تبلیغ جدید سامسونگ برای تلفن S21 Ultra خود … سری Hulu است


اکنون، سامسونگ (SSNLF) با ایجاد یک مجموعه شش قسمتی برای Hulu که در آن هشت عکاس با استفاده از Galaxy S21 Ultra 5G جدید خود برای گرفتن عکس و رقابت برای جایزه 250،000 دلار ، آن را به مرحله بعدی می رساند.
همانطور که کاربران اینترنت هوشمندتر می شوند برای بی صدا کردن ، مسدود کردن یا چشم پوشی از تبلیغات ، سامسونگ امیدوار است که نمایش جدید آن یک روش جذاب تر برای معرفی دستگاه به کاربران باشد.

این مجموعه با نام “Exposure” از سایر مسابقات واقعیت محبوب مانند “Project Runway” یا “The Great Baking Show” پیروی می کند. فقط این بار برای نشان دادن یک پروژه خاص ، نه تنها استعدادهای رقبا ، ایجاد شده است.

جانت لی ، معاون رئیس بازاریابی موبایل سامسونگ در ایمیل خود به CNN گفت: “هدف ما الهام بخشیدن به بینندگان برای کشف خلاقیت خود با فناوری دوربین گوشی های هوشمند است – اصلی ترین راه مشترک زندگی روزمره در هنگام ارتباط با دوستان و خانواده. کسب و کار.

“قرار گرفتن در معرض” فراتر از جایگذاری اساسی محصول است که معمولاً بینندگان در تلویزیون یا جریان مشاهده می کنند. در حقیقت ، اگر تریلر نشانگر باشد ، ممکن است برای بینندگان گفتن اینکه سامسونگ پشت این پروژه است مشکل باشد. سازندگان چنین گفتند او می خواست نام تجاری خوب باشد ، بنابراین واضح نیست ، این نشان دهنده “حمایت شده توسط سامسونگ” است.

ویلیام سوان ، سرگرم کننده در BBH LA ، آژانس بازاریابی دیرینه سامسونگ ، گفت: “ما با فناوری به عنوان ایده نمایش رفتار کردیم.” که کمک کرد ایجاد مجموعه.

این سریال از دوشنبه روی آنتن هولو می رود.
سامسونگ یک سری مسابقات عکاسی ایجاد کرده است & quot؛  قرار گرفتن در معرض & quot؛  برای نمایش Galaxy S21 Ultra دستگاه شما |

معرفی S21 Ultra

به گفته سامسونگ و BBH LA ، ویژگی های دوربین S21 Ultra آن را برای یک مسابقه عکاسی مناسب می کند.

سوان گفت: “ما در مورد تمام ویژگی های شگفت انگیز دستگاه یاد گرفتیم.” “چگونه می توانیم از این مزیت استفاده کنیم؟ بیایید قالبی را ایجاد کنیم که اساساً محصول را بپذیرد و با آن به عنوان IP رفتار کند.”

S21 Ultra دارای چهار دوربین عقب است: یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی برای گرفتن مناظر یا عکس های گروهی ، یک لنز زاویه دید 108 مگاپیکسلی برای وضوح و دقت رنگ ، و دو لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی که برای بزرگنمایی با هم کار می کنند حتی بیشتر

سامسونگ می گوید ویژگی های هوش مصنوعی این گوشی می تواند به کاربران کمک کند تا عکس های بهتری بگیرند – این ابزار دارای ابزارهایی است که می تواند به شما در گرفتن عکس با کیفیت در نور کم کمک کند و فیلم 8K را به تصاویر ثابت تبدیل کند.

سوان گفت: “من فکر نمی کنم که این نمایش 10 سال پیش می توانست وجود داشته باشد.” “اکنون می توانید یک فیلم برنده اسکار را با دوربین در جیب خود بگیرید.”

هر قسمت شامل دو چالش عکس با مضمون ، مانند # ThrowbackThursday و “بدن در حرکت” است که برای برجسته کردن ویژگی های مختلف دوربین طراحی شده است. رقبا هستند توسط متخصصان صنعت ، از جمله تصویربردار Inception ، والی پیفستر و عکاس اسکیت ، آتیبا جفرسون ، مورد قضاوت قرار گرفت.

BBH و سامسونگ برای تولید سریال با Jada Pinkett و Westbrook Entertainment از Will Smith همکاری کرده اند.

دوربین های Samsung Galaxy S21 Ultra 5G در یک سری پخش جریانی جدید از Hulu نشان داده خواهد شد.

محدودیت تبلیغات جدید

اگر Exposure به نظر می رسد یک روش گران قیمت و پیچیده برای بازاریابی یک دستگاه جدید باشد ، دلیل آن احتمالاً این است. سازندگان این نمایش از افشای هزینه ها خودداری کردند ، اما سوان گفت که انتظار دارد بازده طولانی مدت این نمایش مهمتر از مثلاً یک تبلیغ تلویزیونی باشد که برای چندین هفته اجرا می شود.

سوان گفت: “(شما) این اکوسیستم را ایجاد می کنید که هنگام راه اندازی محصولی فقط به عنوان یک حمله برق آسای یک ماهه یا دو ماهه اجرا نمی شود.” “شما قبلاً چیزی در یک پخش کننده دارید که آنها می توانند … 10 سال کاربران را به آنها یادآوری کنند.”

این مجموعه همچنین فرصتی را برای Hulu و سایر استریمرها فراهم می کند تا انواع جدیدی از مشارکت با نام تجاری را شکل دهند.

ایجاد یک برنامه اصلی می تواند راهی بهتر برای مارک ها باشد تا به بینندگانی برسد که دوست ندارند تبلیغاتی را که از نمایش مورد نظر شما منحرف می شوند تماشا کنند.

پس از 2020 وحشی ، همه شرط بندی ها در جنگ های فعلی خاتمه می یابد

اسکات دوناتون ، رئیس شرکت خلاق Hulu ، به سی ان ان بیزنس گفت: “مصرف کنندگان در حال روشن ساختن این مسئله هستند که نمی خواهند حرف آنها قطع شود ، آنها می خواهند از مایع ترین تجربه ممکن برخوردار شوند.”

داشتن مارک های تجاری برای تأمین بودجه ایجاد پخش های جدید می تواند برای پخش کننده هایی که برای پیشبرد فضای پخش رقابتی خود به گسترش کتابخانه های محتوای خود اعتماد دارند ، ارزشمند باشد. در سال 2019 ، هولو واحدی به نام Greenhouse Creative Operation ایجاد کرد تا ایجاد این نوع برنامه های مارک دار را رسمی کند.

دوناتون گفت: “این برای هولو چیز جدیدتری است.” “اما (اما) این ایده دوباره بوجود آمد که مارک ها می توانند داستان هایی را بازتاب دهند که چه کسی هستند ، از راه هایی که مخاطبان جستجو می کنند و به اشتراک می گذارند.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>