سیاست های انتخاباتی توییتر برای مصرف کنندگان هزینه دارد اما این شرکت می گوید ارزشش را داشت


این شرکت گفت که در سه ماهه منتهی به دسامبر 192 میلیون کاربر فعال روزانه – یا کاربرانی که می توانستند تبلیغات را در این سیستم عامل مشاهده کنند – 27٪ بیشتر از سال قبل ، اما کمتر از انتظار تحلیلگران وال است. در نامه ای به سهامداران ، توییتر (TWTR) تغییرات ذکر شده در محصول پیرامون انتخابات باعث تعمیق تعداد مصرف کنندگان در این سه ماهه شد.
پیش از انتخابات ایالات متحده ، این شرکت در تلاش برای جلوگیری از اطلاعات غلط ، تغییراتی در محصول خود ایجاد کرد. این تلاش ها شامل حذف توصیه ها برای توییت ها از فیدها و اعلان های کاربران و تشویق کاربران برای به اشتراک گذاشتن پست ها با نظرات اضافه شده است – که به عنوان نقل قول نیز شناخته می شود – به جای اینکه بازنشسته شوند.
ترامپ دستگاه قدرتمند خود را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.  حالا چی؟

پس از انتخابات ، توییتر با اشاره به اینکه به نظر نمی رسد نقل قول های دلگرم کننده زمینه را افزایش می دهد ، این دو تغییر را لغو کرد. در مورد پنهان کردن توییت های توصیه شده ، وی هیچ گونه “از نظر آماری معنی دار” در اطلاعات نادرست در نتیجه این حرکت تفاوتی مشاهده نکرد.

توییتر در نامه ای به سهامداران اذعان کرد که برخی از تغییرات “بسیار م effectiveثر” بوده ، در حالی که برخی دیگر “کمتر م andثر بوده و بنابراین متوقف شده اند”.

“به طور کلی ، تغییرات متوقف شده تأثیر منفی کمی اما قابل اندازه گیری بر روی mDAU های جهانی داشته است [monetizable daily active users] در سه ماهه چهارم ، “این شرکت گفت. اما توییتر ناراحت نیست. این شرکت گفت” انتظار و ارزش تلاش برای محافظت از صداقت گفتگو در مورد دوره انتخابات ایالات متحده است. “

ماه گذشته گذشته از حمله برخی از طرفداران وی به پایتخت آمریکا ، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق علاوه بر تغییرات محصولات ، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق را نیز به طور دائم از سیستم عامل خود منع کرد.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>