هند قوانین جدیدی را در Facebook ، Twitter و YouTube اعمال می کند


این قوانین هر شرکت رسانه اجتماعی را ملزم به ایجاد سه نقش در هند می کند: یک “افسر اجرای قانون” که اطمینان حاصل کند که مطابق با قوانین محلی است یک “افسر شکایات” که با شکایات کاربران هندی در مورد سیستم عامل خود برخورد خواهد کرد. و یک “فرد تماس” که 24/7 در دسترس نیروی انتظامی هند است. شرکت ها همچنین باید هر ماه گزارش انطباق را با جزئیات تعداد شکایات دریافت کرده و اقدامات انجام شده منتشر کنند.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همچنین برای حذف انواع خاصی از محتوا ، از جمله پست هایی که شامل “برهنگی کامل یا جزئی” ، “رابطه جنسی” یا “خودآموزی ، از جمله تصاویر تبدیل شده” هستند ، لازم است.

دولت گفت که شبکه های اجتماعی بزرگ ، که هند به زودی براساس تعداد کاربران آنها را شناسایی می کند ، سه ماه فرصت دارند تا با تغییرات سیاست مطابقت داشته باشند ، در حالی که شبکه های کوچکتر انتظار می رود بلافاصله مطابقت داشته باشند.

قوانین جدید نتیجه یک درگیری شدید بین توییتر و دولت هند است. توییتر با استفاده از هشتگ های به اصطلاح “التهابی و بی اساس” مرتبط با کشاورزان معترض به اصلاحات جدید کشاورزی ، چندین حساب را که دولت به آن دستور داده بود حذف کند ، بازیابی کرده است. سرانجام ، این پلت فرم صدها حساب را کاهش داد و دیگران را تا حدی محدود کرد ، اما با جلوگیری از مسدود کردن حساب روزنامه نگاران ، فعالان و سیاستمداران خط و نشان کشید.
در عین حال ، این قوانین نشان دهنده آمادگی بیشتر کشورهای جهان برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری مانند Google ، Facebook و Twitter است که دولت ها می ترسند با پاسخگویی اندک بسیار قدرتمند شده باشند.
همانطور که می دانیم شبکه جهانی وب ممکن است پایان یابد

راوی شانکار پراساد ، وزیر الکترونیک هند و فناوری اطلاعات. روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران. اما وی گفت در حالی که دولت “از انتقاد و حق مخالفت استقبال می کند” ، شرکت های فناوری باید اقدامات بیشتری “علیه سو the استفاده و سو mis استفاده از رسانه های اجتماعی” انجام دهند.

فیس بوک گفته است که “قوانین جدید را” با دقت مطالعه خواهد کرد. سخنگوی این شرکت به سی ان ان بیزنس گفت: “ما همیشه به عنوان یک شرکت کاملاً واضح بوده ایم که از مقرراتی که رهنمودهایی برای مقابله با دشوارترین چالش های امروز اینترنت تعیین می کنند استقبال می کنیم.” “فیس بوک متحد هند است و برنامه ایمنی و امنیت مصرف کننده برای سیستم عامل های ما بسیار مهم است.”

توییتر و گوگل ، صاحب YouTube ، بلافاصله به درخواست های نظر پاسخ ندادند.

برخی از مقررات دیگر در قوانین هند ممکن است کمی بحث برانگیزتر باشد ، به ویژه الزام برای پیگیری “نویسنده اصلی” پیام های مشکل دار یا پست هایی که ویروسی می شوند. WhatsApp ، برنامه پیام رسان تلفن همراه متعلق به فیس بوک که در هند بسیار محبوب است ، در گذشته با این خواسته ها مخالفت کرده و گفته بود که رمزگشایی برنامه از پایان به پایان ضروری است.
پراساد همچنین به تفاوت بین واکنش پلتفرم های شبکه های اجتماعی به حوادث ایالات متحده و هند اشاره کرد ، در مقابل با شورش های کپیتول هیل در 6 ژانویه با درگیری های شدید بین پلیس هند و معترضین در قلعه سرخ در دهلی نو چند هفته بعد. (دولت هند قبلاً از توئیتر انتقاد کرده است که در پی شورش Capitol Hill اقدام فوری علیه چندین حساب انجام داده است ، در حالی که این کار را “غیر ارادی ، ناخوشایند و با تأخیر” در هند انجام داده است).

وی گفت: “اگر در كنگره به كاپیتول هیل حمله شود ، رسانه های اجتماعی از پلیس پشتیبانی می كنند ، اما اگر حمله ای تهاجمی به قلعه سرخ صورت گیرد ، نماد آزادی هند … دارای استاندارد دوگانه است.” “این غیر قابل قبول است.”

توییتر در هند بین سنگ و سندان گیر کرده است
تشدید در هند چالش خاصی برای سیلیکون ولی ایجاد می کند ، زیرا این کشور جنوب آسیا یکی از بزرگترین بازارهای آن است. هند بیش از هر کشور دیگری به جز چین دارای کاربران اینترنت است ، اما دولت این کشور تمایل فزاینده ای را برای تنظیم و محدود کردن (یا حتی ممنوعیت کامل) شرکت های فن آوری خارجی در سال های اخیر نشان داده است.

روز پنجشنبه ، پراساد در یک کنفرانس مطبوعاتی ، پیش بینی های صنعت را نقل کرد که بر اهمیت هند برای این شرکتها تأکید می کنند: WhatsApp 530 میلیون کاربر در این کشور دارد. گل سرسبد فیس بوک این پلتفرم 410 میلیون کاربر دارد و فیس بوک اینستاگرام 210 میلیون کاربر دارد. وی گفت: YouTube و Twitter به ترتیب حدود 450 میلیون و 17.5 میلیون کاربر دارند.

ایشا میترا ، خبرنگار CNN ، در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>