نینتندو به طور مداوم از اهداف فروش خود پیشی می گیرد. اما به بازی های پرتحرک بیشتری نیاز دارد


روز دوشنبه ، شرکت بازی سازی ژاپن 229.7 میلیارد ین (2.2 میلیارد دلار) سود عملیاتی را برای سه ماهه منتهی به دسامبر گزارش کرد که بیش از انتظار تحلیلگران است. فروش کنسول سوییچ آن در فصل حساس تعطیلات به رکورد 11.6 میلیون دستگاه رسیده است.
موفقیت فراری سوییچ این شرکت را ترغیب به تبلیغ آن کرد پیش بینی فروش و درآمد برای دومین بار از ماه نوامبر. وی اکنون انتظار دارد سود با 360 میلیارد ین (5/3 میلیارد دلار) برای سال منتهی به مارس 24 درصد رشد کند.
نتایج نشان می دهد که حتی بسیاری از ماه ها پس از همه گیری ، مردم هنوز به سوییچ Crowds روی آورده اند. پیش از این ، نینتندو پیش بینی کرده بود که 19 میلیون دستگاه از این کنسول را برای سال منتهی به مارس به فروش برساند. اکنون انتظار می رود پس از چندین تغییر صعودی در پیش بینی ، 26.5 میلیون فروش داشته باشد.
نینتندو یک پیروز بزرگ در اقتصاد تحت تأثیر همه گیر است ، زیرا افراد بیشتری به بازی ها و دستگاه های آن ادامه می دهند تا به آنها در خانه کمک کند. سال گذشته ، سود این شرکت جهش یافت ، که گاهی اوقات حاشیه آن بیش از 400 درصد بود.
با ادامه فروش سوئیچ ، سود نینتندو 200٪ جهش می کند
یکی از موفقیت های بزرگ این شرکت محبوبیت مداوم Animal Crossings: New Horizons بوده است. این بازی که در یک مدینه فاضله جزیره مجازی آرام قرار دارد و به کاربران امکان ماهیگیری ، اشکال زدایی و بازی با دوستان در ساحل را می دهد ، در Switch کار می کند و به یک کتاب پرفروش تبدیل شده است.
نینتندو در 9 ماه آخر سال 2020 19.4 میلیون نسخه از این بازی را فروخت و فروش کلی آن به حدود 31.2 میلیون دستگاه رسیده است.

اما این شرکت همچنین نگران بود که چه مدت می تواند کانون داغ خود را حفظ کند ، خصوصاً وقتی که دنیا همه گیرها را تماشا می کند.

در حال حاضر ، تحلیلگران با احتیاط خوش بین هستند.

روز دوشنبه ، Atul Goyal ، تحلیلگر سرمایه در Jefferies ، به سرمایه گذاران توصیه کرد “خرید کنند اما چابک بمانند”.

وی در یادداشت تحقیقاتی در پاسخ به درآمد نوشت: “ما انتظار این ریتم را داشتیم”.

وی افزود: “شرکت برای ادامه عملکرد موفق خود” به یک خط لوله قوی برای بازی و تازه سازی سخت افزار نیاز دارد.

این شرکت قصد دارد امسال چندین عنوان جدید از جمله “Super Mario 3D World” و “Bowser’s Fury” را برای سوییچ منتشر کند.

اما “ترکیب عنوان را نمی توان انکار کرد [the upcoming fiscal year] تاكائو سوزوكی ، تحلیلگر دایوا اوراق بهادار در ژاپن گفت: “به نظر می رسد مفقود شده است.” و سرمایه گذاران هنوز به دقت بر تأثیر سود احتمالی تغییر رفتار مصرف کننده پس از تولید و توزیع واکسن Covid-19 نظارت می کنند. “

چرا رونق بازی های ویدیویی اینجاست تا بماند

وی به CNN Business گفت که نینتندو همچنین باید برای ایجاد نام تجاری خود “در زمینه های تجاری غیر از بازی” مانند برنامه های تلفن همراه یا پارک های موضوعی تلاش کند.

این شرکت از سخت افزار جدید اذیت نشده است ، اگرچه برخی از تحلیلگران اظهار داشتند که ممکن است در اواخر سال تغییر کند.

سوییچ برای اولین بار در سال 2017 راه اندازی شد ، در حالی که مدل کوچکتر و ارزان سوئیچ Lite در سال 2019 به بازار عرضه شد. از آن زمان ، رقبای دیگر ، مانند مایکروسافت (MSFT) و سونی (SNE)، کنسول های جدید ، ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 ، اولین معرفی شدند.

گویال می نویسد ، در حال حاضر ، نینتندو “فاقد سابقه رشد سود است.” “ما دوست داریم نینتندو شروع به ساخت کند [broader] استراتژی ، اما یک رویا باقی می ماند. “


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>