فیس بوک در حال آزمایش پنجره های هشدار پاپ آپ است



سیب (AAPL) قرار است الزام جدیدی را برای کاربران ایجاد کند تا صریحاً به برنامه ها اجازه دهد آنها را در اینترنت ردیابی کنند ، حرکتی که فیس بوک را متزلزل کرد و این امر به جمع آوری داده ها برای هدف قرار دادن تبلیغات متکی است.
فیس بوک در حال حاضر قصد دارد یک “سریع ما ، همراه با اپل” سریع را نشان دهد تا به کاربران نشان دهد که چگونه تبلیغات شخصی “تجارت کوچک را حفظ می کنند و برنامه ها را آزاد نگه می دارند” ، این شرکت روز دوشنبه در به روزرسانی در یک پست وبلاگ قدیمی به نام صحبت کردن برای کوچک گفت کسب و کار. ”

فیس بوک در بیانیه ای گفت: “همانطور که در ماه دسامبر به اشتراک گذاشتیم ، ما با رویکرد اپل موافق نیستیم ، اما اقدامات سریع آنها را برای اطمینان از ثبات در مشاغل و افرادی که از خدمات ما استفاده می کنند نشان خواهیم داد.”

برای فیس بوک (FB)، خطر تغییر حریم خصوصی جدید اپل نمی تواند بیشتر باشد. این شرکت رسانه های اجتماعی ، که تقریباً تمام درآمد تبلیغات را کسب می کند ، به طور مکرر به سرمایه گذاران هشدار دهید که اگر کاربران مجوزهای ردیابی را رد کنند ، تغییرات نرم افزاری اپل می تواند به تجارت آن آسیب برساند.
در ماه دسامبر ، فیس بوک تبلیغاتی را در نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست منتشر کرد و گفت این نیاز می تواند برای میلیون ها کسب و کار کوچک که در سیستم عامل خود تبلیغ می کنند “ویرانگر” باشد. اون هم یک کنفرانس مطبوعاتی برای خروج از مشاغل کوچک مخالف این تغییر برگزار کرد و یک هشتگ جدید برای بحث در مورد آن ارائه داد.

مارک زاکربرگ ، مدیرعامل و بنیانگذار فیس بوک ، موضوع مشابهی را در ماه گذشته در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران برای بحث در مورد آخرین گزارش سود شرکت مطرح کرد.

زاکربرگ گفت: “اپل انگیزه دارد تا از موقعیت مسلط خود در سیستم عامل برای تداخل در نحوه عملکرد برنامه ها و سایر برنامه های ما استفاده کند ، کاری که آنها به طور منظم انجام می دهند تا برنامه های خود را ترجیح دهند.” “این در رشد میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان از جمله تغییرات آینده iOS 14 تأثیر دارد. بسیاری از مشاغل کوچک دیگر نمی توانند با تبلیغات هدفمند به مشتریان خود برسند.”

در حالی که این آخرین حرکت ممکن است به نظر یک ضربه دیگر باشد اپل ، فیس بوک پیشنهاد اپل برای هر توسعه دهنده را می پذیرد تا توضیح دهد که چرا مجوزهای خاص ردیابی را می خواهد. فیس بوک در یک پست وبلاگ گفت: “ما فکر می کنیم مردم شایسته زمینه اضافی هستند و اپل گفته است که آموزش مجاز است.”

در وب سایت حریم خصوصی و داده های اپل ، این شرکت گفت توسعه دهندگان حق دارند این کار را انجام دهند به شرطی که در مورد استفاده از داده ها در توضیحات برای کاربران شفاف باشید. … برنامه ها باید به تنظیمات اجازه کاربر احترام بگذارند و سعی نکنند مردم را دستکاری کنند ، فریب دهند یا مجبور کنند با دسترسی غیرضروری به داده ها موافقت کنند. “

فیس بوک بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد. اپل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

در ماه دسامبر توییت کردن، مدیر عامل شرکت اپل ، تیم کوک تصویری از آنچه پیام شفافیت برنامه های فیس بوک به نظر می رسد را به اشتراک گذاشت. در زیر مجوز ، زبان نمونه می گوید: “در اینجا ، علاوه بر صفحه های دیگر ، فیس بوک می تواند توضیح دهد که چرا کاربران باید ردیابی را مجاز کنند.” سپس کاربران می توانند “از برنامه بخواهند که ردیابی نشود” یا “مجاز” باشد.

کایا یوریف در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.




منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>