اسپاتیفای به CNN Business گفت: مردم امسال 55٪ بیشتر از سال گذشته از کنسول های بازی خود موسیقی پخش می کردند.
“امسال متفاوت بوده است [any] قبل و هنگامی که مردم شروع به دور شدن از مصرف کنندگان می کردند ، مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط با یکدیگر بودند. “شانون کوک ، رئیس فرهنگ و روند جهانی اسپاتیفای گفت:” وقت گذرانی در خانه. “
تعجب آور نیست که پخش جریانی گسترده است ، اما Spotify به CNN Business گفت که روندهای غیرمنتظره امسال وجود دارد.
گیمرها زود تنظیم می شوند. پخش موسیقی روی کنسول های بازی بین ساعت 6 تا 9 صبح نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است. ژانر مورد علاقه آنها؟ بیشتر موسیقی رپ و تله. مشهورترین آهنگ های پخش شده روی کنسول های بازی شامل “The Box” از Roddy Rich ، “Blueberry Faygo” توسط Lil Mosey ، “Goosebumps” توسط رپ تراویس اسکات ، “ROCKSTAR” توسط DaBaby feat. ردی ریچ و سقوط اثر ترور دانیل.
سال 2020 نیز برای هنرمندان مجازی سال بزرگی بود – نوازندگانی که توسط شخصیت های خیالی مانند گروه گوریلاز ارائه می شدند. خواننده مجازی ژاپنی Hatsune Miku در سال جاری 136٪ افزایش داشته است.
CNN Business در بیانیه ای گفت: Riot گفت كه اختراع K / DA او به او كمك كرده است تا به مخاطبان بیشتری فراتر از گیمرهای لیگ برسد و افراد بیشتری را كه به محتوای بازی علاقه مند هستند جذب كند.
کوک گفت که بازی ها و موسیقی دست به دست هم می دهند زیرا گیمرها هنگام بازی تمایل به گوش دادن دارند.
Spotify همچنان به مشارکت با شرکت های بازی سازی ادامه می دهد. اخیراً ، Spotify با League of Legends همکاری کرد و به همکاری با مایکروسافت و سونی در سیستم عامل های Xbox و PlayStation ادامه داد.
کوک گفت ، با افزایش جریان کنسول های بازی ، Spotify به لیست های پخش متشکل خود افزود: “با توجه به این که مردم هنگام بازی چگونه و به چه چیزهایی گوش می دهند.”
منبع: pezeshk-khabar.ir
آخرین دیدگاهها