[ad_1]
لوئیس دی کومو ، معاون اجرایی یونیلور در رسانه های جهانی ، گفت که این شرکت با تعهد سیستم عامل های فناوری برای ایجاد “محیط سالم تر” مطابق با اصول اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) تشویق شده است.
فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان (WFA) GARM را به عنوان تالار گفتگو برای کار با سیستم عامل های مقابله با سخنان نفرت انگیز و اطلاعات غلط راه اندازی کرده است. WFA اخیراً از طریق GARM با یک معامله مذاکره کرده است که در آن سیستم عامل ها تعریف ها و استانداردهای مشترکی را برای گزارش محتوای مضر مانند سخنان نفرت آور به کار می گیرند.
در پاسخ به اعلامیه یونیلور ، فیس بوک گفت: “ما مشتاقانه منتظر همکاری مداوم خود در سال 2021 هستیم و همچنان به همکاری با اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول برای مبارزه با محتوای مضر آنلاین متعهد هستیم.”
موضع این شرکت در برابر فیس بوک و توییتر سهام هر دو شرکت را خرد کرد. بر اساس برآوردهای شرکت اطلاعات تبلیغاتی Pathmatics ، یونیلور 30مین کاربر تبلیغات فیس بوک در سال 2019 بود که بیش از 42 میلیون دلار به این سیستم عامل ریخت.
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir