[ad_1]
هال به عنوان یک نگرانی اصلی برای مادرش در معرض نقص ایمنی ، که بیش از 2000 ماسک در روزهای ابتدایی شیوع بیماری خیاطی و اهدا کرد ، گفت: گرفتن این لحظه یک گام اصلی در جهت از بین بردن برخی از اضطراب هایی است که طی یک سال گذشته سلامت روان وی را آزار داده است. . هال به سی ان ان بیزینس گفت: “من یک سلفی به اشتراک گذاشتم زیرا برای اولین بار توانستم در یک سال به آینده چشم بدوزم.”
همزمان با شیوع واکسن به افراد بیشتری در کشور ، عکس های سلفی با واکسن در شبکه های اجتماعی و برنامه های چت پخش می شود. چه در هنگام تیراندازی ، در اتومبیل کنار خانه یا جلوی یک بنر رسمی در سایت واکسیناسیون فیلمبرداری شود ، مردم جشن می گیرند و پخش می کنند که آنها به سهم خود برای جلوگیری از شیوع ویروس عمل می کنند.
برخی از سایت های واکسن ، برچسب هایی مشابه آنچه رای دهندگان در روز انتخابات دریافت می کنند ، پخش می شود و همچنین غرفه های عکس سلفی ایجاد می کنند و مردم را تشویق می کنند تا عکس ها را با هشتگ های مختلف مانند #IGotTheShotNYC و #ImABigShot به اشتراک بگذارند.
مانند هر عکس سلفی ، این روند بر اساس تمایل ما برای به اشتراک گذاشتن لحظات مثبت در زندگی خود است ، و نه انگیزه خاصی برای تبلیغ خود. اما انگیزه سلفی واکسن فراتر از این است: به عنوان راهی برای سیگنال سلفی به عزیزان مبنی بر ایمن بودن و واکسینه شدن ، ابزار پخش به عنوان بخشی از یک گروه انحصاری و وسیله بالقوه برای کمک به دفع واکسن مشاهده می شود. بدبینی در دیگران.
برای کیت کودیل ، که در دولت فدرال با وام های امدادی Covid کار می کند و داوطلب در Reserve Medical New York با پد واکسیناسیون است ، ارسال عکس سلفی “برای تشویق دیگران که احساس خوب و اعتماد به نفس داشتم” پس از دریافت پسماند مهم بود. دوز در پایان روز در ژانویه.
تا حدودی برای محدود کردن تردید واکسن ، برخی از سایت های واکسن با ایجاد پس زمینه ای مشابه آنچه ممکن است در یک رویداد فرش قرمز مشاهده کند ، سلفی گرفتن و اشتراک گذاری را برای افراد آسان تر می کنند. Virtua Health ، یک سیستم بهداشتی غیرانتفاعی مستقر در نیوجرسی که واکسیناسیون نیروی کار خود را از اواسط ماه دسامبر آغاز کرد ، یکی از سازمان هایی بود که این روش را اتخاذ کرد.
دانیل مویز ، مدیر ارتباطات و ارتباطات بهداشت ویرتوا گفت: “از روز اول متوجه شدیم که کارمندان خط مقدم ما مشتاقانه مستند این لحظه مهم زندگی خود هستند ، بنابراین” ایستگاه سلفی “را در منطقه نظارت کلینیک خود ایجاد کردیم. . “این بلافاصله در بین بیشتر کارکنانی که عکس گرفتن را متوقف کردند محبوب شد.”
یک ماه بعد ، Virtua Health به عنوان شریک بهداشت یکی از مگا سایت های واکسن در نیوجرسی شناخته شد و ایستگاه مشابهی را در نزدیکی خروجی ساختمان ایجاد کرد. افرادی که واکسن خود را دریافت می کنند می توانند در هنگام خروج عکس بگیرند و با علائم دستی که روی آنها نوشته شده است “من یک واکسن علیه COVID-19 دارم!” و “دوز اول!” وی افزود: این مرکز مردم را به استفاده از دستمال مرطوب ضد باکتری هنگام دست زدن به تیغه ها نیاز دارد.
مویز گفت: “ما امیدواریم که با ارسال عکسی در شبکه های اجتماعی ، مهمانان دوستان و خانواده خود را به الگوبرداری از آنها ترغیب کنند.” “ما می دانیم که افرادی هستند که در ادامه واکسیناسیون مردد هستند. شاید دیدن این عکسهای تعطیلات از افرادی که می شناسد و به آنها اعتماد دارد ، بی میلی آنها را کاهش دهد – یا حداقل در را برای گفتگو باز کند. “
گرچه عکس های سلفی با واکسن ها می توانند اقدامات غیرنظامی را نشان دهند ، اما یک عنصر انحصار نیز وجود دارد. کارن کواچ نورث ، استاد رسانه های دیجیتال اجتماعی در مدرسه آننبرگ در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گفت: “در این مورد ، او همچنین دارای احساس وضعیت است ، زیرا دسترسی به واکسن محدود است.”
کلیمان گفت: “بسیاری از افراد با دیدن تیراندازی به دیگران احساس حسادت یا حتی افسردگی می کنند و حتی نمی دانند چه موقع درست می گویند.” وی افزود: “این امر به دلیل نابرابری در نحوه تزریق واكسن تشدید می شود. افرادی كه وقت شكار ندارند نمی توانند حسادت كنند كه دیگران این واكنش را دارند.”
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir