[ad_1]

این بازی آنقدر محبوب شد که روز سه شنبه در شبکه های اجتماعی خبرساز شد به طوری که هم اکنون از طریق نینتندو سوییچ قابل دسترسی است.
ماه گذشته ، این بازی نزدیک به نیم میلیارد بازیکن داشت. در ماه اکتبر ، الکساندریا اوکاسیو-کورتس ، نماینده کنگره حزب دمکرات به گروه پیوست و در تلاش برای جذب رأی دهندگان جوان “در میان ما” را در بستر پخش مستقیم آمازون توئیچ بازی کرد.

“در میان ما” بر اساس سایر بازی های مهمانی برای کسر اجتماعی است ، مانند مافیا ، جایی که گروهی از افراد بی گناه زندگی روزمره خود را می گذرانند ، در حالی که قاتلانی که هویت خود را پنهان می کنند شبانه قتل می کنند. این گروه باید قبل از اینکه اکثریت خود را از دست بدهند مقصر مقصر باشد و از شر آنها خلاص شود.

نینتندو روز سه شنبه اعلام کرد که پشتیبانی از این بازی را شروع می کند ، بازی که اکنون برای رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است ، اما هنوز روی کنسول ها موجود نیست. هزینه هر بازی 5 دلار برای سوییچ خواهد بود. اعلامیه غافلگیرکننده بخشی از ویترین بازی های مستقل نینتندو بود – بازی هایی که توسط توسعه دهندگان مستقل و نه شرکت های بزرگ ایجاد شده است.

InnerSloth ، یک شرکت سه نفری ، “در میان ما” را در سال 2018 منتشر کرد. در آن زمان ، تحرک زیادی ایجاد نکرد ، اگرچه در کشورهایی مانند کره جنوبی و برزیل محبوب شد. تابستان امسال بود که بازی در ایالات متحده آغاز شد ، زمانی که تماشاگر 2.8 میلیونی Twitch شروع به بازی کرد.

“در میان ما” از طریق Wi-Fi محلی یا چند نفره آنلاین قابل پخش خواهد بود ، بنابراین گیمرها می توانند شخصاً با هم بازی کنند یا دیگران را در اینترنت پیدا کنند. این بازی متکی به صحبت بازیکنان با یکدیگر است تا درباره اینکه قاتلان چه کسانی هستند صحبت کنند ، بنابراین بازیکنان نینتندو سوییچ ممکن است دریابند که برای ادامه گفتگو اغلب مجبور به نوشتن در دستگاه های خود هستند. این می تواند برای برخی مشکلات فنی ایجاد کند ، زیرا قرار دادن سوئیچ دشوارتر از تایپ کردن روی رایانه یا تلفن هوشمند است. در یک آزمایش CNN Business نوشتن اینکه بازیکن قرمز بی گناه است قبل از اینکه سایر بازیکنان رای دهند که قرمز را از فضاپیما رأی دهند دشوار بود.

Innersloth در بیانیه ای به CNN Business گفت که در حال کار بر روی بهبود چت است.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir