Bandai America ، شرکت مادر ، Tamagotchi Pix جدید را منتشر می کند. هسته ثابت است: یک شکل تخم مرغ ، سه دکمه ، به منظور پرورش یک حیوان خانگی خانگی مجازی. مراحل مختلف زندگی مانند جوجه ریزی تخم را طی می کند و نیاز به توجه دارد ، مانند درخواست تغذیه یا بازی با آن. او چند روز بعد درگذشت.
همچنین یک حالت مطالعه وجود دارد که سایر دوستان Tamagotchi برای انجام فعالیت با حیوان خانگی مجازی شما ظاهر می شوند. می توانید از طریق Tama Code برنامه “تاریخ های بازی” را تعیین کرده و به دستگاه دوست خود متصل شوید. اما ، مانند نسخه اصلی ، برای اتصال به Tamagotchi خود نیازی به اتصال WiFi ندارید.
اسباب بازی 59.99 دلاری که هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است ، در ماه جولای به فروش می رسد.
بادی گفت: “ما برنامه هایی برای واردات مداوم اقلام جدید به آمریکای شمالی برای چند سال آینده داریم.”
برای نزدیک به 25 سال حضور در بازار ، این شرکت گفت که بیش از 82 میلیون Tamagotchi در سراسر جهان فروخته است. این برند برای اولین بار در سال 1996 در ژاپن راه اندازی شد و سال بعد به آمریکا آمد.
برخلاف ایالات متحده ، تاماگوتچی هرگز مجبور به بازگشت به ژاپن نبود. نام تجاری Tamagotchi به طور منظم در ژاپن راه اندازی می شود ، تبدیل شدن به اسباب بازی اصلی در کشور.
بادی در سال 2019 به CNN Business گفت: “درست مثل اینجا در آمریکا ، محصولات خاصی وجود دارد که همه کودکان با آنها بازی می کنند. این محصول … برای آنها در ژاپن است.”
شانون لیائو و کایا یوریف از CNN Business در تهیه این گزارش مشارکت داشته اند.
منبع: pezeshk-khabar.ir