Unilever برای از سرگیری تبلیغات در فیس بوک و توییتر


Unilever (بر) در خرداد ماه با استناد به سخنان نفرت و جو دو قطبی در ایالات متحده ، تبلیغات را در هر سه سیستم عامل مکث کرد. روز پنجشنبه ، غول کالاهای خانگی گفت که به دلیل پیشرفتی که سیستم عامل ها در پاکسازی عمل خود انجام داده اند ، در ژانویه پایان می یابد.
در بیانیه Unilever آمده است: “فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر متعهد به اقدامات مشخص برای مدیریت بیشتر محتوای مضر هستند ، از جمله تعاریف مشترک برای 11 حوزه محتوای مضر.”

لوئیس دی کومو ، معاون اجرایی یونیلور در رسانه های جهانی ، گفت که این شرکت با تعهد سیستم عامل های فناوری برای ایجاد “محیط سالم تر” مطابق با اصول اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) تشویق شده است.

اروپا تهدید می کند اگر Big Tech طبق قوانین جدید عمل نکند ، شکسته خواهد شد

فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان (WFA) GARM را به عنوان تالار گفتگو برای کار با سیستم عامل های مقابله با سخنان نفرت انگیز و اطلاعات غلط راه اندازی کرده است. WFA اخیراً از طریق GARM با یک معامله مذاکره کرده است که در آن سیستم عامل ها تعریف ها و استانداردهای مشترکی را برای گزارش محتوای مضر مانند سخنان نفرت آور به کار می گیرند.

به عنوان بخشی از این توافق نامه ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب ، متعلق به گوگل ، توافق کرده اند که به افراد خارجی اجازه می دهد نحوه برخورد با چنین محتوایی را بررسی کنند.

در پاسخ به اعلامیه یونیلور ، فیس بوک گفت: “ما مشتاقانه منتظر همکاری مداوم خود در سال 2021 هستیم و همچنان به همکاری با اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول برای مبارزه با محتوای مضر آنلاین متعهد هستیم.”

یونیلور که هر ساله میلیاردها دلار صرف خرید مارک های تجاری از جمله بن و جری و داو می کند ، به بسیاری هشدار داده بود که تحمل آن رو به اتمام است. در سال 2018 ، او هشدار داد که می تواند تبلیغات را از سیستم عامل های دیجیتال بارگیری کند ، که به گفته وی “باتلاق” اخبار جعلی ، نژادپرستی ، تبعیض جنسی و افراط گرایی شده است.

موضع این شرکت در برابر فیس بوک و توییتر سهام هر دو شرکت را خرد کرد. بر اساس برآوردهای شرکت اطلاعات تبلیغاتی Pathmatics ، یونیلور 30مین کاربر تبلیغات فیس بوک در سال 2019 بود که بیش از 42 میلیون دلار به این سیستم عامل ریخت.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>