[ad_1]

تقریبا نیمی از مشاغل ادعا می کنند که سیاست های کار در خانه به اقدامات امنیت سایبری آنها آسیب زده است در Verizon (VZ) شاخص امنیت موبایل برای سال 2021 ، منتشر شده در سه شنبه. این گزارش شامل یافته های حاصل از نظرسنجی از 856 نفر از متخصصان مسئول خرید ، مدیریت و امنیت است دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا (IOT) برای شرکت ها.
نتایج بسیار ناراحت کننده است ، اگر خیلی تعجب آور نباشد – 45٪ از پاسخ دهندگان می گویند شرکت هایشان امنیت تلفن همراه را فدای “انجام کار” می کنند. انتقال سریع بهار از گذشته به کار از راه دور یک اقدام بزرگ برای تیم های IT بود ، و تعدادی از نقض های امنیتی قابل توجه در سال گذشته چالش های مدیریت ایمن تیم از راه دور را نشان داد.
رسیدگی به مشکلات احتمالی امنیت سایبری هنگام کار در خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا بسیاری از شرکت ها حتی پس از پایان همه گیری همه گیر ، در نظر دارند که یک مدل دورکاری تمام وقت یا نیمه وقت را حفظ کنند.

سویمیانارایان ، مدیر عامل درآمد Verizon Sampath ، گفت: “همه گیری ها باعث تغییر جهانی در نحوه کار سازمان ها شده است … همانطور که مشاغل در جای دیگر تمرکز می کنند ، مجرمان اینترنتی فرصت های جدید زیادی را برای اعتصاب دیده اند.” در بیانیه ای گفت. “با افزایش نیروی کار از راه دور و همچنین استفاده از دستگاه های تلفن همراه ، فضای تهدید تغییر کرده است ، این بدان معنی است که برای سازمان ها نیاز بیشتری به بهبود امنیت تلفن همراه وجود دارد.”

کارمندان به طور فزاینده ای از دستگاه های تلفن همراه برای اهداف اصلی کار استفاده می کنند – شاید متن را از رئیس خود در ساعت هوشمند خود هنگام پیاده روی صبحگاهی بررسی کنند ، یا هنگام انتظار برای شروع کلاس Peloton ، یک صفحه گسترده را در تلفن خود به روز کنند.

در حالی که خطرات مربوط به امنیت سایبری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، دستگاه های همراه وجود دارد چالش های منحصر به فرد حملات فیشینگ می تواند در دستگاه های تلفن همراه موفقیت آمیزتر باشد ، زیرا صفحه کوچکتر تشخیص ایمیل های مخرب یا وب سایت هایی را که برای تقلید از نامه های قانونی طراحی شده اند ، دشوارتر می کند. از بین رفتن یا سرقت دستگاه های تلفن همراه آسان تر از مثلاً یک لپ تاپ است که به نوبه خود می تواند منجر به از دست دادن داده ها و عملکرد حیاتی می شود.

در حالی که تعداد فزاینده ای از شرکت ها سیستم عامل های ابری را در طی همه گیر شدن به کار می گیرند ، از دستگاه های تلفن همراه می توان برای سرقت اطلاعات ورود به سیستم و داده ها از سیستم عامل های مجازی نیز استفاده کرد.
بنابراین شما یکی از 533 میلیون نفری هستید که در فیس بوک فاش شده است.  حالا چی؟

بیش از یک شرکت از هر 5 شرکت کننده در این تحقیق گفتند که امنیت دستگاه های تلفن همراه آنها از جمله از دست دادن داده ها یا اختلالات داده شده در سال قبل به خطر افتاده است. و دو سوم پاسخ دهندگان گفتند که خطرات مرتبط با دستگاه های تلفن همراه در طول سال گذشته افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است: “شرکت ها هنوز به طور اساسی شکست می خورند.” محافظت های ساده مانند رمزگذاری داده های حساس در شبکه های باز ، عمومی و محدود کردن دسترسی به داده ها بر اساس “نیاز به دانستن”.

آدمهای بد باهوش تر می شوند

و حتی مانند شرکت ها برای بهبود شیوه های امنیت سایبری خود می جنگند ، بازیگران بد بازی های خود را بهبود می بخشند.

“[Cybercriminals] در یافتن روشهای جدید برای فریب مصرف کنندگان ، نقض امنیت شرکت و به خطر انداختن سیستمهای سازمانها و برنامه های مبتنی بر ابر ، خلاقیت بیشتری پیدا می کنند. “ سال

و در حالی که فیشینگ – حمله ای که در آن بازیگران بد وانمود می کنند یک شرکت ، سرویس یا شخص قانونی برای سرقت اطلاعات حساس یا نصب بدافزار بر روی دستگاه کاربر هستند – تهدید بزرگی است ، تقریبا نیمی از کارمندان ایالات متحده نمی دانند که این چیست ، طبق یک مطالعه جداگانه توسط شرکت امنیت نرم افزار Proofpoint. این نشان می دهد که شرکت ها هنوز کارهای زیادی برای تجهیزات کارگران برای جلوگیری از تهدید دارند.

مراحلی وجود دارد که شرکت ها می توانند برای محافظت از خود بردارند و بسیاری از خدمات می توانند به آنها کمک کنند. اما برخی از شرکت ها فقط باید با اصول اولیه شروع کنند: طبق یک گزارش Verizon ، تقریبا نیمی از شرکت ها آموزش منظم در مورد امنیت تلفن همراه را انجام نمی دهند.

در این مقاله آمده است: “به كاركنان خود بیاموزید كه چگونه علائم فیشینگ را تشخیص دهند – خوب است مشكوك شوید”. این باید شامل بررسی تطابق آدرس های ایمیل با کسانی که ادعا می کنند از آنها می شود ، پیگیری لینک های غلط املایی در ایمیل ها و مشکوک شدن به تماس های تلفنی ورودی از شماره های ناشناخته باشد.

در این گزارش آمده است: “و البته ، این قاعده است که هرگز اطلاعات ورود به سیستم یا اطلاعات شخصی را در پاسخ به ایمیل ها یا تماس ها ارائه ندهید.”

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir