[ad_1]

برای اولین بار ، FAA به هواپیماهای بدون سرنشین کوچک تجاری اجازه می دهد تا بدون شکست در مسافت های کوتاه بر روی انسان و شب پرواز کنند. هواپیماهای کوچک بدون سرنشین همچنین در شرایط محدود اجازه پرواز بر روی وسایل نقلیه در حال حرکت را دارند.

در تغییری نسبت به پیش نویس قوانین پیشنهادی قبلی ، اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین نیز باید این کار را انجام دهند گواهینامه های کنترل از راه دور خود را برای خلبانان خود داشته باشید و در صورت به چالش کشیدن مقامات آماده نمایش باشید

این قوانین در مورد اپراتورهای هواپیمای بدون سرنشین که از هواپیماهای بدون سرنشین خود برای کار یا تجارت مطابق با مفاد قسمت 107 FAA استفاده می کنند ، اعمال می شود. آژانس گفت: 1.7 میلیون پهپاد در FAA و همچنین بیش از 203000 خلبان هواپیمای بدون سرنشین ثبت شده است.

استیو دیکسون ، مدیر FAA گفت: “قوانین جدید راه را برای ادغام بیشتر هواپیماهای بدون سرنشین در فضای هوایی ما هموار می کند.” “آنها ما را به روزی نزدیک می کنند که شاهد کارهای معمول هواپیماهای بدون سرنشین مانند تحویل بسته ها خواهیم بود.”

آژانس گفته است كه در قوانين موجود در ثبت فدرال تغييراتي اعمال كرده و انتظار دارد كه اين قوانين در ژانويه منتشر شود. مفاد جدید 60 روز پس از انتشار لازم الاجرا می شود.

قوانین جدید گام مهمی را به جلو توسط دولت ایالات متحده به سمت آینده تحویل هواپیماهای بدون سرنشین تجاری نشان می دهد ، چشم انداز آمازون در سال 2013 ترسیم شده است. از آن زمان ، توسعه قوانین FAA برای تنظیم هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفت کرده و آغاز شده است ، و منتقدان را مجبور به نگران این باشید که سایر کشورها بتوانند به جلو حرکت کنند و از مزیت های اساسی در تجارت هواپیماهای بدون سرنشین برخوردار شوند

طرفداران این صنعت می گویند قبل از اینکه تحویل هواپیماهای بدون سرنشین در ایالات متحده مهم شود ، هنوز اقدامات زیادی باید انجام شود – از جمله قوانین باز کردن اجازه پروازهای معمول هواپیماهای بدون سرنشین از محدوده دید اپراتور.

این نوع عملیات گسترده برای تحقق کامل وعده بسیار مهم است [drone] فناوری برای تأمین منافع اقتصادی و اجتماعی بی شماری ، “گفت: ائتلاف کوچک پهپاد ، یک گروه دفاعی صنعت.

با این وجود ، این تغییرات می تواند شرکتهایی را که در همه محموله های هواپیماهای بدون سرنشین کاوش کرده اند ، تقویت کند.

سال گذشته ، یو پی اس و شرکت خواهر گوگل ، وینگ ، اولین شرکتی شدند که تأییدیه FAA را برای کار با یک شرکت هواپیمایی بدون سرنشین دریافت کردند. در ماه آگوست ، آمازون همان گواهی تأیید را دریافت کرد. آمازون هدف خود را تعیین کرده است تا تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را ظرف 30 دقیقه یا کمتر از سفارش ، تکمیل کند.
بر اساس قوانین جدید FAA ، هواپیماهای کوچک بدون سرنشین بدون سرنشین باید به چراغ های ضد برخورد و سایر فناوری ها مجهز شوند تا به شناسایی از راه دور هواپیما و اپراتورهای آن کمک کنند ، طبق یک برگه اطلاعات FAA.

علاوه بر این ، خلبانان دیگر لازم نیست هر دو سال یکبار آزمایش شخصی خود را انجام دهند. در عوض ، آنها می توانند بصورت آنلاین آزمون را انجام دهند.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir