[ad_1]
وی گفت: “ما به تفصیل بررسی خواهیم کرد که آیا این داده ها به فیس بوک یک مزیت رقابتی نامناسب می دهند ، به ویژه در بخش تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین ، جایی که مردم هر روز کالا می خرند و می فروشند و همچنین فیس بوک با شرکت هایی که از آنها اطلاعات جمع می کند رقابت می کند.” در یک بیانیه.
سازمان رقابت انگلستان (CMA) همچنین در حال بررسی است که آیا استفاده از داده های فیس بوک به آنها “برتری غیرمنصفانه نسبت به رقبا در ارائه تبلیغات آنلاین و خدمات همسریابی آنلاین” داده است یا خیر.
آندره کوچلی ، مدیرعامل سازمان رقابت و بازارها ، افزود: “هر مزیتی از این دست می تواند موفقیت شرکت های رقیب ، از جمله مشاغل جدید و کوچک را مختل کند و می تواند انتخاب مشتری را کاهش دهد.” وی گفت: “هنگام بررسی این موارد ، ما از نزدیک با کمیسیون اروپا همکاری خواهیم کرد.”
وی افزود: “ما همیشه در حال توسعه خدمات جدید و بهتری هستیم تا بتوانیم تقاضای روزافزون افرادی را که از فیس بوک استفاده می کنند برآورده کنیم. بازار و همسریابی به مردم امکان انتخاب بیشتر را می دهد و هر دو محصول در یک فضای کاملاً رقابتی با اپراتورهای بسیار بزرگ کار می کنند.”
– این یک داستان در حال تکامل است و به روز خواهد شد.
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir