با مکث برادوی ، سازندگان برای راه حل موسیقی خود به کلاب هاوس مراجعه کردند


کلاب هاوس ، که هنوز در مرحله آزمایش بتا است ، یک برنامه فقط دعوت با صدها اتاق گفتگوی صوتی است که میلیون ها کاربر می توانند در مورد طیف گسترده ای از موضوعات صحبت کنند. برای طرفداران برادوی ، بستری را فراهم کرده است تا هنرپیشه ها و هنرمندان سراسر دنیا بتوانند هنرهای نمایشی خود را متصل و رفع کنند. برنامه. و گرچه درام صوتی مفهوم جدیدی نیست ، کاربران کلاب هاوس از محافل خلاقانه خود برای انقلابی در برنامه استفاده کرده اند.

در اولین روز استفاده از این برنامه در سپتامبر 2020 ، Noelle Chestnut Whitmore – که از کار بازاریابی خود در جشنواره موسیقی مرخصی گرفته بود – به یک اتاق در Clubhouse به نام “The Cotton Club” پیوست. این اتاق که توسط ترانه سرا Bomani X ایجاد و اداره می شود ، مانند یک تجربه واقعی باشگاه جاز بود ، جایی که مردم در حقیقت میکس می کنند و کاربران خاصی به عنوان متصدی بار و دی جی این باشگاه عمل می کنند. شرکت کنندگان موظف شدند عکس های پروفایل خود را به یک تصویر سیاه و سفید از نوازنده موسیقی جاز مورد علاقه خود تغییر دهند ، و این ویژگی های بصری Clubhouse را که فقط به عکس پروفایل محدود می شود لمس می کنند.

تجربه “کلبه پنبه ای” ویتمر او را الهام بخش کرد تا راه خود را برای خلاقیت پیدا کند. در عرض دو ماه ، او کار در Lion King: The Musical مستقر در کلاب هاوس را آغاز کرد و با هنرمندان دیگری که علاقه مند به جستجوی فرصت های موسیقی در برنامه بودند ارتباط برقرار کرد و به زودی مزایای اتصال آنها را دید. وی در طی پنلی درباره صنعت موسیقی که ویتمور میزبان آن بود ، وی وابسته به مدیرعامل Geojam ، یک سکوی موسیقی مبتنی بر جایزه ، و بنابراین موقعیت فعلی خود را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی در این شرکت حفظ می کند.

“شیر شاه: موزیکال” در تاریخ 26 دسامبر با اجرای بعد از ظهر و عصر در کلابهاوس به طور مستقیم پخش شد. تولید به دنبال 1994 است فیلم نامه “شیر شاه” کلمه به کلمه ، با داستان اصلی اضافه شده توسط میر هریس – a استراتژیست خلاق که در موسیقی شرکت کرده و تولید کرده است – برای جبران کمبود م ofلفه های بصری.

“شیر شاه: موزیکال” شروع به کار کرد و انگیزه ای برای سایر اجراهای کلاب هاوس ، از جمله “جادوگر” و “دختران رویایی” بود. نمایش های موزیکال نوعی سرگرمی قرنها را احیا کرده اند: درام رادیویی.

شریتا کارتن ، بازیگر انتخاب و مدیر خلاقیت Wiz در کلاب هاوس گفت: “تئاتر صوتی استاندارد برای پدربزرگ و مادربزرگ ما بود.” “از طریق برنامه صوتی کشویی ، ما از روح زمان گذشته استفاده کردیم و تخیل مخاطبان خود را از طریق عکس و صدا باز کردیم.” کارتن گفت شنوندگان از آلمان و افغانستان.

وی گفت: “به هیچ وجه تولید تئاتر محلی نمی تواند چنین گستره ای داشته باشد.”

اولین تئاتر برادوی از زمان آغاز همه گیری همه گیر Covid-19 آغاز به کار کرده است

در حالی که بسیاری از سیستم عامل ها خود را به موارد استفاده خلاقانه برای هنرمندان وام می دهند ، Clubhouse با تمرکز بر بازخورد کاربرانی که می توانند برجسته باشد ویژگی ها و محصولاتی را که می خواهند در برنامه مشاهده کنند ، توصیه می کنند.

پاول دیویسون و روهان ست بنیانگذاران برنامه، جلسات سالن شهر را هر یکشنبه در یک اتاق باشگاه برگزار کنید ، گفتگویی که برای همه کاربران باز است تا زمانی که اتاق به ظرفیت 8000 نفر برسد. کاربران همچنین اتاق های شلوغی ایجاد می کنند تا افراد دیگر بتوانند به ضبط مستقیم جلسه بپردازند.

ویتمور گفت: “آنها به ما می گویند که چه اتفاقی می افتد و ما می توانیم هفته ای یا به صورت زنده س toالاتی را برای گفتگو در مورد چیزها یا ارائه ویژگی های محصول ارسال کنیم ، و این قطعاً برای اکثر سیستم عامل ها طبیعی نیست.” “ما به عنوان سازندگان می توانیم بر روی برنامه و آینده برنامه تأثیر بگذاریم و قبلاً چنین چیزی ندیده ام.”

ویتمور برای نمایش “The Lion King” در اتاق های کلابهاوس با بیش از 50 نفر از کشورها تست داد شامل ایالات متحده آمریکا ، انگلیس و کانادا تمرین ، رقابت برای ایفای نقش در نمایش موزیکال.

وقتی سرانجام زمان نمایش رسید ، بازیکنان شیر شاه عملکرد صوتی خود را با ساختن عکس پروفایل خود مانند پرده ای قرمز مانند آنچه در سینماها استفاده می شود ، آغاز کردند. پس از شروع موسیقی ، کاربران عکس های پروفایل خود را تغییر داده و نمادها به تصاویر مربوطه می روند. حدود 5000 نفر در هر نمایش شرکت کردند – حداکثر مجاز در یک اتاق کلاب هاوس ، که از آن زمان افزایش یافته است.

این نمایش در توییتر با انتقادات زیادی روبرو شد و شور و شعف آن فراتر از Clubhouse بود. در اولین بعد از ظهر نمایش ، #TheLionKingCH یک موضوع داغ در توییتر بود.

“زیبا نبود؟ کلاه کارگردانnoellechesnutw و هر فرد با استعدادی که امروز از طریق # LionKingCH شادی آورد. تولید مستقل زرق و برق دار” ، کارگردان فیلم توییت های Ana DuVernay پس از گوش دادن به نمایش در کلاب هاوس. “اجراهای قوی و فریبنده. خدمه در موقعیت قرار داشتند. همه شما این کار را کردید! کمال سیاه درjoinClubhouse.” گفتن “جوس.”
اجراهای موسیقی در سایت واکسیناسیون به نیویورکی ها و هنرمندان آشفته کمک می کند
اگرچه تجربه صوتی قابل مقایسه با آنچه مخاطبان در نمایش های خصوصی ، در برادوی بسته ، تئاترها و اماکن موسیقی تجربه می کنند ، نیست ، هنرمندان او را وادار به کار می کنند. وی گفت: “بیشتر آنچه اکنون انجام می دهیم به صورت آنلاین ارسال شده است.”

کارمند ، کلیسای لروی قبل از همه گیری ، بخشی از ترکیب The Lion King در برادوی بود و با آن کار می کرد موریس به عنوان بازیگر و مدیر هنری Dreamgirls در Clubhouse. چرچ گفت که ساخت موسیقی در برنامه فقط صوتی تأکید می کند که چگونه می توان “فاصله را برای ایجاد فضای تئاتر دیجیتال پر کرد” و هنگام بازگشت نمایش های شخصی برادوی خلاقیت ایجاد کرد.

در مورد این برنامه ، بیل دی بلازیو ، شهردار نیویورک در ماه مارس گفت که انتظار دارد تا سپتامبر 2021 برادوی و فراتر از آن بازگشایی شود.




منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>