فیس بوک تحریم سیاسی خود را در زمینه تبلیغات لغو خواهد کرد



این حرکت درهای تبلیغات فیس بوک از طریق مبارزات سیاسی و همچنین صدور تبلیغات را دوباره باز می کند. از این مطلب آنچه فیس بوک گفت “بازخورد زیادی” در مورد رویکرد خود در تبلیغات سیاسی دارد ، به دست می آید. این شرکت همچنین نشان می دهد که ممکن است “تغییراتی” در سیاست های آن ایجاد شود.

فیس بوک روز چهارشنبه در به روزرسانی پست قبلی وبلاگ گفت: “ما در این مورد بازخوردهای زیادی شنیده ایم و درباره تبلیغات سیاسی و انتخاباتی بیشتر بدانیم.” “در نتیجه ، ما قصد داریم از ماه های آینده برای بررسی دقیق عملکرد این تبلیغات در سرویس ما استفاده کنیم تا ببینیم که کجا می توان تغییرات بیشتری به دست آورد.”
گوگل (GOOGL) هفته گذشته نیز تحریم مشابه تبلیغات سیاسی را لغو کرد. پیش از این ، این شرکت انتخابات سال 2020 را رویدادی حساس توصیف کرده بود ، اما این سیاست را در ماه دسامبر لغو کرد. سپس گوگل پس از خشونت در کاپیتول سیاست را در 14 ژانویه مجدداً اجرا کرد.
محدودیت های سیاسی تبلیغات توسط فیس بوک و گوگل باعث فشار به کمپین ها برای یافتن راه های جایگزین برای دستیابی به رای دهندگان در فصل دشوار جمع آوری کمک های مالی است. گزارش شده است که در برخی موارد ، محدودیت های تبلیغاتی تبلیغات مربوط به واکسن را مسدود کرده است.
با این حال ، چشم پوشی برنامه ریزی شده از محدودیت های تبلیغاتی فیس بوک همزمان با اجرای قانون ایالات متحده اعلام شد که آنها نگران افراط گرایان راست گرا هستند که به طور بالقوه می توانند روز پنجشنبه خشونت های بیشتری علیه پایتخت برگزار کنند. نقش مقامات رسانه های اجتماعی در دامن زدن به شورش های کاپیتول در 6 ژانویه مورد بررسی فزاینده ای قرار گرفته است زیرا مقامات آمریکایی سعی می کنند اشتباهات آن روز را تعیین کنند.
علاوه بر سیاست های تبلیغاتی ، فیس بوک اقدامات دیگری را برای کاهش میزان محتوای سیاسی در سیستم عامل خود انجام می دهد ، زیرا به دلیل نقش خود در انتشار اطلاعات نادرست و ایجاد خشونت مورد انتقاد قرار گرفته است. این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که نمایش مطالب سیاسی کمتری در برخی از کاربران در News Feed خود را آغاز می کند. این آزمون در ابتدا در برزیل ، اندونزی و کانادا راه اندازی شد قبل از اینکه به برخی از کاربران در ایالات متحده گسترش یابد.
اعلامیه فیس بوک مبنی بر از سرگیری تبلیغات سیاسی خود نیز در ادامه مطالعه جدید محققان نیویورکی دنبال می شود که نشان می دهد منابع راست گرا که اطلاعات نادرست را به اشتراک می گذارند از جذاب ترین محتواسازان در فیس بوک هستند.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>