[ad_1]

یک پست وبلاگ روز دوشنبه اعلام کرد ، این شرکت در حال بستن Stadia Games and Entertainment (SG&E) ، سرویس داخلی بازی سازی خود است.

هریسون گفت: “ایجاد بهترین بازی های کلاس از همان ابتدا سالها به طول می انجامد و سرمایه گذاری قابل توجهی انجام می شود و قیمت به طور چشمگیری در حال افزایش است.” وی افزود که اکنون تمرکز کار بر روی توسعه دهندگان خارجی است تا بازی های آنها در دسترس Stadia قرار گیرد.

وی گفت: “در ماه های آینده ، بیشتر تیم SG&E به سمت نقش های جدید حرکت می کنند.”

جید ریموند ، مدیر عامل SG&E ، که قبلاً در آن کار می کرد سونی (SNE)، هنرهای الکترونیکی (او) و یوبی سافت (UBSFF)، ترک خواهد کرد گوگل (برو) هریسون افزود: “برای پیگیری سایر امکانات”

بازی های منتشر شده توسط این واحد با همکاری شرکای Google شامل “Gylt” ، “Outcasters” و “Submerged: Hidden Depths” است. Stadia همچنین استودیوهایی را برای توسعه بازی های داخل سالن ایجاد کرده بود که اکنون تعطیل خواهند بود. Google درمورد اینکه چه تعداد کارمند تحت تأثیر تعطیلی قرار خواهند گرفت ، توضیحی نداده است.

گوگل یکی از چندین شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در سال های اخیر ، همزمان با آن ، فشار تهاجمی در بازی ها ایجاد کرده است آمازون (AMZN)، سیب (AAPL) و فیس بوک (FB).

اما توسعه بازی ها از ابتدا حتی برای آن دسته از شرکت ها که منابع تقریباً نامحدود دارند ، بسیار دشوار (با بازده ناکافی) به نظر می رسد.

Joost van Droinen ، استاد دانشکده تجارت NYU Stern و نویسنده کتاب One Up: Creative ، Competition و Global Business بازی های ویدئویی ، گفت: “فناوری عالی در بازی ها مبهوت است ، فقط در DNA آنها نیست.” “

وی افزود: “گوگل به سادگی در 18 ماه گذشته مدرکی پیدا نکرده است که ادامه این مسیر بسیار گران را توجیه کند.” “منطقی نیست که آنها دست گمشده را دنبال کنند.”

دو شکست قابل توجه از سوی غول های فناوری به وجود آمده است که تحلیلگران آنها را با “تانکرهای نفت” مقایسه می کنند که چرخاندن آنها به محض تعهد به مسیر دشوار است. در ماه جولای ، مایکروسافت پس از سرمایه گذاری میلیون ها دلار شرکت در پروژه ، سرویس Mixer خود را تعطیل کرد. “Crucible” ، تجربه بلاک باستر خود آمازون ، یک بازی رایگان در ژانری شبیه به “Fortnite” ، پس از راه اندازی به سرعت غرق شد. در ماه اکتبر ، این شرکت اعلام کرد که بازی تعطیل خواهد شد.
Stadia ، سرویس بازی ابری Google ، در نوامبر 2019 راه اندازی شد ، و برخی آن را به آن تشبیه کردند نت فلیکس (NFLX) بازی های ویدیویی کاربران می توانند از طریق تلفن های هوشمند ، مرورگرهای وب یا بی سیم از طریق Chromecast بازی ها را پخش و پخش کنند.

برای کاربران موجود Stadia ، این شرکت می گوید تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد نمی شود.

هریسون نوشت: “شما می توانید تمام بازیهای Stadia و Stadia Pro خود را انجام دهید و ما همچنان عناوین جدید شخص ثالث را به سیستم عامل ارائه خواهیم داد.” “ما به آینده بازی های ابری متعهد هستیم و به سهم خود در جهت پیشبرد این صنعت ادامه خواهیم داد.”

در حالی که Stadia هنوز به عنوان یک سرویس بازی ابری آینده ای در پیش دارد ، ون دروینن می گوید موفقیت گوگل به تعداد بازی های شخص ثالث محبوب معروف بستگی دارد که موفق به ورود به سیستم عامل خود می شود.

وی گفت: “من فکر نمی کنم که این یک پیشنهاد رقابتی بزرگ در مقایسه با کنسول های معمولی تر باشد ، من فکر می کنم بیشتر یک زنجیره بلوک باشد.” “اما شما باید تعجب کنید ، بدون عناوین برچسب زده شده در فهرست خود ، هویت Google Stadia چیست؟”

– شانون لیائو از CNN Business در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir

ایندکسر