بر اساس مطالعه جدیدی که توسط Adobe انجام شده است ، جهان انواع شکلک های بیشتری می خواهد



آخرین گزارش Adobe در مورد تنوع جهانی و گنجاندن شکلک ها ، که روز پنجشنبه منتشر شد ، نشان داد که 83٪ از کاربران emoji جهانی می خواهند طراحان تصاویر کوچک دیجیتال که برای انتقال احساسات استفاده می شوند ، شامل یک نمایش گسترده تر باشد.
نظرسنجی بر روی 7000 کاربر ایموجی که از هفت کشور از جمله ایالات متحده ، انگلستان ، آلمان ، ژاپن ، فرانسه ، استرالیا و کره جنوبی استفاده می شود ، نشان داد که 54٪ از پاسخ دهندگان احساس می کنند هویت آنها به اندازه کافی در گزینه های موجود شکلک منعکس شده است. فقط 37٪ از کاربران شکلک های معلولیت می گویند که احساس می کنند توسط شکلک های موجود در حال حاضر نمایندگی دارند.

پل هانت ، طراح قلم و توسعه دهنده قلم Adobe ، در یک پست وبلاگ مطالعه نوشت: “فرهنگ دسته اول شکلک ها بود ، که پاسخ دهندگان می خواستند بیشتر درگیر شوند ، به دنبال آنها سن و نژاد / قومیت وجود دارد.” “این امر به ویژه در مورد پاسخ دهندگانی که بیش از یک زبان صحبت می کنند و برای 41٪ از ژنرال Z که می خواهند فرهنگ را بهتر در گزینه های شکلک مشاهده کنند ، صادق است.”

در ایالات متحده و انگلستان ، 80٪ از کاربران شکلک های سیاه ، 78٪ از کاربران شکلک های Latinx و 71٪ از کاربران شکلک های آسیایی طرفدار گزینه های شکلک بیشتری هستند که نشان دهنده هویت شخصی آنها باشد. هفتاد و دو درصد از کاربران LGBTQ + شکلک های جهانی گفتند که گزینه های بیشتری می خواهند.

چهل و هفت درصد از کاربران شکلک گفتند که مردم نباید از اصلاح کننده های رنگ پوست شکلک استفاده کنند که با هویت نژادی آنها مطابقت نداشته باشد و 48٪ گفتند که استفاده از رنگ پوست نامناسب و ناراحت کننده است.

رنگ مو یا مدل مو ، لوازم جانبی لباس ، نوع بدن و رنگ چشم از محبوب ترین گزینه ها برای شخصی سازی کاربران شکلک ها هستند که ظاهر شخصی آنها را بهتر نشان می دهد.

محققان همچنین دریافتند که تمایل به شکلک های فراگیر به ویژه با افزایش سن متفاوت است ، به طوری که 74٪ از ژنرال Zers اظهار داشتند که مایلند گزینه هایی برای سفارشی کردن ایموجی ها داشته باشند که هویت شخصی آنها را بهتر نشان دهد.

“شخصاً ، من نتایج این نظرسنجی را غافلگیرکننده دیدم ، مخصوصاً برای کاربران شکلک در هر سنی ، که پاسخ دادند که برای ارائه نگرانی های مهم شخصی مانند سنگهای فرهنگی موضعی ، هویت جنسیتی / جنسی و طیف وسیعی از قابلیت های مصرف کننده ، فرصت های بیشتری برای ارائه نیاز است. ، “هانت گفت.

Adobe (ADBE) با گروه حمایت از emoji شامل Emojination همکاری کرده است تا ایموجی های نمایندگی بیشتری را برای مردم در سراسر جهان تحت فشار قرار دهد. پیش از این ، وكلا Em Emojination طراحان را متقاعد كردند كه بیش از 100 شکلك از جمله شمایل هایی را به تصویر بكشند كه زوج های نژادی ، حجاب و لباس ساری را نشان می دهد و اغلب توسط زنان در هند هشدار داده می شود.

نویسندگان این مطالعه نوشتند: “بیشتر کاربران شکلک موافقند که شکلک های فراگیر می توانند به ایجاد مکالمات مثبت در مورد موضوعات مهم فرهنگی و اجتماعی کمک کنند.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>