Uber در حال استخدام رانندگان است. برخی از رانندگان موجود ناراحت هستند



“من متوقف نشدم [driving passengers] چون می ترسیدم. من فقط به دلیل عرضه و تقاضا متوقف شدم. من می دانستم که مسافران فقط قبض های من را پرداخت نمی کنند. “یکی از رانندگان اوبر مستقر در ققنوس ، که خواستار نام بردن از آنها از ترس قصاص شد ، گفت: او برای تحویل غذا به راننده مراجعه کرد ، یک زمان همه گیر اقتصادی برای رونق زندگی خود را تأمین کنم ، اما تا اوت ، پول Uber Eats نیز کمرنگ شد. راننده گفت: “مشتریان دیگر سخاوتمندانه نمی دادند.” “من مجبور شدم به مسافرانی بروم که اگر [riders] سفرهای طولانی تر می کند ”

گرچه در ماه پاییز کند است ، اما درخواستهای سفر در ماههای اخیر افزایش چشمگیری داشته است و همچنین عرضه معادله به نفع رانندگان Uber است ، زیرا تعداد مسافران کمتر از همه گیری در جاده ها است. این به معنای پول خوب برای برخی از رانندگان فعال است که خود را با کمترین زمان بدون مسافر و در واقع نزدیک به “جهش” های ثابت می بینند – هنگامی که شرکت قیمت ها را افزایش می دهد ، زمانی که تقاضای زیادی از طرف مشتریان برای جلب رانندگان در سیستم عامل وجود دارد. سود راننده ققنوس در این سیستم عامل در ماه گذشته دو برابر در مقایسه با سودهای قبل از همه گیری در ژانویه و فوریه 2020 ، طبق سوابق مشترک با CNN Business. راننده گفت: در حالی که راننده تعداد مشابهی سفر داشته است ، تبلیغات Uber منجر به شکاف قابل توجهی در حقوق شده است.

اما رانندگان می دانند که اوقات خوب ادامه نخواهد داشت – و دلیل اصلی این است که Uber به آنها اجازه نمی دهد.

برای اوبر ، هدف این است که مسافران را در اسرع وقت با قیمتی که در هر ساعت از روز در مورد آن بحث نخواهند کرد ، سوار کنند. قیمت های بالا – و در واقع حقوق بالای راننده – برای تجارت مضر است. و اوبر اکنون با گسترش واکسن و باز شدن اقتصاد ، با تهاجم در تلاش است تا رانندگان را به جاده برگرداند.

عملکرد انعطاف پذیر به معنای یک اهرم کوچک است

کارشناسان و رانندگان صنعت به CNN Business گفتند که ممکن است ترکیبی از عواملی باشد که برخی از رانندگان را در بازارهای خاص متوقف کرده است ، از جمله کمک به بیکاری همه گیر و ادامه خطر ویروس. علاوه بر این ، بر اساس گزارش اخیر دولت ، قیمت بنزین – هزینه ای که از جیب رانندگان ناشی می شود – جهش کرده و انتظار می رود اوایل تابستان افزایش یابد. علاوه بر این ، رانندگانی که در اوایل بیماری همه گیر اجاره اتومبیل را رها کرده اند ، لازم است که در نظر گرفتن یک اتومبیل جدید را منطقی بدانند.

Uber موارد دیگری را برای CNN Business ذکر می کند ، از جمله رانندگانی که نیاز به تمدید گواهینامه رانندگی دارند یا اطمینان حاصل می کنند که وسایل نقلیه آنها واجد شرایط استفاده به عنوان وسیله نقلیه Uber هستند. با این حال ، این شرکت گفت که ترس از Covid-19 بیشترین نقش را دارد.

“طبق مطالعه ما ، دلیل اصلی عدم تمایل رانندگان برای بازگشت هنوز نگرانی های ایمنی کوید است.،“سخنگوی اوبر ، مت وینگ به CNN Business گفت.” به همین دلیل است که ما همچنان نیاز به ماسک صورت برای همه موتورسواران داریم و با ساده سازی قرار ملاقات ها از طریق همکاری با Walgreens ، برای رانندگان راحت تر می توانیم روند واکسیناسیون را کنترل کنند. ”

اوبر با درک همه اینها ، اوایل ماه جاری 250 میلیون دلار “مشوق” برای تشویق رانندگان برای کار بر روی سیستم عامل خود اعلام کرد. به گفته وینگ ، این برنامه شامل پیشنهادات پاداش و همچنین تضمین سود برای بازگشت کنندگان و رانندگان جدید است و انتظار می رود “در ماه های آینده” ادامه یابد. برای برجسته کردن سودهای احتمالی ، Uber ارقام مربوط به تعداد واردکننده رانندگان را به طور متوسط ​​، قبل از مشاوره و هزینه ها ، در بازارهای خاص به اشتراک گذاشته است. این ارقام از 25.94 دلار در ساعت در ققنوس تا 31.03 دلار در فیلادلفیا متغیر است.

جیمز پاروت ، اقتصاددان New School که حقوق رانندگان Uber را در نیویورک و سیاتل مطالعه می کرد ، به CNN گفت. “رانندگان این انعطاف پذیری را به شرکت بازتاب می دهند – و شرکت می گوید ،” یک لحظه صبر کنید ، ما نمی خواهیم شما انعطاف پذیر باشید ، ما می خواهیم که دوباره به کار خود برگردید. چه چیزی طول خواهد کشید؟ “آنها در این شرایط هیچ اهرمی برای رهبران ندارند. ”

برای برخی از رانندگان ، مانند آنجلا دیویس ، که او نیز در ققنوس مستقر است ، در میان بازارهایی که Uber و Lyft می گویند سود رانندگان به ویژه در هفته های اخیر زیاد بوده است ، اعلام انگیزه از جمله موارد دیگر باعث نگرانی است. وی گفت: “اگر رانندگان غرق در آنها شوند ، به این معنی است که ما مدت بیشتری نشسته ایم و بیکار هستیم. هنوز هم ماشین های ما فرسوده است ، اما ما قصد رانندگی نداریم.” “من این را به عنوان یک توهین تلقی می کنم. رانندگان شما که در معرض خطر پرداخت نکردن هیچ چیز اضافی در طی همه گیری هستند ، چطور؟”

(اوبر می گوید که 29 میلیون دلار به نزدیک 100000 راننده و زایمان از طریق برنامه کمک مالی Covid برای کمک به کسانی که مبتلا به ویروس هستند یا به طور جداگانه در قرنطینه آموزش داده اند توزیع کرده است. همچنین سال گذشته “مرکز کار” ایجاد کرده است تا به رانندگان کمک کند با Eats یا خارج از شرکت شغل دیگری پیدا کنید.)

در حالی که دیویس گفت که او معتقد است برخی از تبلیغات تبلیغاتی برای رانندگان جدیدتر از رانندگان باسابقه بیشتر در دسترس است یا سودآورتر است ، وبر Uber این موضوع را رد کرد و به CNN Business گفت که انگیزه ها گاهی اوقات با توجه به مکان و سایر عوامل متفاوت است ، اما از نظر وظیفه متفاوت است. برخی از تضمین های سود برای رانندگان جدید یا رانندگان در حال بازگشت وجود دارد ، به این معنی که اگر راننده درآمد کافی برای تحقق تضمین وعده داده شده نداشته باشد ، “بیش از مبلغ وعده داده شده” خواهد بود.

تاریخچه مشوق ها

اعلام مشوق ادامه سابقه طولانی شرکت در هزینه های تشویقی موقت برای رانندگان است. اوبر که هنوز به سودآوری نرسیده است سالهاست که برای انگیزه های کاهش قیمت مصنوعی برای مصرف کنندگان پول می سوزاند. مبلغی که به رانندگان می پردازد بزرگترین هزینه ای است که یک شرکت می تواند کنترل کند.

هوبرت هوران ، مشاور حمل و نقل مستقل که از منتقدان جدی اوبر و لیفت بوده است ، گفت که پست وبلاگ اخیر اوبر تأکید کرده است که “هیچ چیز در مدل تجاری اوبر تغییر نکرده است.”

“[Uber has] توانایی کسب سود پایدار وجود ندارد. هوران در ایمیلی به CNN گفت: آنها قادر نیستند آنچه را که به بازار وعده داده اند (تهیه فوری مسافرت در صورت تمایل کسی) به بازارهایی که بازار تمایل به پرداخت آنها دارد و هزینه واقعی خدمات را پوشش می دهد. ، در مورد نیاز به پرتاب پول به رانندگان برای فریب آنها برای کار به منظور کاهش کرایه برای مسافران.

پست وبلاگ همچنین با هشداری همراه بود که می تواند باعث شود برخی از رانندگان خیلی زود از راه اندازی مجدد جلوگیری کنند: “ما می خواهیم اکنون رانندگان از درآمد بالاتر استفاده کنند زیرا احتمالاً یک وضعیت موقتی است.”

پاروت از مدرسه جدید گفت: “جالب است که آنها نشان می دهند که این یک پدیده کوتاه مدت خواهد بود.” “شخصی که تصمیم می گیرد اجاره نامه را از سر بگیرد یا خیر [a car]که در برابر این بحث خواهد کرد

بین خطوط حقیقت زشتی در مورد ماهیت نامطمئن الگوی تجاری درخواستی برای کارگران وجود دارد: رانندگان می توانند درآمد بیشتری کسب کنند در حالی که این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای مشتری ، پلت فرم خود را با کارگران بیشتری اشباع می کند ، تقاضای راننده و سود را برای همه کاهش می دهد.

مطمئنا اوبر تنها نیست. Lyft به CNN Business گفت که رانندگان آن در هفته های اخیر به طور متوسط ​​درآمد بیشتری نسبت به هفته های اخیر داشته اند به سود قبل از Covid. به گفته این شرکت ، ققنوس به همراه فیلادلفیا ، دنور و سن دیگو از گرمترین بازارهای این کشور هستند که در هفته های گذشته رانندگان به طور متوسط ​​بیش از 40 دلار در ساعت درآمد دارند ، از جمله نکات و هزینه های قبلی. تفاوت قابل توجهی در مقایسه با اعدادی که اوبر به اشتراک می گذارد (شرکت گزارش متوسط ​​درآمد قبل از مشاوره و هزینه ها) است ، روشن کردن اینکه رمزگشایی واقعیت زندگی برای کارگران بر اساس نحوه محاسبه و ارائه اطلاعات توسط شرکت ها ، پیچیده است.

محاسبات Uber و Lyft در مورد اینکه بعضی از رانندگان چقدر کار می کنند هم زمان صرف شده برای انتظار برای برگزاری کنسرت را شامل می شود و هم “زمان نامزدی” یعنی زمانی که راننده درخواست سفر یا تحویل را انجام می دهد.

وینگر Uber به CNN Business گفت که “از یک رویکرد محافظه کارانه برای نمایش تمام وقت آنلاین استفاده می کند – اگرچه انتظار داریم این یک دست کم گرفتن احتمال بالقوه سود واقعی به دلیل کاربرد دوگانه و سایر عوامل باشد ، زیرا تنظیم انتظارات پایین در مقابل تضمین می کند که رانندگان بازگشت احتمالاً راضی هستند و مدت بیشتری روی سیستم عامل می مانند. “


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>