید بدون فالو کردن او به پیام پاسخ دهید. اگر درخواست را رد کنید، شخص مقابل دیگر قادر به ارسال پیام بریا شما نخواهد بود، مگر اینکه او را فالو کنید. در این بخش از آموزش اینستاگرام می‌بینیم که چطور قادر به منتشر کردن یک تصویر خواهید بود. برای کامنت گذاشتن، روی آیکن شبیه به حباب در زیر هر پست کلیک کنید، متن مورد نظرتان را بنویسید و سپس گزینه Post را بزنید. در منوی پایینی با انتخاب گزینه Reels می‌توانید ویدیوهای کوتاه، سرگرم‌کننده و ترندی را مشاهده کنید. Explore یا اکسپلور، صفحه‌ای است که شما به عنوان یک کاربر برای پیدا کردن محتواهای جدید از کسانی که آن‌ها را فالو ندارید از آن استفاده می‌کنید.

اینستاگرام به صورت رایگان روی موبایل‌های هوشمند مبتنی بر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته. این یعنی می‌توانید آن را روی دیوایس‌های آیفون و آیپد و همینطور تبلت‌ها و موبایل‌های شرکت‌هایی نظیر شیائومی، سامسونگ، آنر، هواوی و سایرین به اجرا در آورید. برای آغاز به کار با این پلتفرم شبکه اجتماعی لازم است اپلیکیشن آن را از گوگل پلی استور (+) یا اپ استور iOS (+) دانلود کنید. مسلما بدون محتوای مناسب و قوی، شما شانسی برای موفقیت و بازدید بالا ندارید.

در این روش شما با تلاش و رفتن مسیر درست میتوانید برند شوید و تبلیغ کسب و کارهای بزرگ و معتبر را انجام دهید. مثلا آنباکسینگ محصولات ، رفتن به فروشگاه و شرکت آنها . با اینکار تبلیغ پیج آنها را میکنید و درآمد بالایی هم میتوانید کسب کنید. در این بخش باید شماره موبایل خود را وارد کنید و کد ارسال‌شده به آن را در اینستاگرام وارد کنید؛ شماره موبایل هم مانند ایمیل به شما برای تغییر رمزعبور کمک می‌کند. در این قسمت اگر ادرس وبسایت یا شبکه اجتماعی خاصی دارید میتوانید وارد کنید.

۲- یک نام کاربری و رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید. برای اینکه پروفایل و اطلاعات پروفایل را کامل کنید، باید به صفحه پروفایل و بخش ویرایش پروفایل، Edit profile بروید. اگر یک هکر حرفه ایی بخواهد پیج شما را هک کند روش های زیادی دارد.

برای تغییر اطلاعات اکانت اینستاگرام خود روی Edit profile در پروفایل خود بزنید. اینستاگرام دوستان فیس‌بوک را به طور خودکار به حساب شما اضافه نمی‌کند. شما انتخاب می‌کنید که کدام دوست را در اینستاگرام دنبال کنید.

بنابراین در این صفحه از آموزش اینستاگرام حرفه ای ، به شما عزیزان این مهارت را معرفی میکنیم تا بتوانید در جهت رشد کسب و کار خود از آن استفاده کنید. ترفندهای اینستاگرام بسیار است و کسی که قصد آموزش اینستاگرام جدید را دارد باید تمامی نکات و تکنیک‌های آن را بیاموزد. یکی دیگر از بخش‌های محبوب اینستاگرام، بخش اینستاگرام لایو است.

اینستاگرام از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که شامل خانه (نمایش پست‌ها و استوری‌ها)، جستجو (برای کشف محتوا و کاربران جدید)، پلاس (برای افزودن محتوا) و پروفایل (نمایش و مدیریت حساب کاربری) می‌شود. این بخش‌ها ساختار اینستاگرام را ساده و کاربرپسند کرده‌اند. اگر از نام کاربری خود راضی نیستید و می‌خواهید آن را تغییر دهید، اینستاگرام این قابلیت را برای شما فراهم کرده است.

صفحه خوشامدگویی همراه با چند دستورالعمل به نمایش درمی‌آید. گزینه Your Story را بزنید تا یک استوری جدید ساخته و منتشر شود. روی آیکن هواپیمای کاغذی زده و به سراغ گزینه Add Post to Your Story بروید. بومرنگ شما حالا درون فید یا استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده. اگر می‌خواهید یک فیلتر به ویدیو اضافه کنید و Next را بزنید.

برای بهتر کردن این موضوع سعی کنید از فرهنگ و فضای کسب و کار خود نیز تصاویری را اپلود کنید و دائما در حال پست کردن تصاویر محصولات نباشید. در انتها بیایید تنظیمات اکانتتان را با هم نگاهی بیندازیم. بر روی سه خط سمت راست بالا ضربه بزنید و بعد بر روی گزینه setting کلیک کنید. یوزرنیم یا همان نام کاربری خود را طوری انتخاب کنید که قابل تشخیص باشد. در صورتی که نام کسب و کار شما قبلا در اینستاگرام ثبت شده است، سعی کنید حداقل قسمت اول نام بیزینس خود را در یوزرنیم به کار ببرید. در مورد هیچکدام از این موارد نگرانی نداشته باشید؛ زیرا بعدا می‌توانید در قسمت تنظیمات آن را تغییر دهید.

IGTV یک اپلیکیشن مجزا هم برای موبایل‌های آیفون و اندروید دارد، اما لزوما نیازمند استفاده از آن نخواهید بود و قابلیت‌های مربوط به این ویژگی در اپلیکیشن خود اینستاگرام هم یافت می‌شوند. راه‌های مختلفی برای اضافه کردن استوری به هایلایت وجود دارد؛ اما نکته مهم اینجاست که امکان اضافه کردن عکس یا ویدئو به صورت جداگانه در آن نیست و لازم است که قبلا در استوری شما پست شده باشند. یکی از راه‌های هایلایت کردن استوری این است که بعد از باز کردن بخش مربوطه بر روی آیکون قلب کلیک کنید و در این قسمت اینستاگرام از شما می‌پرسد که این استوری به کدام هایلایت اضافه شود. بعد از کلیک بر روی این قسمت می‌توانید کاور و نام هایلایت را تغییر دهید و برای این کار باید بر روی edit highlite کلیک کنید.

اگر کدی که وارد کرده‌اید صحیح باشید، تغییر رمز عبور با موفقیت به پایان رسیده و وارد حساب کاربری خود می‌شوید. برای ساخت یک استوری جدید روی گزینه Your Story در فید استوری‌ها بزنید یا روی تصویر پروفایل خود در صفحه پروفایل بزنید یا صفحه هوم را به سمت راست بکشید. هر پست یا ویدیویی را می‌توان در کالکشن اینستاگرام ذخیره کرد، اما تنها روی اکانت خودتان قادر به مشاهده آن‌ها خواهید بود.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام