در شبکه های اجتماعی ، برای ملاقات با مردم در همسایگی حرکت کنید



نکات برجسته در داستان

  • با گسترش سایت های اجتماعی ، موج جدیدی به شناخت همسایگان دنیای واقعی کمک می کند
  • سایتهایی مانند Nextdoor شبکه های محلی را از همسایگان ایجاد می کنند
  • گزارش Pew Research نشان می دهد که تقریباً از هر سه نفر یکی از همسایگان خود را نمی شناسد

وعده بزرگ رسانه های اجتماعی توانایی برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده و ، بیایید قبول کنیم ، فقط آشنایان ، بدون در نظر گرفتن موانع سنتی مانند جغرافیا بود.

اما در روند آوردن همه ، از دوستان گمشده تا آشنایان در دبستان ، فقط به روزرسانی وضعیت ، ظهور فیس بوک ، توییتر و موارد مشابه ممکن است کسی را کنار بگذارد: افراد همسایه.

نیراو تولیا ، مدیرعامل Nextdoor.com گفت: “ما هیچ شبکه اجتماعی ندیده ایم که ما را به آنچه که ما فکر می کنیم یکی از مهمترین جوامع همه باشد یعنی محله متصل کند.” “ما فهمیدیم که محله ها واقعاً شبکه اجتماعی اصلی هستند.”

Nextdoor بخشی از روند رو به رشد سایت ها و ابزارهای آنلاین است که هدف آن پر کردن شکافی است که بخشی از آن به دلیل فرهنگ سفر ، جابجایی های مکرر و خانه های با درآمد دو برابر ایجاد شده است.

تولیا ، كه در سال 1999 بنیانگذار ePinions.com بود ، گفت: “فن آوری كار بسیار خوبی در ارتباط ما با افرادی كه نزدیك نیستیم انجام داده است.” مردم درست جلوی درب ما “

این سایت از کاربران می خواهد یا آدرس خود را بررسی کنند (کدهای ورود به کارت پستال یک طرفه هستند) یا توسط عضوی موجود تضمین شده است که به صفحاتی بپیوندد که به نوبه خود توسط شخصی که در این نزدیکی زندگی می کند ایجاد شده است.

صفحات Nextdoor پس از ایجاد ، به همه چیز از جستجوی پرستار کودک و درخواست برای قرض گرفتن ابزار چمن گرفته تا بحث در مورد جرم در منطقه یا پیشنهاداتی در مورد حمایت از شرکت های محلی متمرکز است.

این نوعی پچ پچ است که به طور سنتی انتظار داریم در اثر قهوه ، از طریق حصار عقب یا در آرایشگاه محلی انجام شود. اما آمار نشان می دهد که این مکالمات روز به روز کمتر می شوند.

در نظرسنجی سال گذشته مرکز تحقیقات پیو ، 19 درصد گفتند که نام همه همسایگان خود را می دانند ، در حالی که 28 درصد گفتند که هیچ یک از آنها را نمی شناسند.

شایان ذکر است که این نظرسنجی نشان داد که کاربران اینترنت روزمره در واقع بیشتر از کاربران همسایگان خود را می شناسند و به همان اندازه افرادی که کمتر به اینترنت مراجعه می کنند. (این یک یافته ثابت در تحقیقات پیو در مورد اینترنت بود ، که نشان می دهد شبکه های اجتماعی در اینترنت تعامل در دنیای واقعی را کاهش می دهد و کاربران باید “فقط بیرون بروند” و ارتباط برقرار کنند).

تولیا گفت: “مطمئناً شما می توانید بیرون بروید.” “متأسفانه ، تقریباً یك سوم افراد مجبور نیستند كه بیرون بروند همسایه خود را نمی شناسند. اگر می توانستند از ابزاری مانند Nextdoor استفاده كنند ، احتمال تعامل آنها بسیار بیشتر است.”

Nextdoor تنها نیست ، سعی می کند حداقل تا حدی با این مسئله کنار بیاید.

سایت هایی مانند EveryBlock وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد کد پستی خود را برای دریافت به روزرسانی اخبار محلی وارد کنند و Topix که اساساً صفحه پیام های با شکوه متمرکز بر جوامع خاص است.

همچنین شبکه Patch ، AOL با بیش از 500 سایت خبری محلی فوق العاده محلی وجود دارد.

دانیل دیتریش ، یکی از بنیانگذاران HeyNeighbor.com ، یکی دیگر از شبکه های محلی متمرکز بر “خدمات خرد” ، گفت: “وقتی بزرگ شدم ، مادرم را دیدم که هر همسایه را در هر خانه می شناخت و من هر کس را در خیابان می شناختم.” در میان افرادی که نزدیک به یکدیگر زندگی می کنند و چیزی مانند یک Craigslist محلی برای خرید و فروش.

“من فکر نمی کنم ما روابط همسایگی که داشتیم را نمی خواهیم … اینها عوامل زیادی است که امروز ما را در این فضا قرار می دهد. (ب) اشتیاق به اجتماع دارد. آرزوی محلی است. “

با توجه به اینکه استفاده از اینترنت در بین همه گروه های سنی به طور فزاینده ای رایج است ، دیتریش گفت سایتهایی مانند وی می توانند به عنوان یخ شکن مجازی عمل کنند.

وی گفت: “بی دست و پا است که تا درب کسی بالا بروید و سلام کنید”. “من یک فرد نسبتاً اجتماعی هستم ، اما راحت نیست که از در بالا بروم و بگویم ، سلام ، من همسایه جدید شما هستم. شما از شرایط پشت این در اطلاع ندارید ، پس فقط این کار را نکنید. “

HeyNeighbor در اواخر تابستان راه اندازی می شود. او شماره های کاربری را به صورت عمومی اعلام نمی کند.

وب سایت تولیا پس از یک سال و نیم آزمایش در 26 اکتبر راه اندازی شد و طی آن 176 محله به شبکه پیوستند. کمتر از دو ماه بعد ، این سایت دارای 620 محله در 40 ایالت و منطقه کلمبیا است. 450 محله دیگر در منطقه ای است که سایت “مرحله آزمایشی” می نامد.

تولیا گفت: “جواب ما را متعجب کرد.” “ما به معنای واقعی کلمه ده ها هزار نفر هستیم که به وب سایت می آیند و می خواهند یا Nextdoor را برای محله خود ایجاد کنند یا به محله Nextdoor بپیوندند.”

هرکسی که یک صفحه محله در سایت ایجاد کند آنچه را که مرز آن محله می دانند ارائه می دهد. با افزایش عضویت ، می توان مرزها را محدود یا گسترش داد.

استفاده از هر دو رایگان است و در نهایت امیدوارند بتوانند تبلیغات هدفمند را به مشاغل محلی بفروشند.

در این میان ، آنها همچنان به تلاش برای کمک به افرادی که به احتمال زیاد سگ گمشده شما را پیدا می کنند یا یک فنجان شکر قرض می گیرند کمک می کنند تا “به روز کردن وضعیت خود” یا “دوست داشتن” پیام شما.

دیتریش گفت: “ما لزوماً در تلاش نیستیم تا همه در خیابان را در آغوش بگیریم.” “اما برقراری رابطه با افرادی که در کنار شما زندگی می کنند ارزش دارد.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>