[ad_1]

سرمایه گذاری مشترک 50/50 ، معروف به Mobile Drive ، ترکیبی از قدرت فاکسکان در نرم افزارهای موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی با طراحی و مهندسی Stellantis برای ایجاد تجربه کاربری شبیه تلفن های هوشمند است.

مدیر عامل Stellantis ، ایو بونفونت در یک کنفرانس خبری گفت ، Mobile Drive “کابین خلبان شخصی سازی شده و به روز شده” را با ویژگی هایی مانند تشخیص بیومتریک ، هوش مصنوعی ، کنترل از راه دور و واقعیت افزوده فعال می کند.

Stellantis با ادغام فیات کرایسلر و PSA Group ایجاد شد. از مارک های آن می توان به پژو ، داج ، رام ، آلفارومئو ، جیپ و سیتروئن اشاره کرد.

در حالی که فاکسکان در ابتدا با طرح فروش این فناوری به سایر خودروسازان ، راه حل های هوشمند کابین خلبان را برای مارک های Stellantis توسعه خواهد داد.

روز سه شنبه این شرکت ها در بیانیه ای گفتند: “سرمایه گذاری مشترک به عنوان یک تامین کننده خودرو فعالیت خواهد کرد ، قیمت های رقابتی را برای ارائه راه حل های نرم افزاری و سخت افزارهای مرتبط به Stellantis و سایر خودروسازان علاقه مند پیشنهاد می دهد.”

مدیر عامل شرکت Stellantis ، کارلوس تاوارس ، افزود: “این نحوه طراحی اتومبیل هایمان را تغییر خواهد داد.” وی گفت: “این سرعت طراحی اتومبیل و فرکانس ارتقا اتومبیل را تغییر خواهد داد.”

این توافق پس از آن صورت گرفت که سال گذشته فاکسکان و فیات کرایسلر احتمال همکاری مشترک وسایل نقلیه الکتریکی در چین را تأیید کردند. این مشارکت با ادغام گروه فیات کرایسلر-PSA به تأخیر افتاد و این شرکت ها در مورد بررسی خودروی الکتریکی در روز سه شنبه توضیحی ندادند.
فاکسکان ، سازنده لوازم الکترونیکی مستقر در تایوان ، مشهور به دلیل قرارداد خود با سیب (AAPL)، در یک حمله بزرگ از اتومبیل های الکتریکی است. این شرکت در حال مذاکره با شرکت اتومبیل های برقی Fisker مستقر در کالیفرنیا برای تولید یک وسیله نقلیه الکتریکی است و در ژانویه توافق نامه ای را با این شرکت اعلام کرد خداوند (بدن)، شرکت مادر چینی ولوو و لوتوس ، برای تولید و ساخت وسایل نقلیه برای سایر خودروسازان.
تسلا ممکن است وضعیت بسیار بدتری از آنچه تصور می کرد در چین باشد
این توسعه شواهد دیگری از اختلال بیشتری است که خودروسازان سنتی از سوی غول های الکترونیکی و شرکت های فناوری با شتاب فروش سریع خودروهای الکتریکی روبرو هستند. به عنوان مثال ، اپل همچنین در تلاش است تا به صنعت خودرو وارد شود.

لیو یانگ وی رئیس فاکسکان روز سه شنبه گفت: “وسیله نقلیه آینده به طور فزاینده ای مبتنی بر نرم افزار و تعریف نرم افزار خواهد بود.”

فولکس واگن (VLKAF) و آب کم عمق (F) در حالی که تعداد فزاینده ای از کشورها از اتومبیل های دیزلی و بنزینی خارج می شوند ، میلیارد ها میلیارد دلار در تولید وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه گذاری می کنند که به عنوان آینده حمل و نقل جاده ای دیده می شود.
فولکس واگن که می تواند از قدرت برکنار شود تسلا (TSLA) به عنوان پادشاه اتومبیل های الکتریکی در اوایل سال بعد ، از تولید گسترده باتری در ماه مارس برای تأمین منابع و کاهش هزینه های تولید رونمایی کرد.

– پیتر والدس-داپنا در تهیه گزارش همکاری داشت

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir