[ad_1]

اما وایمو به زودی حتی در جاده ای که پر از مخروط های ساختمانی بود ، سقوط کرد. کارگر ویمو وسیله نقلیه را گرفت ، آن را برداشت و مسافر پرداخت کننده را به مقصد نهایی خود رساند. Waymo سرویس سواری محدودی را در چندلر ، آریزونا اجرا می کند.

کارشناسان وسایل نقلیه خودمختار ، که فیلم های سفر 41 دقیقه ای ارسال شده توسط مسافر Waymo در YouTube را مرور کردند ، می گویند این یک سری اشتباهات در فن آوری خودران Waymo است.

“نوآ گودال” ، دانشمند دانشگاه ویرجینیا ، که در زمینه ارتباطات و اتوماسیون وسایل نقلیه تحصیل می کند ، به CNN Business گفت: “اولی قابل درک بود.

ابتدا وایمو بجای چرخش به خیابان مخروطی شکل در تابلوی ایست متوقف شد. ویمو به CNN Business گفت که راهنمایی های یکی از کارمندان وی برای بررسی مسیر حرکت خودرو “نادرست” است و از توضیح بیشتر خودداری کرد. Waymo کارگران از راه دور دارد که می توانند در مورد اتومبیل های خودران اطلاعات و راهنمایی ارائه دهند. آنها نمی توانند کنترل دستی وسایل نقلیه را بر عهده بگیرند.

سپس ماشین پیچ را تمام کرد ، اما خیلی زود در جاده متوقف شد و بخشی از خط را مسدود کرد. سایت های ساختمانی شناخته شده اند به عنوان یک چالش برای وسایل نقلیه کاملاً مستقل زیرا آنها هستند برای پیمایش ایمن به نقشه های دقیق محیط خود اعتماد کنید. هنگامی که محیط خودرو تغییر می کند ، مانند مخروط های ترافیکی یا بسته شدن خط ، می تواند در بهترین حالت با مشکل روبرو شود.

پس از یک توقف چهار دقیقه ای ، او کمی دور شد و مسیر را بیشتر مسدود کرد. رانندگان انسانی برای دور زدن Waymo مجبور شدند از یک خط زرد مضاعف عبور کنند. بعضی ها لاغر شدند.

یک خدمه ساختمانی یک مخروط را در مسیر وسیله نقلیه Waymo برداشتند ، اما ماشین متوقف شد.

چند دقیقه بعد ، ماشین وایمو دور شد و کارگر ویمو را که در حال توضیح دادن بود تعجب کرد مسافر ون ، جوئل جانسون ، از طریق سیستم صوتی اتومبیل که کمک جاده ای در راه بود. این کارگر جانسون را به ماندن در صندلی و نگه داشتن کمربند تشویق کرد.

“آیا ما در حال حرکت هستیم؟” کارگر با لحنی گیج پرسید.

در پایین جاده ، وانت Waymo دوباره در میان مخروط های دیگر متوقف شد. سپس آمبولانس ویمو آمد.

جانسون به یک کارمند ویمو در سیستم صوتی اتومبیل گفت که راننده انسان مسئولیت آن را به عهده خواهد گرفت.

جانسون به کارگر ویمو هشدار داد: “بهتر است عجله کن ، من فرار می کنم”. سپس ، با نزدیک شدن راننده انسان ، وایمو دوباره رانده شد ، اما در فاصله کمی از آنجا دور شد.

جانسون در این ویدئو گفت: “من حتی دیگر نمی دانم چه خبر است.”

جانسون به CNN Business گفت که پس از حادثه حدود 20 دقیقه با تاخیر به مقصد رسید و از ویمو بازپرداخت دریافت کرد.

جانسون به سی ان ان بیزینس گفت: “اگر شما واقعاً باید به موقع باشید ، هنوز Waymo را قبول ندارید.”

با این حال، جانسون ، که گفت 146 سفر با وسایل نقلیه ویمو انجام داده است ، گفت که او اعتقاد ندارد مردم باید به ایمنی اتومبیل های خودران ویمو اهمیت دهند و به رانندگی در وسایل نقلیه ادامه می دهد.

جانسون به Waymo گفت: “من چنین فناوری چشمگیری را دیده ام.” “نوشتن آنها به دلیل یک اتفاق مسخره به نظر می رسد.”

وایمو در بیانیه ای اظهار داشت که وضعیت “ایده آل نیست” و ماشین خودران مسیرهای نادرستی را دریافت کرده است که این امر خودروی مستقل را برای از سرگیری مسیر مورد نظر به چالش می کشد.

برایانت واکر اسمیت ، که در دانشگاه کارولینای جنوبی در زمینه وسایل نقلیه خودمختار تحصیل می کند ، اظهار داشت که از اینکه هرگز دستور توقف وسیله نقلیه وایمو در محل صادر نشده است تا کمک های کنار جاده ای بتواند تصدیق کند ، تعجب کرده است.

اسمیت گفت: “هماهنگی زیادی بین سیستم در ماشین وجود ندارد ، این ظرفیت برای نظارت از راه دور اپراتور خط و کمک زمینی است.”

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir

ایندکسر