Snapchat Spotlight رئیس شرکت TikTok است


فیس بوک و اینستاگرام همچنین Snapchat را با معرفی فیلترهای واقعیت افزوده ، یکی دیگر از ویژگی های محبوب Snapchat که به کاربران اجازه می دهد چهره خود را با تاج های دیجیتال ، گوش حیوانات و سایر تغییرات جالب سرپوش بگذارند ، دنبال کردند.

اکنون اسنپ چت کسی است که نسخه را تهیه می کند.

روز دوشنبه ، اسنپ چت از بخش جدیدی از برنامه خود به نام “Spotlight” رونمایی کرد که می تواند به عنوان ویژگی پیچیده ویژگی های برنامه ویدیویی محبوب کوتاه فرم TikTok شناخته شود. اسنپ ​​چت Spotlight را به عنوان “یک بستر جدید سرگرمی برای محتوای Snapchat که توسط کاربر تولید می شود” توصیف می کند. هاب “خنده دارترین” عکس های جامعه کاربران خود را نشان می دهد و با توجه به علایق فردی افراد با گذشت زمان شخصی می شود.

این باید باشد ، زیرا این ویژگی به صفحه “برای شما” در TikTok شباهت دارد ، مکان اصلی که افراد محتوای پلتفرم را مشاهده می کنند ، که به دلیل انتخاب تخصصی محتوا با توجه به منافع شخصی کاربر مورد ستایش قرار می گیرد. تیک توک هم ویدیوها را از ستاره های بزرگ در شبکه های اجتماعی و کاربران با پیروان کوچک جذب می کند. مانند TikTok ، Spotlight Snapchat به کاربران امکان می دهد فیلم بسازند یا بارگذاری کنند ، زیرنویس اضافه کنند ، از جلوه های ویژه استفاده کنند و موسیقی یا صدای اصلی اضافه کنند.

Snapchat تنها کسی نیست که از TikTok الهام گرفته شده و محبوبیت آن در سال جاری منفجر شده است ، خصوصاً در بسیاری از افراد در هنگام شیوع بیماری در خانه خود ماندن. اینستاگرام شعبه TikTok خود را با نام Reels در اوایل سال جاری راه اندازی کرد ، در حالی که YouTube شروع به آزمایش یک محصول ویدیویی فرم کوتاه به نام “شورت” کرد. این پرتاب ها در حالی انجام شد که آشفتگی ژئوپلیتیکی برای TikTok و شرکت مادر چینی آن رخ داده است ، که در مورد آینده آن در ایالات متحده گیج و سردرگم بوده اند.

کاربران اسنپ چت برای نمایش در Spotlight نیازی به حساب عمومی ندارند. این شرکت گفت که قبل از رسیدن به Spotlight از طریق ترکیبی از بررسی انسان و سیستم های خودکار خود ، هر عکس را تعدیل می کند. الگوریتم Spotlight در صورت “ترجیح دادن” یا به اشتراک گذاشتن آن با دوستان ، و همچنین عوامل منفی مانند شخصی که ویدیویی را از دست می دهد ، زمان صرف شده برای تماشای یک ویدیو را در نظر می گیرد. با توجه به اخلاق اسنپ چت ، هیچ نظر عمومی درباره Spotlight Snaps نخواهد داشت.

اسنپ ​​چت به عنوان مشوقی برای تولیدکنندگان محتوا – و کاربران عادی – برای ارائه اسنپ های خود برای مشاهده ، هر روز 1 میلیون دلار به کسانی که بیشترین سرگرمی Spotlight Snap را انجام می دهند ، توزیع می کند. این شرکت گفت جوایز حداقل تا پایان سال در دسترس خواهد بود و مصرف کنندگان باید 16 سال سن داشته باشند تا واجد شرایط شوند. اگرچه اسنپ چت در مورد سود یک فرد از Spotlight Snap سهیم نیست ، اما او گفت که سود “چشمگیر” خواهد بود. این شرکت گفت که سود حاصل از طریق “فرمول ثبت اختراع شده” تعیین می شود که به Snapchatter عمدتا براساس تعداد کل نمایش های ویدئویی منحصر به فردی که Snap در یک روز مشخص دریافت کرده است ، نسبت به سایر نشریات پاداش می دهد.

سازندگان بخش عظیمی از هر بستر رسانه اجتماعی هستند و به طور فزاینده ای برای تولید محتوای اختصاصی مورد محاکمه قرار می گیرند. مشوق مالی اسنپ چت فقط آخرین نمونه از سیستم عامل های رقابت برای استعدادهای آنلاین است. TikTok همچنین صندوقی برای خالقان تأسیس کرده است که پیش بینی می شود طی سه سال آینده مبلغ پرداختی به 1 میلیارد دلار در آمریکا برسد و قبل از راه اندازی Reels ، فیس بوک اعلام کرد که به ستاره های برتر TikTok پول پیشنهاد داده است تا از پلتفرم رقابتی خود استفاده کنند.

Spotlight در ابتدا از روز دوشنبه در 11 بازار از جمله ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا و انگلستان در دسترس خواهد بود ، اما به زودی به مکان های بیشتری گسترش خواهد یافت.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>