[ad_1]

“FSD Beta قبلاً توسعه یافته است … همچنین وقتی رانندگان به جاده توجه کافی نکردند ، نسخه بتا را لغو کردیم در یک توییت گفت در روز جمعه. “تا به امروز هیچ حادثه ای رخ نداده است.”

مشخص نیست که چه تعداد راننده از نرم افزار بتا دسترسی پیدا کرده اند. تسلا بلافاصله به درخواست نظر در مورد تعداد رانندگانی که دسترسی به برنامه را از دست داده اند پاسخ نداد.

نسخه بتا “کامل خودمدیریتی” در اکتبر سال گذشته منتشر شد. مدت هاست که استفاده تسلا از اصطلاح “خودمختاری کامل” بحث برانگیز بوده و مورد انتقاد کارشناسان خودروهای خودکار قرار گرفته است. برای اکثر کارشناسان ، خود مدیریت کامل به معنای اتومبیلی است که در آن فرد می تواند با خیال راحت پشت فرمان بخوابد. بدون راننده دقیق مورد نیاز است.

این خبر پس از گزارش هایی مبنی بر ارسال نامه ای از سوی شورای ملی ایمنی راه ها به شورای ملی ایمنی راه های کشور در ماه فوریه منتشر می شود که خواستار شرایط سختگیرانه تری برای آزمایش های رانندگی خودکار در جاده های عمومی است.

CNBC اولین کسی بود که درخواست آژانس فدرال برای به روزرسانی شرایط ایمنی هنگام آزمایش جاده های عمومی را گزارش کرد.

در این نامه ، رابرت ساموالت ، رئیس NTSB گفت که تسلا در حال آزمایش در جاده های عمومی است ، اما با “نظارت محدود یا گزارش های لازم”.

“اگرچه تسلا سلب مسئولیت می کند که” عملکردهای فعال شده در حال حاضر به نظارت فعال راننده نیاز دارند و خودرو را مستقل نمی کنند “، اما روش NHTSA برای کنترل تست های AV خطر احتمالی برای رانندگان و سایر کاربران جاده است.”

در اوایل این ماه ، ماسک توئیت کرد که قصد دارد اندازه برنامه تست بتا 8.2 تسلا را دو برابر و حدود 8.3 آزمایشگر تست را 10 برابر کند.

وی بعداً در روز جمعه افزود که “نسخه مهم بعدی نرم افزار ماه آینده خواهد بود.

ماسک در توییتر خود نوشت: “با دید واضح سفر کنید – حتی از رادار هم استفاده نکنید.” این مسیر به سمت هوش مصنوعی واقعی است. “

– مت مک فارلند از CNN در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.



[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir