هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، براین اساس کمپانی تولید کننده بایستی اهمیت دقت به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک گونه از همین قطعه را طراحی کنند. انواع هدرز را می توان در سه دسته کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید مهم توجه به موضوعاتی چون ارتقاء قدرت هدرز، اعتنا به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی هست که برای ارتقا عجله و توان ماشین گزینه به کارگیری قرار می گیرد ، به جهت اینکه بتوانید نهایت راندمان را از اتومبیل پراید دریافت کنید همین آیتم یک عدد از موارد اضطراری میباشد. طراحی و ایجاد مانیفولد به صورتی هست که تراز آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف هم به حیث میرسد، از همین جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از نحوه خمکاری استعمال شده است، مرحله آن صاف و صیقلی چشم می گردد و به همین عامل خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن اتفاق میافتد. چنانچه بخواهیم در رابطه مهم طراحی این قطعه بگوییم؛ باید گفت که همین قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که در صورتی که اینچنین نباشد و بر بر روی سطح آن زبری چشم شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، براین اساس تولید و طراحی این قطعه را می توان یک کار دشوار و مستمند به علم منحصر به فرد در حیث گرفت. در یک تعریف‌و‌تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در حیث گرفت که در هنگامی که بها خودرو بالا می‌رود و اشخاص توان خرید یک اتومبیل پرقدرت و حساس میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن میکنند که نصب این قطعه منجر پیدایش ویژگیهای متفاوتی در اتومبیل هم میشود. اگر در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و کارایی بهتری از ماشین خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه دارای طراحی و ایجاد همین قطعه اصلی دارد، زمانه و هزینهای هست که شما می بایست برای آن در حیث بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین برهان بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی ماشین کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. این دو قطعه از نظر متاع و ساختاری اساسی یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی حیاتی کمترین مقاومت از اگزوز اتومبیل خارج می گردند و پروسهی انجام همین حادثه مهم هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه کلیدی مانیفولد، زیاد سرعت بالا و آسانتر میباشد و این مورد قضیه خویش میتواند بر خنکسازی موتور هم تاثیر داشته باشد. هنگامی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه اساسی هدرز فولادی پراید وب سایت خویش باشید.

ایندکسر