[ad_1]
درآمد با یک کلیپ سالم از 64٪ در یک سال قبل به 28.6 میلیارد دلار رسیده است. این بالاتر از پیش بینی های تحلیلگران است و نشانه دیگری از بهبود اقتصاد چین پس از رکود سال گذشته در کوید -19 است. علی بابا همچنین گفت که انتظار دارد درآمد سال مالی آینده حدود 30٪ در مقایسه با مالی 2021 رشد کند.
با این وجود ، سهام Alibaba که امسال 5٪ افزایش یافته و بیش از 30٪ از بالاترین سطح 52 هفته خود برخوردار است ، در آغاز معاملات روز پنجشنبه حدود 3٪ افت کرد. درآمد حاصل از تجارت ابری آن با سرعت کمتری نسبت به سه ماهه اخیر در حال رشد است.
علی بابا به ویژه یک هدف قابل توجه است. این جریمه پس از آن رسید که تنظیم کنندگان مقررات ضد انحصاری به این نتیجه رسیدند که این غول خرید آنلاین مانند انحصار رفتار کرده و معادل 4 درصد از فروش علی بابا در چین در سال 2019 است.
هنگامی که جریمه اعلام شد ، علی بابا گفت که وی مجازات را “صادقانه پذیرفته است و از عزم ما اطمینان حاصل خواهد کرد.”
حرکت ابر علی بابا در حال کند شدن است
به نظر نمی رسد که شرایط نظارتی تنگاتنگ تأثیر عمده ای در تجارت اصلی علی بابا داشته باشد.
این شرکت روز پنجشنبه گفت که این سه ماهه را با 925 میلیون کاربر فعال تلفن همراه به پایان رسانده است که 23 میلیون افزایش نسبت به پایان دسامبر دارد.
دانیل ژانگ ، رئیس و مدیرعامل Alibaba در بیانیه ای گفت: “تجارت كلی ما به شدت در پایه های محكمی رشد كرده است.
وی افزود: “ما از رشد اقتصاد مصرفی چین که از تسریع دیجیتالی شدن در همه جنبه های زندگی و کار سود می برد ، بسیار هیجان زده هستیم.”
درآمد ابر نسبت به سال گذشته 37٪ رشد کرده است ، که رشد چشمگیری داشته اما نسبت به سه ماهه قبل کاهش یافته است.
علی بابا در بیانیه درآمد خود گفته است که این امر به دلیل کاهش فروش از مشتری برتر با حضور گسترده در خارج از چین است که تصمیم به استفاده از خدمات خود گرفته است. علی بابا نام مشتری را مشخص نکرد.
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir