خطوط هوایی آمریكا سرویس تحویل منزل را باز می كند


این شرکت روز پنجشنبه گفت که برنامه جدیدی تحت عنوان “زیرزمینهای برجسته خطوط هوایی آمریکایی” به مشتریان امکان خرید شراب را از یک بطری ، در موارد معمول “انتخاب شده” یا از طریق یک برنامه اشتراک ماهانه که 99 دلار در ماه است ، می دهد.

قیمت پیشنهادی American Airlines برای یک بطری شراب حدود 13 دلار تا 40 دلار است و گرانترین پیشنهاد یک بسته شامپاین 300 دلاری است.

خرید اشتراک 99 دلاری ماهیانه به مشتریان امکان دسترسی به قیمت های تخفیف خورده ، حمل ماهیانه سه بطری شراب را می دهد و مشتریان به ازای هر دلار هزینه شده دو مایل AAdvantage دریافت می کنند.

بطری های شراب از جمله بطری های شراب است که می تواند با بلیط های شاخص هواپیمایی American Airlines به مشتریان ارائه شود ، یک گزینه صندلی لوکس برای پروازهای بین المللی و بین قاره ای.

آمریکایی ها در حال برنامه ریزی حداکثر 737 دور و پرسش و پاسخ هستند.  جلسه ای برای ترغیب مسافران به پرواز دوباره
ویروس کرونا ویروس صنعت گردشگری را متلاشی کرده و ده ها هواپیما را در زمین جا گذاشته و سفرهای بین المللی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. آمریكایی از جمله چندین شركت هواپیمایی است كه فروش الكل در پرواز را نیز متوقف كرده است تا مهمانداران در تعامل با مشتری در دوران Covid-19 به حداقل برسانند. آمریكایی در آخرین بیانیه درآمد خود خسارت خالص 3.6 میلیارد دلاری را گزارش كرد و انتظار نمی رود فروش شراب ضرر زیادی داشته باشد.

سخنگوی خطوط هوایی آمریكا در ایمیلی با استناد به مشتری اصلی این شركت ، آلیسون تیلور ، اظهار داشت: این شركت امیدوار است كه برنامه جدید شراب خانگی منجر به فروش حدود 40 تا 50 هزار دلار در سه ماه نخست سال شود.

اما چشم انداز کوتاه مدت واریز پول از بطری های شراب چرخ شده تنها مورد توجه نیست.

سخنگوی ایمیل گفت: “در حالی که درآمد مهم است ، Flagship Cellars راهی بیشتر برای تعامل با مشتریان است ، حتی زمانی که آنها با ما در سفر نیستند.”

سخنگوی گفت: “این همچنین به آنها طعم آنچه می توانید در Flagship First یا Flagship Business لذت ببرید را می دهد.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>