[ad_1]

اما فیلم 46 دقیقه ای رئیس جمهور دونالد ترامپ در هفته گذشته ، که حاوی تئوری های غلط اطلاعاتی و توطئه انتخاباتی بود که توسط مقامات و دادگاه های وی بی اعتبار شده بود ، آنچه بسیاری از کارشناسان دموکراسی دیجیتال ماه ها هشدار داده اند را روشن کرد: کافی

به گفته آنها ، برچسب های اطلاعات نادرست سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ناکافی و متناقض با سیل بیانیه های دروغ است که همچنان باعث تفرقه بین آمریکایی ها می شود و ایمان آنها به روندهای دموکراتیک را تهدید می کند.

تنها چند دقیقه پس از ارسال پیام های فیس بوک و توییتر ترامپ ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شروع به کار کردند. با استناد به رویترز و سایر آژانس های گزارش دهنده ، در زیر این ویدئو ، فیس بوک به کاربران یادآوری کرد که جو بایدن “برنده پیش بینی شده” در انتخابات است. توییتر برچسب هشدار دهنده را در زیر این توییت حاوی این فیلم پیوست کرده و می گوید: “این ادعای تقلب در انتخابات مورد اختلاف است”. یوتیوب گوگل به کاربران برچسب اطلاع داده است که آسوشیتدپرس نام رقابت را برای بایدن گذاشته است.

این مانع از جمع آوری میلیون ها بازدید از فیلم ها نشد. ویدیوی ترامپ ، که به گفته وی “شاید مهمترین سخنرانی من باشد” ، بعدازظهر دوشنبه 14 میلیون بار در فیس بوک و 5.5 میلیون بار در یوتیوب مشاهده شده است. یک کلیپ کوتاهتر از سخنرانی ترامپ که در توییتر منتشر کرده است ، 3.5 میلیون بار مشاهده شده است.

این سه شرکت فناوری بلافاصله به درخواست نظر پاسخ ندادند. برچسب ها تنها یک قسمت هستند ، اما مشهودترین قسمت رویکردهای سیستم های اطلاعات غلط در انتخابات است.

برچسب توییتر در فیلم ترامپ کاملاً نشان دهنده میزان برتری شرکت ها است. ترامپ در این ویدئو فقط ادعای تقلب در انتخابات را مطرح نکرد. این سخنرانی شامل اتهامات متعدد رد شده ، توطئه های بی اساس و شکایت های اثبات نشده است. الكس هووارد ، مدافع حكومت دموكراتيك و مدير پروژه دموكراسي ديجيتال در صندوق آموزش و پرورش ، گفت كه مشخص كردن ادعاهاي ترامپ به سادگي توسط “بازيگران ناشناس” به جاي “به چالش كشيدن” بيش از آنكه توسط دولت هاي دولتي فدرال ، ايالتي و محلي رد شود ، به راحتي اكسيژن مي دهد. به دنبال پیشرفت.

هاوارد گفت: “آنها در تلاشند پویایی را در هر دو طرف ایجاد کنند وقتی که هم ارزی کاذب مردم را گمراه کند.”

براساس خبرنامه های میراثی ، طبق گفته یوچای بنكلر ، استاد دانشكده حقوق هاروارد و مدیر مشترک مرکز اینترنت و جامعه Berkman Klein ، نشریات به طرز متفاوتی اداره می شوند.

وی افزود: “ما شاهد برخورد صریح تر این فیلم با نادرست یا غیرمجاز بودن این ویدئو از سوی رسانه های حرفه ای میانه رو هستیم ، به گونه ای كه احتمالاً به میلیون ها نفری كه دیگر درگیر تفسیر حزب از انتخابات نیستند ، می تواند با این جریان مداوم اطلاعات غلط كمك كند. از ترامپ ، “بانكلر گفت.

یک نکته کلیدی در شبکه های اجتماعی برای برچسب زدن به انتشارات ترامپ

سال هاست که شرکت های فناوری با انتقاداتی روبرو هستند که در زمینه مقابله با اطلاعات غلط در سیستم عامل های خود ، به ویژه از طرف ترامپ ، اقدامات بیشتری نکرده اند. وقتی توییتر برای اولین بار در بهار امسال برخی از توییت های ترامپ را برچسب گذاری کرد ، موجب واکنش گسترده کاخ سفید شد – از جمله دستورالعملی برای هدف قرار دادن شرکت های رسانه های اجتماعی – که نشان می دهد ترامپ آنها را امتحان قابل توجهی از رفتار خود می داند. . فیس بوک همچنین تلاش خود را برای برچسب زدن افزایش داده است.
جایی که یک برچسب از هر نوع در پست ترامپ زمانی یک رویداد خبری خارق العاده بود ، اکنون این یک قاعده است. بین بسته شدن نظرسنجی های نهایی و صبح که آژانس های خبری بزرگ مسابقه جو بایدن را خواستار شدند ، توییتر بیش از یک سوم توییت های ترامپ را برچسب گذاری کرده بود.
مارک زاکربرگ و جک دورسی به دلیل اقدامات متوسط ​​با کوره سنا روبرو می شوند

افزایش برچسب گذاری پست های ترامپ در حالی ایجاد می شود که محدودیت های وسیع تری در مورد اطلاعات نادرست انتخابات سکوها ایجاد کرده است. مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک ماه گذشته در جلسه دادرسی به سناتورهای آمریکایی گفت که در طول انتخابات ، این شرکت اخطارهایی را درباره “بیش از 150 میلیون قطعه محتوا پس از بررسی توسط راستی آزمایان مستقل ما” صادر کرده است.

در همان جلسه دادرسی ، مدیر اجرایی توئیتر ، جک دورسی گفت که این شرکت طی یک روز انتخابات دو هفته ای 300000 توییت را برچسب گذاری کرده است و تقریباً از هر چهار نفری که توییت ها را دیدند ، سه نفر فقط پس از استفاده از برچسب یا هشدار این کار را انجام داده اند. .

اما این س remainsال همچنان باقی است که آیا برچسب ها واقعاً مثر بوده اند؟

اثر بخشی برچسب ها مشخص نیست

در انتخابات پس از انتخابات ، توییتر گفت که برچسب های آن منجر به تلاش کمتری برای به اشتراک گذاشتن ویدیو می شود ، اما توییتر دلیل عمده کاهش اشتراک مداخلات اضافی در جعبه گفتگو است که هنگام تلاش کاربران برای بازیابی توییت های برچسب خورده ، به نظر می رسد. برخلاف فقط برچسب های زیر توییت ها.

گزارش ماه گذشته BuzzFeed News ارزیابی داخلی فیس بوک از روش برچسب گذاری خود را برجسته کرد. ارزیابی ، طبق BuzzFeed ، تخمین می زند که برچسب گذاری حدود 8 درصد از اشتراک پست های گمراه کننده ترامپ در فیس بوک را کاهش می دهد – اما ، طبق تجزیه و تحلیل ، “با توجه به اینکه ترامپ در یک پست سهام زیادی دارد ، کاهش سهام تغییر نمی دهد سخنگوی فیس بوک ، لیز بورژوا به BuzzFeed گفت که برچسب ها به سادگی “بخشی از تلاش بزرگ ما برای اطمینان از سلامت انتخابات” است.

هاوارد گفت ، اگرچه برخی از سیستم عامل ها گام های کوچکی برای تغییر روش مصرف کنندگان در اطلاعات نادرست برداشته اند ، اما روشی که شرکت های فناوری برچسب محتوای متناقض را می زنند ، روانشناسی رفتاری را اغلب به اندازه کافی در نظر نمی گیرد.

توییتر می گوید که در حدود انتخابات 300000 توییت را برچسب گذاری کرده است

هوارد گفت: “از نظر شناختی ، ما مستعد باور کردن چیزهایی هستیم که ابتدا می بینیم.” “اگر فقط یک پیوند آبی در پایین دارید که فقط چیزی پیش پا افتاده را می گوید -” واقعیت ها را یاد بگیرید “- این کار نمی کند.” برچسب م moreثرتر برچسبی است که کاملاً رسانه ها را پوشانده و واقعیت ها را در ابتدا بیان می کند: “دولت آمریکا ، همه مقامات منتخب هر دو حزب و کارشناسان مستقل می گویند این انتخابات بدون تقلب گسترده امن ترین انتخابات تاریخ است. ”

در طول انتخابات ، توییتر در واقع برخی از توییت ها را با یک پیام هشدار دهنده که کاربران برای دیدن محتوای اصلی باید روی آنها کلیک کنند ، پوشش داد ، اما درمان فقط در حدود 450 توییت اعمال شد.

هوارد گفت ، از این به بعد ، شرکت ها باید فکر کنند که اطلاعات نادرست تکراری را در نوعی قرنطینه اطلاعات قرار دهند ، جایی که پست های آنها قبل از حضور در شبکه های اجتماعی و نه بعد از آن ، برای نقض سیاست بررسی می شود. هاوارد افزود ، سیستم عامل های فنی همچنین باید شاخص های قابلیت اطمینان پروفایل های کاربر تایید شده را بر اساس تجربه آنها در انتشار اطلاعات نادرست نشان دهند. وی گفت ، و برچسب ها باید تهاجمی تر باشند ، با اخطارهای جراحان روی برچسب سیگار.

هاوارد گفت: “هنگامی که شما عکس هایی از سرطان دهان ، گلو و ریه را روی بسته های سیگار قرار می دهید ، بازدارندگی متفاوتی از این است که بگویید” این امر باعث ایجاد سرطان می شود “.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir