این مخلوط بهترین بازده شتابی را در بین تمام ECU های گزینه استفاده در 206 های داخلی از ابتدا تا کنون دارد. همین موتور اهمیت استانداردهای زیست محیطی Euro-V مطابقت دارد، البته در عین حالا مشتاقانه به دورهای بالا می رود و دارای ویژگی های صاف افزایش اقتدار و گشتاور مختلفی می شود. ولی در آغاز یکسری کلمه در آیتم مصرف سوخت. همین موتور به وسیله کمپانی کشور‌ایران ماشین در ابتدا حیاتی خانواده 206 به اهل ایران ها معرفی شد. همگام شدن دوچندان مناسب این موتور حساس سوخت گاز ز طبیعی موجب شد تا سریعاً آیتم توجه قرار بگیرد. در سال 1390 کیسه هوای کمک راننده هم به آن بیشتر شد. بدین ترتیب سرعت مقطع آن نیز به ازای همین حجم از سوخت و هوای دریافتی تغییر تحول میکند. حجم روغن موتور پژو پارس XU7 یا XUM (پژو پارس معمولی، پارس سال، پارس دوگانه سوز و پارس ELX) سوای ردوبدل فیلتر روغن برابر اصلی 4.4 لیتر و اهمیت بده بستان فیلتر روغن برابر حیاتی 4.75 لیتر است. گشتاور این موتور که نشاندهنده اقتدار بالای آن هست حدود ۱۰۰ نیوتنمتر بیشتر از موتور ۱۷۰۰ سیسی بنزینی است؛ به این معنی که دارای ۲۰۰ سیسی کاهش در حجم موتور، ۱۰۰نیوتنمتر گشتاور این موتور بخش اعظم از موتور بنزینی است. که از آن در اتومبیلهای MINI خویش به کارگیری می کند، بنابراین، سیستم بالابر متغیر سوپاپ و سیستم بالابر سوپاپ Variable Valve Lift and Timing Injection (به اختصار VTi) در مکانیزم توزیع گاز به کار گیری می شود که از لحاظ ساختاری مشابه سیستم Valvetronic شرکت باواریا است. شما می بایست حدود یک ساعت اصلی آن رانندگی کنید، تنها به اندازه میباشد مجدد عجله را باز‌نگری نمایید و کارایی موتور و گیربکس هاچ بک فرانسوی را محاسبه کنید. وایر پژو۲۰۶ تیپ۵ پرتوناب نیز نظیر شمع اتومبیل یک قطعه تماماً مصرفی می باشد. البته گلگیر های جلو هم به جهت دسته آرسی مختلف است. اصلی وجود این که ۲۰۶ SD نیز از بازار مهربانی برخوردار میباشد و طرفداران مختص خود را دارد، ولی شاید گونه هاچبک ۲۰۶ کماکان نیز در سطر یکی از شیکترین و آیتم پسندترین اتومبیل های ساخت داخل و چه بسا در فی مابین بهترین و پررونقترین خودروهایی قرار گیرد که در طی دو دههی آخر وارد جمهوری اسلامی ایران شدهاند. جدید وارد C4 دنج می نحس و بلافاصله صندلی های گرم شده را به حداکثر می رسانم. در دمای بالا نیزامکان داراست مورد ها متعددی رخ دهد که در یکی از بدترین حالات ممکنه موتور جوش بیاره و زخم جدی به سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد بشه که هزینه های متعددی رو به دنبال خواهد داشت. فساد کویل های احتراق در 1.6 VTi و THP. نشت روغن در 1.6 VTi: عمدتاً از شیر برقی پمپ روغن و تنش زنجیر زمان. مصرف روغن بالا در دورهای بالا در 1.6 VTi. همین موتور بسیار اساسی دوام و قلیل استهلاک و همینطور کم مصرف ، نرم و پر شتاب است . به جهت سه روز کار، که ترکیبی از “شکاف های” حومه شهر و ایستادن در راه‌بندان بود، میانگین مصرف C4 حدود 9.5 لیتر سوخت در هر صد km بود. فساد سنسور دمای آب یا این که رله فن از دیگر دلایل اکثر مختل شدن کارکرد فن های الکتریکی می باشد. آلارم ها باید در اثر صداها یا صداهای غیرعادی ساخت شوند که پمپ به حداکثر ظرفیت خویش برسد. برای عیب یابی اتومبیل می بایست از قطعات مصرفی آغاز به آزمون کرد. باید اعتراف کرد که در حال حاضر، از نظر قابلیت اطمینان، C4 نقدهای لطف اخذ می کند و در نتیجه کلیشه در آیتم مشکل شدید ماشینهای فرانسوی را به دستکم می رساند. درصورتیکه فن در درحال حاضر عمل بود اما دمای موتور همچنان رو به ارتقا بود احتمال کم بودن آب و یا نبود آب در سیستم وجود دارد! سرعت را اندک می کنم، گیربکس اتوماتیک را در شرایط درایو معمولی قرار می دهم و مجدد شتاب را افزایش می دهم. ۲- در زمان حرکت در سرعت بالا و یا این که سرازیری ها دمای آب نباید ذیل خیس از دمای ترموستات بیاد. این مکانیسم به شما امکان می دهد از شر روزنه گاز خلاص گردید و در نتیجه تلفات هیدرودینامیکی در ورودی را کمتر دهید و فرایند تشکیل ادغام را ظریف خیس کنید. سریعتر سریعتر. C4 حیاتی سرعت حدود 120 km در ساعت به یک قوس ملایم نود رتبه پیچ می شود، گویی که از شما منظور می شود انحصار خاصیت چسبندگی لاستیک را تحلیل کنید. شما نمی توانید تفاوت را احساس کنید. متأسفانه، به ادله قرار گرفتن پمپ (زیر بال)، حتی یک صاحب دلسوز که به طور آراسته به تحت کاپوت نگاه می کند، نمی تواند نشت را به موقع تشخیص دهد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات زیاد بخش اعظم در گزینه عکس موتور tu5 206 لطفا به بازدید از وب وبسایت ما.

ایندکسر