[ad_1]

توییتر شاهد موجی از اطلاعات نادرست بوده است زیرا کاربران ، از جمله رئیس جمهور دونالد ترامپ – که نزدیک به 89 میلیون پیرو دارد – و متحدان وی ، ادعاهای دروغ و گمراه کننده ای در مورد انتخابات و نتایج آن منتشر کرده اند. از صبح روز 7 نوامبر ، 16 مورد از 43 توییت پس از انتخابات ترامپ با برچسب ها منتشر شد.
دیده بان اطلاعات غلط
علاوه بر برچسب زدن ، توییتر (TWTR) گفت که بیش از 450 مورد از همه توییت های دارای برچسب با پیام هشدار دهنده روبرو شده اند و مشمول محدودیت هایی برای اشتراک مجدد آنها هستند. توییتر در یک پست وبلاگ گفت تقریباً از هر چهار نفر سه نفر که این توییت ها را مشاهده کرده اند این کار را انجام داده اند. این تحلیل بر روی توییت های مربوط به انتخابات ایالات متحده از 27 اکتبر تا 11 نوامبر متمرکز است.

ویجایا گید و کایون باکپور ، که به ترتیب مراحل قانونی را رهبری می کنند ، نوشتند: “ما همچنین می خواهیم کاملاً واضح باشیم که کار ما انجام شده را نمی بینیم – کار ما در اینجا ادامه دارد و تیم های ما نحوه برخورد با این چالش ها را یاد می گیرند و بهبود می بخشند.” و محصولی از تیمهای توییتر است. “ما گزارش جامعی از انتخابات اوایل سال آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.”

این آشکار سازی هنگامی صورت می گیرد که توییتر برخی سیاست های پیشگیرانه را که قبل از روز انتخابات معرفی کرده بود ، لغو کند. توییتر اعلام کرد متوجه شده است که حذف توصیه ها به کاربران درباره اینکه چه کسی را دنبال کند هیچ تأثیر قابل توجهی در اطلاعات غلط در طول انتخابات ندارد و این شرکت روز پنجشنبه این تغییر را لغو می کند.

این شرکت گفت که برخی از محدودیت های مربوط به روند موضوعاتی را که کاربران می توانند در بخش آماده شده وب سایت خود تحت عنوان “برای شما” مشاهده کنند ، کاهش می دهد. در طول انتخابات ، توییتر گفت که فقط موضوعاتی که زمینه اضافی را فراهم می کنند در این بخش از سایت مجاز هستند. این تغییر نیز برعکس می شود.

یک تغییر مربوط به انتخابات که توییتر حفظ خواهد کرد ، صفحه دیگری است که کاربران را به نقل از مطالب در توییتر به جای بازنویسی مجدد ، دعوت می کند. توییتر گفت که داده های آن نشان می دهد که این محدودیت 20٪ اشتراک گذاری از طریق توییت ها با نقل قول ها و بازتوییت ها را کاهش داده و “به دلیل کاهش کلی میزان اشتراک گذاری در سرویس ، انتشار اطلاعات گمراه کننده را کند کرده است.” این شرکت گفت که به مطالعه تأثیر این تغییر ادامه می دهد و ممکن است در آینده آن را بررسی کند.

توییتر بلافاصله به درخواست CNN مبنی بر اینکه چه مدت طول می کشد تا Twitter برچسب اطلاعات نادرست را بکار برد و همچنین کدام حساب ها مسئول اصلی ارسال توییت هایی هستند که در نهایت برچسب گذاری شده اند ، پاسخ نداد.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir