[ad_1]

از آنجایی که سیستم عامل جریان به بزرگترین روندهای سال 2020 می نگرد ، یک چیز مطمئناً است: مردم بازی های ویدیویی بسیار زیادی انجام می دهند.

اسپاتیفای به CNN Business گفت: مردم امسال 55٪ بیشتر از سال گذشته از کنسول های بازی خود موسیقی پخش می کردند.

“امسال متفاوت بوده است [any] قبل و هنگامی که مردم شروع به دور شدن از مصرف کنندگان می کردند ، مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط با یکدیگر بودند. “شانون کوک ، رئیس فرهنگ و روند جهانی اسپاتیفای گفت:” وقت گذرانی در خانه. “

تعجب آور نیست که پخش جریانی گسترده است ، اما Spotify به CNN Business گفت که روندهای غیرمنتظره امسال وجود دارد.

گیمرها زود تنظیم می شوند. پخش موسیقی روی کنسول های بازی بین ساعت 6 تا 9 صبح نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است. ژانر مورد علاقه آنها؟ بیشتر موسیقی رپ و تله. مشهورترین آهنگ های پخش شده روی کنسول های بازی شامل “The Box” از Roddy Rich ، “Blueberry Faygo” توسط Lil Mosey ، “Goosebumps” توسط رپ تراویس اسکات ، “ROCKSTAR” توسط DaBaby feat. ردی ریچ و سقوط اثر ترور دانیل.

ترافیک Spotify برای تراویس اسکات ، که با مک دونالد ، پلی استیشن و Fortnite معامله دارد ، پس از برگزاری کنسرت مجازی در Fortnite ، به شدت جهش کرد. این سیستم عامل جریان یادآوری می کند که جریان ها از 26 آوریل تا 30 آوریل در سراسر جهان 207 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
مردم در واقع به دنبال موسیقی برای بازی های ویدیویی بودند. محبوب ترین موسیقی متن بازی های ویدئویی امسال از “Minecraft” ، “Doom” و “Death Stranding” اصلی بود.

سال 2020 نیز برای هنرمندان مجازی سال بزرگی بود – نوازندگانی که توسط شخصیت های خیالی مانند گروه گوریلاز ارائه می شدند. خواننده مجازی ژاپنی Hatsune Miku در سال جاری 136٪ افزایش داشته است.

در سال 2018 ، Riot Games ، بازی محبوب League of Legends ، یک گروه ستاره پاپ مجازی را به نام K / DA اختراع کرد. نام آنها به اصطلاحات عمومی League of Legends اشاره دارد: قتل ها ، مرگ ها و پاس گل های بازیکنان در هر بازی جمع می شود و این در صفحه نشان داده می شود. امسال ، Riot گروه را با صدای خوانندگان واقعی با آلبوم جدیدی برگرداند که آهنگ های آن در صدر جدول بیلبورد قرار گرفت. جریانهای آن امسال در Spotify 109٪ افزایش یافته است.

CNN Business در بیانیه ای گفت: Riot گفت كه اختراع K / DA او به او كمك كرده است تا به مخاطبان بیشتری فراتر از گیمرهای لیگ برسد و افراد بیشتری را كه به محتوای بازی علاقه مند هستند جذب كند.

کوک گفت که بازی ها و موسیقی دست به دست هم می دهند زیرا گیمرها هنگام بازی تمایل به گوش دادن دارند.

Spotify همچنان به مشارکت با شرکت های بازی سازی ادامه می دهد. اخیراً ، Spotify با League of Legends همکاری کرد و به همکاری با مایکروسافت و سونی در سیستم عامل های Xbox و PlayStation ادامه داد.

کوک گفت ، با افزایش جریان کنسول های بازی ، Spotify به لیست های پخش متشکل خود افزود: “با توجه به این که مردم هنگام بازی چگونه و به چه چیزهایی گوش می دهند.”

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir