هریسون گفت: “ایجاد بهترین بازی های کلاس از همان ابتدا سالها به طول می انجامد و سرمایه گذاری قابل توجهی انجام می شود و قیمت به طور چشمگیری در حال افزایش است.” وی افزود که اکنون تمرکز کار بر روی توسعه دهندگان خارجی است تا بازی های آنها در دسترس Stadia قرار گیرد.
وی گفت: “در ماه های آینده ، بیشتر تیم SG&E به سمت نقش های جدید حرکت می کنند.”
بازی های منتشر شده توسط این واحد با همکاری شرکای Google شامل “Gylt” ، “Outcasters” و “Submerged: Hidden Depths” است. Stadia همچنین استودیوهایی را برای توسعه بازی های داخل سالن ایجاد کرده بود که اکنون تعطیل خواهند بود. Google درمورد اینکه چه تعداد کارمند تحت تأثیر تعطیلی قرار خواهند گرفت ، توضیحی نداده است.
اما توسعه بازی ها از ابتدا حتی برای آن دسته از شرکت ها که منابع تقریباً نامحدود دارند ، بسیار دشوار (با بازده ناکافی) به نظر می رسد.
Joost van Droinen ، استاد دانشکده تجارت NYU Stern و نویسنده کتاب One Up: Creative ، Competition و Global Business بازی های ویدئویی ، گفت: “فناوری عالی در بازی ها مبهوت است ، فقط در DNA آنها نیست.” “
وی افزود: “گوگل به سادگی در 18 ماه گذشته مدرکی پیدا نکرده است که ادامه این مسیر بسیار گران را توجیه کند.” “منطقی نیست که آنها دست گمشده را دنبال کنند.”
برای کاربران موجود Stadia ، این شرکت می گوید تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد نمی شود.
هریسون نوشت: “شما می توانید تمام بازیهای Stadia و Stadia Pro خود را انجام دهید و ما همچنان عناوین جدید شخص ثالث را به سیستم عامل ارائه خواهیم داد.” “ما به آینده بازی های ابری متعهد هستیم و به سهم خود در جهت پیشبرد این صنعت ادامه خواهیم داد.”
در حالی که Stadia هنوز به عنوان یک سرویس بازی ابری آینده ای در پیش دارد ، ون دروینن می گوید موفقیت گوگل به تعداد بازی های شخص ثالث محبوب معروف بستگی دارد که موفق به ورود به سیستم عامل خود می شود.
وی گفت: “من فکر نمی کنم که این یک پیشنهاد رقابتی بزرگ در مقایسه با کنسول های معمولی تر باشد ، من فکر می کنم بیشتر یک زنجیره بلوک باشد.” “اما شما باید تعجب کنید ، بدون عناوین برچسب زده شده در فهرست خود ، هویت Google Stadia چیست؟”
– شانون لیائو از CNN Business در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.
منبع: pezeshk-khabar.ir
آخرین دیدگاهها