ولوو تا سال 2030 کاملاً برقی خواهد بود


این خودروساز چینی روز سه شنبه از برنامه های خود برای توقف فروش اتومبیل های سوخت فسیلی تا سال 2030 خبر داد ، این بخشی از روند تسریع در صنعت برای پاسخ به فشار برای مقابله با بحران آب و هوا است. وی همچنین گفت که وسایل نقلیه الکتریکی جدیدش فقط بصورت آنلاین فروخته می شوند.

این مارک سوئدی گفت که به عنوان بخشی از این انتقال ، می خواهد نیمی از فروش خود را در سال 2025 خودروهای الکتریکی و نیمی دیگر هیبریدی باشد. این بدان معناست که تنها پس از چهار سال فروش وسایل نقلیه مجهز به بنزین یا گازوئیل را متوقف می کند.

این اهداف برای شرکتی که فقط یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی به بازار عرضه کرده است ، XC40 Recharge ، بسیار تهاجمی است. اما آنها بیانگر این توافق روزافزون است که خودروسازان بدون از دست دادن مشتری و خشمگین شدن تنظیم کننده ها نمی توانند سرعت حرکت به سمت وسایل نقلیه الکتریکی را کاهش دهند.

هنریک گرین ، مدیر ارشد فناوری ولوو در بیانیه ای گفت: “آینده طولانی مدت برای خودروهای دارای موتور احتراق داخلی وجود ندارد.” وی افزود: انتقال به فروش فقط اتومبیل های الکتریکی به ولوو اجازه می دهد “انتظارات مشتریان ما را برآورده کند و در هنگام مبارزه با تغییرات آب و هوا بخشی از راه حل باشد”.

این خودروساز گفت که دومین اتومبیل تمام الکتریکی خود ، مدل جدید سری 40 ، اواخر روز سه شنبه رونمایی می شود. در بیانیه آمده است که چندین مدل الکتریکی اضافی در سال های آینده منتشر خواهد شد.

ولوو گفته است که سرمایه گذاری زیادی در فروش آنلاین خواهد کرد و پیچیدگی محصولات خود را “کاملاً کاهش می دهد”. وی گفت که قیمت ها شفاف خواهد بود. این استراتژی مشابه استراتژی رهبر بازار در اتومبیل های الکتریکی ، تسلا است که فقط به صورت آنلاین می فروشد.

کمتر از یک هفته پس از مالک ولوو ، خداوند (بدن)، برنامه های ادغام خودروسازان را لغو کرد. بزرگترین خودروساز مستقل چین گفت که این دو شرکت ساختارهای شرکتی مستقل خود را حفظ خواهند کرد ، اگرچه در فناوری های رانندگی برقی و خودمختار شریک خواهند بود.
شارژ مجدد ولوو XC40 در طی مراسمی در لس آنجلس ، کالیفرنیا در سال 2019 نشان داده شده است.
دیگر خودروسازان از برنامه های خود در ماه های اخیر برای تسریع در انتقال خود به خودروهای برقی خبر داده اند. آب کم عمق (F) در ماه فوریه گفت که قصد دارد تا سال 2030 فقط اتومبیل های برقی را در اروپا بفروشد. جنرال موتورز (جنرال موتورز) اخیراً اعلام کرده است که هدف آن فروش تنها وسایل نقلیه با میزان انتشار صفر تا سال 2035 است.

بیشتر این اقدامات در بازارهای داخلی ولوو انجام می شود. اروپا اهداف تهاجمی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از وسایل نقلیه تعیین کرده است و خودروسازان در صورت عدم رعایت این موارد با جریمه های بالقوه زیادی روبرو می شوند. این کمک کرده است که این قاره در پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی از ایالات متحده سبقت بگیرد.

سازنده ماشین آلمانی فولکس واگن (VLKAF)، که در سال 2019 اتحاد خود را با فورد اعلام کرد ، پیشرو در فروش خودروهای الکتریکی در اروپا است. تسلا (TSLA) در حال ساخت اولین کارخانه اروپایی خود در خارج از برلین است که قرار است در اواخر سال جاری افتتاح شود.

در نهایت انتظار می رود که خودروهای الکتریکی ارزان تر از اتومبیل های سنتی دارای موتور بنزینی تولید شوند ، به لطف قطعات متحرک کمتر و در نتیجه نیروی کار کمتری برای جمع آوری آنها لازم است.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>