Lyft هنوز برای بهبودی یک راه طولانی در پیش دارد



شرکت کنترل تگرگ روز سه شنبه گفت که درآمد آن نسبت به سال قبل در سه ماهه چهارم 44٪ کاهش یافته و به 570 میلیون دلار رسیده است. موتورسواران فعال در مدت مشابه 45٪ سقوط کردند و به 12.5 میلیون سوارکار رسیدند – افزایش اندکی نسبت به سه ماهه سوم.

بلند می کنم (من برمیدارم)گزارش درآمد سه ماهه چهارم ، تصویر كامل تری از تأثیر منفی همه گیر در تجارت آن را ارائه می دهد. این شرکت گفت که در حالی که قسمت قبلی سه ماهه از بهبودی سود می برد ، قسمت دوم “تحت تأثیر جهش در موارد Covid-19 و دوباره معرفی اقدامات محدود کننده طراحی شده برای جلوگیری از گسترش” قرار گرفت.
تجارت Lyft قبل از بهبود در سه ماهه سوم و حفظ پایه ، در سه ماهه دوم به 8.7 میلیون سقوط کرد.

Lyft خسارت خالص را در سه ماهه چهارم به 458 میلیون دلار گزارش کرد ، در حالی که در سال گذشته 356 میلیون دلار بود. ضررهای آن برای کل سال 2020 (1.8 میلیارد دلار) در مقایسه با 2019 (2.6 میلیارد دلار) در حال کاهش است. از سوی دیگر ، درآمد آن با 35٪ کاهش در سال به 2.4 میلیارد دلار در سال 2020 رسیده است.

این شرکت همچنان برای سال آینده خوشبین است ، و مدیر مالی برایان رابرتز روز سه شنبه برای بحث در مورد سود گفت: “ما اطمینان داریم که Lyft از آن طرف همه گیری ظهور خواهد کرد ، از نظر ساختاری سودآورتر از سفر است.”

رابرتز مجدداً تأكید كرد كه این شركت معتقد است كه می تواند تا سه ماهه چهارم سال 2021 به استثنای برخی هزینه ها به سودآوری دست یابد. “در حقیقت ، این احتمال وجود دارد كه در Q3 به سودآوری دست یابیم.”

در گزارش سود ، این شرکت گفت که انتظار دارد “تورم رشد را در سه ماهه دوم تجربه کند ، که در نیمه دوم سال تشدید خواهد شد.”

Rival Uber امسال نیز معیار اندازه گیری سودآوری را متمرکز کرده است. این شرکت درآمد خود را در روز چهارشنبه گزارش کرد.

Lyft و Uber از زمان عمومی شدن در سال 2019 در تلاشند تا سرمایه گذاران نگران تاریخچه ضررهای بزرگ خود و چگونگی سودآوری خود را جلب کنند. هر دو شرکت قبل از همه گیری ، اخراج و همچنین کاهش قابل توجهی از کارکنان ناشی از کاهش حجم سفر پس از توقف آن را تجربه کردند.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>