[ad_1]

YouTube ، متعلق به Google اعلام کرد که اجرای این محتوا را از روز چهارشنبه آغاز می کند ، با اشاره به مهلت سه شنبه برای یک بندر امن برای انتخابات ایالات متحده ، که تاریخی است که نتایج انتخابات ایالت به طور جدی قابل اعتراض نیست. یوتیوب اعلام کرد به اندازه کافی کشورها نتایج انتخابات خود را برای تعیین رئیس جمهور تازه انتخاب شده تأیید کرده اند. آژانس های خبری ملی به طور کلی پیش بینی کرده اند که جو بایدن رئیس جمهور بعدی خواهد بود.

یوتیوب به عنوان نمونه ای از محتوای ممنوع اعلام کرد که فیلم هایی را ادعا می کند که یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری به دلیل مشکلات گسترده نرم افزاری و اشتباهات شمارش آرا در انتخابات پیروز شده است.

وی اجرای سیاست را از روز چهارشنبه آغاز می کند و می گوید در هفته های آینده “تلاش خود را افزایش می دهد”. در صورت داشتن زمینه کافی ، ویدیوها از جمله اخبار و پوشش تفسیرها همچنان در پلتفرم باقی می مانند. همه ویدیوهای متخلف ارسال شده قبل از چهارشنبه همچنان باقی خواهند ماند ، اگرچه اکنون آنها سیاست های YouTube را نقض می کنند. آنها یک پنل اطلاعاتی خواهند داشت که می گوید نتایج انتخابات تأیید شده است.

سخنگوی یوتیوب در پاسخ به این س whyال که چرا YouTube این قوانین را قبل یا هنگام انتخابات اجرا نکرده است ، مهلت سه شنبه برای بندر امن را ذکر کرد.

در طول انتخابات ، YouTube ممکن است کمترین اقدامات تهاجمی را در مورد اطلاعات نادرست مرتبط با انتخابات انجام داده باشد. به عنوان مثال ، ویدئویی که ادعا می کند رئیس جمهور ترامپ چهار سال دیگر در مقام ریاست جمهوری پیروز شده است و ادعاهای بی اساس مبنی بر اینکه “دموکرات ها آرا Republican جمهوری خواهان را می اندازند ، آراots جعلی را جمع آوری می کنند و نتایج را به تأخیر می اندازند تا ایجاد سردرگمی شود” ادامه یافت. سکو در آن زمان ، یوتیوب گفت این ویدیو خط مشی های آن را نقض نمی کند و حذف نخواهد شد.

سیاست های مرتبط با انتخابات YouTube محتوایی را که مردم را نسبت به کجا و نحوه رأی دادن گمراه می کند ، منع می کند. این شرکت همچنین یک پنل اطلاعاتی در بالای نتایج جستجو مربوط به انتخابات و همچنین در زیر فیلم هایی که درباره انتخابات صحبت می کنند ، قرار داده است. پانل اطلاعات مربوط به توصیف نتایج انتخابات Google و صفحه “مدیریت شایعات” آژانس امنیت سایبری و زیرساخت برای افشای اطلاعات نادرست در مورد صحت انتخابات است. YouTube همچنین برای تبلیغ محتوای منابع معتبر خبری در نتایج جستجو فعالیت می کند.

در طول انتخابات و پس از آن ، توییتر (TWTR) در مورد چگونگی اشتراک تویت های حاوی اطلاعات غلط ، از جمله چندین مورد از رئیس جمهور ترامپ ، دارای برچسب و محدود شده است. فیس بوک (FB) در ابتدا فقط برچسب نشریات بود ، اما بعداً اقدامات موقت را برای محدود کردن دامنه انتشارات گمراه کننده اضافه کرد و موانع اشتراک آنها را اضافه کرد.

از ماه سپتامبر ، این شرکت گفت که بیش از 8000 کانال و “هزاران” فیلم مخرب و گمراه کننده انتخابات را به دلیل نقض قوانین خود بارگیری کرده است. بیش از 77٪ این ویدیوها قبل از اینکه 100 بازدید داشته باشند حذف شدند.

به طور جداگانه ، گوگل همچنین قصد دارد مهلت قانونی خود را در تبلیغات سیاسی مربوط به انتخابات از 10 دسامبر لغو کند ، توسط تبلیغ کنندگان روز چهارشنبه به این شرکت گفته شد. این غول فناوری در نامه ای به تبلیغ دهندگان دریافت شده از CNN گفت كه گوگل برچسب خود را به عنوان “یك واقعه حساس” برای انتخابات آمریكا برداشته و سیاست های استاندارد خود را در رابطه با تبلیغات انتخاباتی بازیابی خواهد كرد. توقف موقت که قبل از انتخابات اعلام شده بود حداقل یک هفته پس از روز انتخابات ادامه داشت اما حدود یک ماه به طول انجامید.

برایان فونگ از CNN Business گزارشات را ارائه داد

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir