سویمیانارایان ، مدیر عامل درآمد Verizon Sampath ، گفت: “همه گیری ها باعث تغییر جهانی در نحوه کار سازمان ها شده است … همانطور که مشاغل در جای دیگر تمرکز می کنند ، مجرمان اینترنتی فرصت های جدید زیادی را برای اعتصاب دیده اند.” در بیانیه ای گفت. “با افزایش نیروی کار از راه دور و همچنین استفاده از دستگاه های تلفن همراه ، فضای تهدید تغییر کرده است ، این بدان معنی است که برای سازمان ها نیاز بیشتری به بهبود امنیت تلفن همراه وجود دارد.”
کارمندان به طور فزاینده ای از دستگاه های تلفن همراه برای اهداف اصلی کار استفاده می کنند – شاید متن را از رئیس خود در ساعت هوشمند خود هنگام پیاده روی صبحگاهی بررسی کنند ، یا هنگام انتظار برای شروع کلاس Peloton ، یک صفحه گسترده را در تلفن خود به روز کنند.
در حالی که خطرات مربوط به امنیت سایبری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، دستگاه های همراه وجود دارد چالش های منحصر به فرد حملات فیشینگ می تواند در دستگاه های تلفن همراه موفقیت آمیزتر باشد ، زیرا صفحه کوچکتر تشخیص ایمیل های مخرب یا وب سایت هایی را که برای تقلید از نامه های قانونی طراحی شده اند ، دشوارتر می کند. از بین رفتن یا سرقت دستگاه های تلفن همراه آسان تر از مثلاً یک لپ تاپ است که به نوبه خود می تواند منجر به از دست دادن داده ها و عملکرد حیاتی می شود.
بیش از یک شرکت از هر 5 شرکت کننده در این تحقیق گفتند که امنیت دستگاه های تلفن همراه آنها از جمله از دست دادن داده ها یا اختلالات داده شده در سال قبل به خطر افتاده است. و دو سوم پاسخ دهندگان گفتند که خطرات مرتبط با دستگاه های تلفن همراه در طول سال گذشته افزایش یافته است.
در این گزارش آمده است: “شرکت ها هنوز به طور اساسی شکست می خورند.” محافظت های ساده مانند رمزگذاری داده های حساس در شبکه های باز ، عمومی و محدود کردن دسترسی به داده ها بر اساس “نیاز به دانستن”.
آدمهای بد باهوش تر می شوند
و حتی مانند شرکت ها برای بهبود شیوه های امنیت سایبری خود می جنگند ، بازیگران بد بازی های خود را بهبود می بخشند.
“[Cybercriminals] در یافتن روشهای جدید برای فریب مصرف کنندگان ، نقض امنیت شرکت و به خطر انداختن سیستمهای سازمانها و برنامه های مبتنی بر ابر ، خلاقیت بیشتری پیدا می کنند. “ سال
مراحلی وجود دارد که شرکت ها می توانند برای محافظت از خود بردارند و بسیاری از خدمات می توانند به آنها کمک کنند. اما برخی از شرکت ها فقط باید با اصول اولیه شروع کنند: طبق یک گزارش Verizon ، تقریبا نیمی از شرکت ها آموزش منظم در مورد امنیت تلفن همراه را انجام نمی دهند.
در این مقاله آمده است: “به كاركنان خود بیاموزید كه چگونه علائم فیشینگ را تشخیص دهند – خوب است مشكوك شوید”. این باید شامل بررسی تطابق آدرس های ایمیل با کسانی که ادعا می کنند از آنها می شود ، پیگیری لینک های غلط املایی در ایمیل ها و مشکوک شدن به تماس های تلفنی ورودی از شماره های ناشناخته باشد.
در این گزارش آمده است: “و البته ، این قاعده است که هرگز اطلاعات ورود به سیستم یا اطلاعات شخصی را در پاسخ به ایمیل ها یا تماس ها ارائه ندهید.”
منبع: pezeshk-khabar.ir