Instacart پس از تزریق سرمایه جدید 39 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است


سرویس تأمین غذا روز سه شنبه گفت که پس از جمع آوری 265 میلیون دلار بودجه از برخی سرمایه گذاران فعلی ، اکنون 39 میلیارد دلار ارزش دارد.
پیش از این Instacart پس از جمع آوری 200 میلیون دلار دیگر بودجه ، در ماه اکتبر 17.7 میلیارد دلار ارزش داشت ، در حالی که تخمین زده شده بود که این رقم در ماه ژوئن نزدیک به 14 میلیارد دلار باشد. پیش از همه گیری ، اینستاكارت فقط 8 میلیارد دلار ارزش داشت.

تا به امروز ، این شرکت 2.5 میلیارد دلار سرمایه جمع کرده است.

نیک جیووانی ، مدیر ارشد مالی اینستاكارت ، در بیانیه ای گفت: “جمع آوری سرمایه امروز بیانگر قدرت تجارت اینستاكارت ، رشد تیم های ما و فرصت باورنكردنی است كه پیش رو دارید.” “طی سال گذشته ، تغییر عادی جدیدی در نحوه خرید مواد غذایی و کالا توسط مردم ایجاد شده است.”

جیووانی ، رئیس سابق گروه جهانی فناوری ، رسانه و ارتباطات از راه دور در گلدمن ساکس ، در اواخر ژانویه به اینستاكارت پیوست زیرا این شركت اعلام كرد كه اقداماتی را برای علنی كردن آن انجام می دهد. هفته گذشته ، این شرکت دو عضو هیئت مدیره جدید اضافه کرد ، نشانه احتمالی دیگر آماده شدن برای عرضه عمومی.
برخی از کارگران زایمان چاره ای جز آوردن فرزندان خود در طی همه گیری ندارند
اینستاكارت و دیگر ارائه دهندگان خدمات غذایی پس از سالها تلاش برای به دست آوردن شتاب ، وقت خود را در هنگام شیوع بیماری همه گیر یافتند زیرا خانواده ها از خرید خودداری كردند. از ماه مارس ، اینستاكارت صدها هزار كارمند قراردادی جدید – كه خرید می كنند و مواد غذایی را تحویل می دهند – اضافه كرده و صدها میلیون بودجه جدید جمع كرده است.
اما همزمان با رشد شرکت ، با برخی از کارمندان خود در مورد امنیت و حقوق نیز تنش دارد. همانطور که CNN Business قبلاً گزارش داده بود ، اینستاكارت در نتیجه تغییر در نحوه كار با شریكان ، بیش از 1800 خریدار را در فروشگاه های نیمه وقت این شرکت قطع كرده است. در میان افراد آسیب دیده گروه کوچکی از کارگران فروشگاه ماریانو مستقر در ایلینوی در ماریانو بودند که سال گذشته به اتحاد مجدد رای دادند.
شرکت به شدت متکی به کارگران قراردادی است که برای شرکت خرید و تحویل می کنند. اینستاكارت همراه با DoorDash ، Uber و Lyft مجبور به دفاع از مدل كاری خود در رابطه با این كارگران به عنوان پیمانكار مستقل بود ، نه به عنوان كارمندی كه طبق قانون از حمایت و حفاظت از كار سنتی برخوردار می شدند.

اینستاكارت گفت كه قصد دارد از بودجه جدید برای رشد بیشتر استفاده كند ، از جمله افزایش 50 درصدی تعداد شركت ها به میزان 2000 و حمایت از مناطق خاصی از تجارت آن ، از جمله بازار ، و پیشنهادات شرکتی آن ، و همچنین عملکرد تبلیغاتی آن ، که اجازه می دهد مارک ها به مشتریان برسند.

Instacart با بیش از 600 خرده فروش در آمریکای شمالی ، از جمله Aldi ، Costco ، Kroger و Wegmans همکاری کرده است. اخیراً ، این شرکت در تحویل همان روز با Big Lots ، Staples و Walgreens معامله کرد و به مشتریان جایگزین آمازون داد.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>