[ad_1]

اما اخیراً ، آنها جریان ساده تری از درآمد را کسب کرده اند: کسب درآمد مستقیم از شرکت های رسانه های اجتماعی. این زوج فقط از طریق یک ویدیو که در مرکز ویدئویی پلتفرم Spotlight منتشر کردند ، نزدیک به 30 هزار دلار از اسنپ چت پرداخت کردند. آنها همچنین به دلیل عضویت در صندوق سازندگان این شرکت ، مبالغ کمتری از TikTok به دست آورده اند که براساس دیدگاه های ویدئویی به افراد با نفوذ در شبکه های اجتماعی پرداخت می کند.

هورویتس به CNN Business گفت: “ما عاشق خلق هستیم ، اما مطمئناً به سکویی خواهیم رفت که بیشترین دستمزد را به ما می دهد.”

سازندگان ، مایه حیات هر بستر رسانه های اجتماعی ، روند و تعهدات محرک و ایجاد یک جامعه وفادار هستند. اما به نظر می رسد هر چه بیشتر شرکت های رسانه های اجتماعی با واقعیت توصیف شده توسط هورویتس بیدار می شوند: سازندگان می توانند برای ایجاد مخاطب به یک پلتفرم بپیوندند ، اما در نهایت این پلتفرم برای ماندن باید هزینه کند. در ماه های اخیر ، شرکت های بزرگ فناوری تلاش کرده اند که این کار را انجام دهند ، و بیشتر و بیشتر راه های کسب درآمد سازندگان از سیستم عامل خود را از طریق درآمد حاصل از تبلیغات از محتوای خود و یا از طریق مواد مستقیم معرفی کنند.

Snapchat در مجموع روزانه 1 میلیون دلار برای آن دسته از کاربرانی که بامزه ترین فیلم ها را برای رقبای خود TikTok Spotlight می سازند ، پرداخت می کند. سال گذشته ، TikTok یک صندوق خالق 200 میلیون دلاری راه اندازی کرد که قول می دهد به صدها هزار سازنده برسد و قصد دارد در سه سال آینده آن را به یک میلیارد دلار برساند. توییتر اخیراً اعلام کرده است که در حال بررسی امکان تبدیل شدن مشترکین پولی کاربران به حسابهای توییتر مورد علاقه خود است. و روز یکشنبه ، برنامه Clubhouse متمرکز بر صدا ، برنامه شتاب دهی را اعلام کرد که برای کمک به سازندگان جاه طلب برای ایجاد و کسب درآمد از مخاطبان طراحی شده است.

این پیام ها هم ارزش سازندگان بالاترین محتوا را برای سیستم عامل ها نشان می دهند و هم این واقعیت را که هرگز فرصت بیشتری برای شخصیت های اینترنتی برای کسب درآمد مستقیم وجود نداشته است.

بن ریکیاردی ، بنیانگذار آژانس بازاریابی Times10 ، گفت: “شبکه های اجتماعی در حال حاضر یک جنگ است.” “توییتر در تلاش است تا روش هایی برای بازگرداندن مخاطبان بزرگتر و بیشتر پیدا کند. Snap واقعاً سازندگان را تشویق می کند که سعی کنند دوباره به سیستم عامل برگردند یا زمان بیشتری را در سیستم عامل سپری کنند.”

وی گفت که حتی بزرگترین شبکه های اجتماعی – فیس بوک و فیس بوک ، متعلق به فیس بوک ، با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در هر ماه – اکنون با استفاده از سرویس های جدیدتر مانند TikTok برای کاربران و استعدادها رقابت می کنند.

هفته گذشته ، فیس بوک اعلام کرد که ستارگان شبکه های اجتماعی اکنون می توانند از انواع ویدئوها ، از جمله ویدیوهای حداکثر یک دقیقه ، درآمد کسب کنند و در حال آزمایش تبلیغات جدید با برچسب هایی است که می تواند در Stories درآمدزایی کند. در سالهای اخیر ، این شرکت توانایی دیگری در ایجاد درآمد برای سازندگان از جمله درآمدزایی از طریق تبلیغات در ویدیوهای آنها ، اشتراك طرفداران كه هر ماه مبلغی را به صورت مكرر ارائه می دهند و همچنین توانایی ارسال دنباله دار “ستاره ها” به سازندگان مورد علاقه خود توسط طرفداران ، را معرفی كرده است. برای نشان دادن پشتیبانی.

طبق گفته این شرکت ، از 2019 تا 2020 ، تعداد سازندگان محتوا با درآمد معادل 10 هزار دلار در ماه 88 درصد و تعداد سازندگان با درآمد 1000 دلار در ماه 94 درصد در فیس بوک افزایش یافته است. فیس بوک از ارائه ارقام دقیق درمورد درآمد سازندگان این مبالغ ماهانه خودداری کرد.

اینستاگرام پس از مدتها مقاومت در برابر پرداخت مستقیم از افراد با نفوذ ، حرکات مشابهی را در سال گذشته در فیس بوک اعلام کرد و تبلیغاتی را ارائه داد که می توان از طریق ویژگی ویدیوی IGTV و فرم های طولانی از آن کسب درآمد کرد و نشان های دیجیتالی که طرفداران می توانند از طریق Instagram Live خریداری کنند

جوآو آرنشتاین ، مدیر مدیریت محصول در فیس بوک ، به CNN Business گفت که سازندگان “کاملاً انتقادی” نسبت به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارند. وی گفت: “بیشتر نوآوری ها پیرامون خلاقیت و تولید محتوا توسط سازندگان حاصل می شود.”

در مجموع ، این حرکات از سیستم عاملهای اصلی اجتماعی تغییر عمده ای در نحوه برخورد آنها با سازندگان ایجاد می کند. به استثنای YouTube ، که مدتهاست به افراد با نفوذ اجازه می دهد از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند ، در میان سایر منابع درآمد ، سازندگان مجبور شدند خود به سرعت برای کسب درآمد از طریق معاملات مستقل با مارک ها ، کالاها ، پادکست ها و موارد دیگر از جعبه خارج شوند. مواد و روش ها.

کارین اسپنسر ، مدیر عامل Whalar Platform for Influence ، گفت: “بسیاری از سیستم عامل ها نمی خواستند درآمد برای سازندگان باز کنند زیرا آنها نمی خواستند تأیید کنند که سازندگان نیروی محرکه کسب و کار هستند.” “در حال حاضر ، در سال 2021 ، ما سرانجام در مکانی هستیم که هر سیستم عامل می داند برای زنده ماندن ، باید استعداد را پرداخت کرد.”

همچنین برای تأثیرگذاران احساس تغییر می کند. هورویتس گفت که سالها افراد دیگری با سوالاتی در مورد چگونگی تأثیرگذاری در درآمدزایی به او و شوهرش مراجعه کرده اند.

وی گفت: “این خیلی واضح نبود ، شما باید تاجر خود باشید و یک وب سایت یا محصول یا چیز دیگری ایجاد کنید و بسیار خلاق باشید.” “اما اکنون همه سیستم عامل ها این کار را به وضوح انجام می دهند: محتوای خوب ایجاد کنید ، بازدید کنید و حقوق دریافت کنید.”

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir

ایندکسر