[ad_1]
این توییت در تاریخ 18 مه توسط سخنگوی BJP ، سامبیت پاترا ارسال شد. این شامل یک عکس از سندی است که به گفته وی توسط حزب مخالف اصلی این کشور ، کنگره ملی هند ایجاد شده است. تصویر نکاتی در مورد چگونگی بی اعتباری نخست وزیر نارندرا مودی و مدیریت دولت او در مورد بیماری همه گیر Covid-19 ذکر شده است.
توییتر روز جمعه این توییت را به عنوان “رسانه دستکاری شده” برچسب گذاری کرد. در وب سایت شما ، شرکت رسانه های اجتماعی آن را می گوید “ممکن است توییت هایی را برچسب گذاری کند که شامل رسانه ها (ویدئو ، صوت و تصاویر) با تقلب تغییر یافته یا ساخته شده است.”
پلیس دهلی اطلاعیه ای به مدیر عامل توییتر در هند، مانیش ماهشواری ، همان روز ، با بیان اینکه “تحقیقات مقدماتی” در سندی برگزار می شود که پاترا به حزب در کنگره نسبت می دهد. در بیانیه روز دوشنبه ، پلیس بازدید از دفاتر توئیتر را تأیید کرد و افزود که این اقدام انجام شده است “بخشی از یک روند معمول”.
پلیس گفت: “این ضروری بود زیرا ما می خواستیم بفهمیم چه کسی فرد مناسبی برای اطلاع رسانی بود” ، افزود پلیس “پاسخ های” ماهشواری “بسیار مبهم” بود.
توییتر به درخواست نظر CNN Business پاسخ نداد. توییتر شماره کاربران را به اشتراک نمی گذارد ، اما طبق اطلاعات هند ، این پلتفرم 17.5 میلیون کاربر در این کشور دارد.
این قوانین هر شرکت رسانه اجتماعی را ملزم به ایجاد سه نقش می کند: یک “مأمور اجرای قانون” برای اطمینان از پیروی از قوانین محلی. یک “افسر شکایات” که با شکایات مصرف کنندگان هندی برخورد خواهد کرد. و یک “فرد تماس” 24 ساعته در دسترس نیروی انتظامی هند.
مشخص نیست که آیا توییتر هنوز این نقش ها را ایفا کرده است یا خیر.
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir