[ad_1]

روز چهارشنبه ، فیس بوک یک کنفرانس مطبوعاتی برای خروج از تجارت کوچک برگزار کرد ، که مخالف این تغییر بود ، هشتگ جدیدی را برای بحث در مورد آن آغاز کرد و تبلیغاتی را در چندین روزنامه ملی منتشر کرد که اپل را برای این اقدام افشا می کرد.

در تبلیغات منتشر شده در نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست ، فیس بوک این شرط پیش رو را برای کاربران اپل که صراحتاً اجازه می دهد برنامه ها آنها را در اینترنت ردیابی کنند ، رد کرد. فیس بوک گفت این اقدام می تواند برای میلیون ها کسب و کار کوچک که در سیستم عامل آن تبلیغ می کنند “ویرانگر” باشد.

آگهی های روزنامه مطابقت دارند بخش جدیدی از سایت فیس بوک شما برای تجارت با نام SpeakUpforSmall ، جایی که فیس بوک از صاحبان مشاغل کوچک می خواهد داستان خود را به اشتراک بگذارند و “مکانی برای گفتگو” در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین صاحبان مشاغل کوچک را ترغیب می کند تا از هشتگ #SpeakUpForSmall در شبکه های اجتماعی استفاده کنند تا تبلیغات شخصی را برای آنها به اشتراک بگذارد و اینکه بدون آنها چه کاری می توانند انجام دهند.
فیس بوک و مشاغلی که از آن برای بازاریابی استفاده می کنند به ردیابی داده ها متکی هستند تا کاربران را با تبلیغات شخصی خود هدف قرار دهند. شبکه های اجتماعی شرکتی که تقریباً تمام درآمد خود را کسب می کند از تبلیغات ، در ماه آگوست به سرمایه گذاران هشدار داد که تغییرات نرم افزاری اپل می تواند به تجارت آن آسیب برساند.
تغییر در حریم خصوصی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن اعلام شد ، اما به اوایل سال 2021 موکول شد. در طی این رویداد ، اپل از اینکه از کاربر دعوت می شود تا اگر می خواهد اجازه پیگیری را بدهد ، ناراحت شد و هشدار داد که از این داده ها برای تبلیغات شخصی استفاده می شود.
اپل بارها و بارها سعی کرده است خود را به عنوان مدافع حریم خصوصی مصرف کننده معرفی کند و تغییرات در ماه سپتامبر را ناشی از اعتقاد وی به “حریم خصوصی یک حق اساسی بشر است” توصیف کرد. فیس بوک ، که به دلیل شیوه های حفظ حریم خصوصی داده های خود مورد انتقاد قرار گرفته است ، در تلاش است تا خود را به عنوان مدافع تجارت های کوچک معرفی کند ، بسیاری از آنها با اثرات همه گیر دست و پنجه نرم می کنند.

در این تبلیغات آمده بود: “ما در همه جا به جای مشاغل کوچک هستیم.” وی افزود: بسیاری از افراد در مشاغل كوچك نگرانی هایی راجع به بروزرسانی اجباری نرم افزار اپل دارند كه این توانایی تجارت را برای اجرای تبلیغات شخصی و دستیابی م effectivelyثر به مشتریان خود محدود می كند. … این تغییرات برای مشاغل کوچک ویرانگر خواهد بود و به چالش های بسیاری که اکنون با آن روبرو هستند اضافه خواهد شد. “

وب سایت فیس بوک برای تجارت اظهار داشت که حدود 44٪ از مشاغل کوچک برای سازگاری با شیوع COVID-19 به تبلیغات شخصی روی آورده اند.

در مصاحبه روز چهارشنبه با خبرنگاران ، دن لوی ، فیس بوک معاون تبلیغات و محصولات تجاری گفت این شرکت می خواهد با اپل “برای یافتن راهی پیش رو” بنشیند.

این شرکت روز چهارشنبه در یک پست وبلاگ در وب سایت خود گفت: “ما با رویکرد اپل موافق نیستیم ، اما ما هنوز چاره ای نداریم جز نشان دادن سرعت آنها.” “اگر این کار را نکنیم ، با انتقام جویی از طرف اپل روبرو خواهیم شد ، که فقط می تواند به کسب و کاری که می خواهیم از آن پشتیبانی کنیم آسیب برساند. ما نمی توانیم این خطر را بپذیریم.”
اپل حریم خصوصی را راه اندازی کرد & # 39؛  برچسب های تغذیه ای & # 39؛  از برنامه های کاربردی
سیب (AAPL) از پاسخگویی به ادعاهای فیس بوک خودداری کرد ، اما گفت که متعهد به کمک به مشاغل کوچک است ، مانند برنامه توسعه دهنده جدید خود برای سرعت بخشیدن به نوآوری.
این دو شرکت قبلاً بر سر حفظ حریم خصوصی از جمله اخیراً با یکدیگر درگیر شده اند. هفته گذشته ، WhatsApp مالک فیس بوک از اپل به دلیل اقدام خود برای نشان دادن خلاصه ای از اقدامات حریم خصوصی برنامه قبل از اینکه کاربر آن را از App Store بارگیری کند ، تقریباً به عنوان برچسب داده ، انتقاد کرد.
در بیانیه ای برای Axios ، فیس بوک گفت که اپل باید “در برنامه های شخص ثالث و شخص ثالث ثبات داشته باشد ، و اقدامات مهمی را که برنامه ها می توانند برای محافظت از حریم خصوصی افراد انجام دهند ، منعکس می کند.” در پاسخ ، اپل به CNN Business گفت که نیاز جدید برچسب در مورد برنامه های از پیش نصب شده مانند iMessage ، عملکرد دوربین و ساعت نیز اعمال می شود.

در ماه آگوست ، فیس بوک ادعا کرد که هزینه های برنامه های اپل ، مانند کارمزد 30 درصدی برای معاملات انجام شده با برنامه ها ، در طی همه گیری ، تأثیر منفی بر مشاغل کوچک دارد. (گوگل ، متعلق به حروف الفبا ، به همان هزینه نیاز دارد).

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir