رقبا TikTok Clash و Byte ادغام می شوند



روز سه شنبه ، Clash اعلام کرد که Byte را خریداری کرده است ، یک برنامه ویدیویی کوتاه فرم که توسط بنیانگذار Vine ، یک برنامه ویدیویی مورد علاقه شش ثانیه ای متعلق به Twitter و تعطیل شده است.

شرایط معامله با بایت فاش نشده است.

این فقط آخرین نمونه از تغییرات در استراتژی ادغام و مالکیت TikTok پس از سوارکاری است. به نظر می رسد که TikTok در ایالات متحده که 100 میلیون کاربر دارد ، در بالای این ممنوعیت است فقط برای زنده ماندن از دولت ترامپ ، که اصرار به تعطیلی آن دارد زیرا شرکت اصلی در چین مستقر است.
Dubsmash ، یکی دیگر از رقبای TikTok با خوراک الگوریتمی مشابه در ارائه فیلم های سرگرم کننده ، ماه گذشته توسط Reddit خریداری شد. در همین حال ، آدام موزری ، رئیس اینستاگرام ، که کلونی از TikTok به نام Reels را راه اندازی کرد ، چند روز بعد ، رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت که TikTok را ممنوع می کند ، اخیراً اعتراف کرد که “TikTok جلو است”. وی همچنین به نیاز اینستاگرام برای ساده یا ادغام ارائه محصولات ویدئویی خود اشاره کرد.

کلش یکی از رقبای زیادی بود که به نظر می رسید آماده بهره گیری از مشکلات تیک توک است. مانند TikTok ، Clash به کاربران اجازه می دهد فیلم های کوتاه موسیقی تنظیم شده را بارگذاری کنند و تحویل محتوای الگوریتمی را که فکر می کنند می خواهند ، ارائه می دهد. بایت به جز تعداد پنهان دنبال کننده و پسندیدن ، تجربه مشابهی را ارائه می دهد.

همزمان با انتشار عناوین خبری در مورد ممنوعیت احتمالی TikTok ، سازندگان شبکه های اجتماعی به سرعت تلاش کردند پست هایی را در مورد Clash ارسال کنند زیرا آنها سعی کردند راهی برای پر کردن خلا potential احتمالی TikTok پیدا کنند. این برنامه که به طور رسمی در ماه آگوست راه اندازی شد ، فقط در مدت سه روز شاهد 100000 بارگیری جدید بود. تا به امروز ، Clash گفته است که بیش از 500000 بارگیری وجود دارد.

اما با وجود ترامپ بدون دفتر ، آینده TikTok در ایالات متحده چندان نامشخص به نظر می رسد.

Clash گفت: “برنامه Byte” با همان تجربه عالی درون برنامه ای ادامه خواهد داشت “، اما روشهای جدیدی برای درآمدزایی و سایر ویژگی ها اضافه خواهد کرد. Clash گفت که او در حال کار بر روی روش هایی است که سازندگان آن می توانند مستقیماً از طریق پلتفرم درآمد کسب کنند ، از جمله فیلم های ویروسی و طرفداران برجسته ای که به طور منظم پول پرداخت می کنند ، امیدوارند بتوانند به آن کمک کنند تا در یک بازار شلوغ برجسته شود.

رقابت برای ایجاد کنندگان شبکه های اجتماعی شدید است. TikTok صندوق ایجاد کرده است که برای پرداخت ستاره های خود بیش از 1 میلیارد دلار خواهد بود ، در حالی که Snapchat روزانه 1 میلیون دلار به افرادی که خنده دارترین فیلم ها را برای تبلیغ ویدیویی کوتاه Spotlight خود ایجاد می کنند ، توزیع می کند.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>