دوران تاماگوتچی دهه 90 بازگشت – این بار با دوربین


Bandai America ، شرکت مادر ، Tamagotchi Pix جدید را منتشر می کند. هسته ثابت است: یک شکل تخم مرغ ، سه دکمه ، به منظور پرورش یک حیوان خانگی خانگی مجازی. مراحل مختلف زندگی مانند جوجه ریزی تخم را طی می کند و نیاز به توجه دارد ، مانند درخواست تغذیه یا بازی با آن. او چند روز بعد درگذشت.

اما کسانی که با این اسباب بازی اصلی آشنا هستند ، می بینند که این اسباب بازی به روز شده است 2021. به جای صفحه سیاه و سفید پیکسلی ، صفحه Pix کاملاً رنگی است. یک دوربین داخلی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد با حیوان خانگی مجازی خود عکس بگیرید. برای تغذیه Tamagotchi خود می توانید برای او غذا درست کنید یا غذا به شما تحویل داده شود. شما هم می توانید با استفاده از دوربین و برای گرفتن عکس از حیوان خانگی ، حیوان خانگی خود را با نقاشی یا پخت و پز تغذیه کنید.

همچنین یک حالت مطالعه وجود دارد که سایر دوستان Tamagotchi برای انجام فعالیت با حیوان خانگی مجازی شما ظاهر می شوند. می توانید از طریق Tama Code برنامه “تاریخ های بازی” را تعیین کرده و به دستگاه دوست خود متصل شوید. اما ، مانند نسخه اصلی ، برای اتصال به Tamagotchi خود نیازی به اتصال WiFi ندارید.

اسباب بازی 59.99 دلاری که هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است ، در ماه جولای به فروش می رسد.

این اولین باری نیست که باندای اسباب بازی را احیا می کند. باندای برای جشن 20 سالگی خود در آمریکای شمالی ، نسخه کوچکی از حیوان خانگی جیب دیجیتالی برجسته را در سال 2017 منتشر کرد.
حیوان خانگی مجازی Tamagotchi از دهه 90 بازگشت
در سال 2019 ، این شرکت Tamagotchi On را راه اندازی كرد كه Tamagotchi را به یك دستگاه رنگی در بازار آمریكای شمالی معرفی كرد. Bandai اعداد منطقه ای را به اشتراک نگذاشت ، اما تارا بادی ، مدیر ارشد استراتژی برند Bandai ، گفت که فروش بیش از حد انتظار است.

بادی گفت: “ما برنامه هایی برای واردات مداوم اقلام جدید به آمریکای شمالی برای چند سال آینده داریم.”

برای نزدیک به 25 سال حضور در بازار ، این شرکت گفت که بیش از 82 میلیون Tamagotchi در سراسر جهان فروخته است. این برند برای اولین بار در سال 1996 در ژاپن راه اندازی شد و سال بعد به آمریکا آمد.

برخلاف ایالات متحده ، تاماگوتچی هرگز مجبور به بازگشت به ژاپن نبود. نام تجاری Tamagotchi به طور منظم در ژاپن راه اندازی می شود ، تبدیل شدن به اسباب بازی اصلی در کشور.

بادی در سال 2019 به CNN Business گفت: “درست مثل اینجا در آمریکا ، محصولات خاصی وجود دارد که همه کودکان با آنها بازی می کنند. این محصول … برای آنها در ژاپن است.”

شانون لیائو و کایا یوریف از CNN Business در تهیه این گزارش مشارکت داشته اند.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>