تجارت ابر آمازون ، آدام سلیپسکی را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرده است


استخدام وی بخشی از انتقال عمده رهبری در است آمازون (AMZN) پس از آنکه جف بزوس بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که اواخر امسال نقش مدیرعامل را بر عهده خواهد گرفت و اندی جسی ، رئیس فعلی خدمات وب آمازون به عنوان مدیر عامل جایگزین خواهد شد. طرح تبلیغات اهمیت AWS را برای آینده غول اینترنت تقویت کرد – و س questionsالات بزرگی را در مورد اینکه چه کسی این مسئولیت را به عهده خواهد گرفت ایجاد کرد.

سلیپسکی تقریباً پنج سال گذشته را به عنوان مدیرعامل شرکت داده ابری Tableau گذرانده است و در این مدت ارزش شرکت چهار برابر شده است قبل از اینکه توسط Salesforce به مبلغ 15.7 میلیارد دلار در سال 2019 خریداری شود.

وی پیش از این تعدادی نقش ارشد در AWS داشت. سلیپسکی در سال 2005 به عنوان یکی از اولین معاونان رئیس این تجارت استخدام شد ، از آنجا که او فقط دو سال زودتر شروع به کار کرده است ، و بر اساس نامه ای که روز سه شنبه توسط Jassy به کارمندان AWS ارسال شده است ، به مدت 11 سال در AWS فروش ، بازاریابی و پشتیبانی را رهبری کرده است .

با این حال ، سلیپسکی در میان چندین مدیر داخلی نیست که تحلیلگران پیش بینی کرده باشند می توانند بهترین شغل را کسب کنند ، از جمله مت گارمن ، مدیر ارشد فروش و بازاریابی AWS.

جسی در این نامه گفت: “آدام قضاوت قوی ، وسواس مشتری ، تیم سازی ، ایجاد تقاضا و تجربه مدیر عامل تیم مدیریت AWS که از قبل بسیار قدرتمند است ، دارد.” “و از آنجا که او 11 سال در AWS چنین نقش ارشد داشته است ، او فرهنگ و تجارت ما را به خوبی می شناسد.”

در نامه جاسی آمده است که سلیپسکی در 17 ماه مه به آمازون بازمی گردد و چندین هفته را در مرحله گذار سپری می کند تا اینکه در سه ماهه سوم رسماً رئیس اجرایی را به عهده بگیرد.

او کفش های بزرگی برای پر کردن دارد: جاسی نزدیک به دو دهه است که در یک تجارت بیش از 50 میلیارد دلار رشد سریع AWS را دیده است ، که بیش از نیمی از درآمد کل آمازون را تشکیل می دهد و ستون فقرات بیشتر اینترنت را تأمین می کند.

همزمان با بازنشستگی جف بزوس ، آمازون در آینده ابر خود را شرط بندی می کند
پتانسیل رشد AWS همچنان بزرگ است زیرا شرکتها و ارگانهای دولتی بیشتر اطلاعات خود را از سرورهای محلی به ابر منتقل می کنند. اما بازار رایانش ابری نیز شلوغتر شده است: آمازون اکنون مجبور است از سهم بازار عظیم خود در برابر رقبای سرسخت ، به ویژه دفاع کند مایکروسافت (MSFT) لاجوردی

جسی گفت: “به راحتی می توان فراموش کرد که AWS هنوز در مراحل اولیه ابتدایی است. “ما چیزهای بیشتری برای ارائه به مشتریان داریم و ما یک تیم مدیریتی بسیار قدرتمند و گروهی از سازندگان برای انجام این کار داریم. من از آنچه قرار است آینده هیجان زده هستم.”

برایان کلینگبیل ، مدیر ارشد استراتژیک یک ارائه دهنده فناوری ترکیبی و شریک AWS Enoso ، استخدام سلیپسکی را “اقدامی هوشمندانه” توسط آمازون خواند.

کلینگ بیل گفت: “نظارت بر اقدامات استراتژیک سلیپسکی برای همگام شدن با سرعت AWS با لاجورد و حتی حرکت صعودی Google Cloud مهم خواهد بود.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>