[ad_1]

هنوز کمتر از یک سال از آغاز فعالیت خود در بازارهای عمومی می گذرد ، این شرکت که اکنون 5 میلیارد دلار ارزش دارد ، خود را در میانه یک بحث روابط عمومی بر سر فناوری پایه خدمات خود می بیند.

بر توییتر و در یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه ، لیموناد توضیح داد که چرا آنچه را “موضوع وحشتناک” خواند از توییت های ارسال شده در روز دوشنبه پاک کرد. این توییت های حذف شده ، از جمله گفته بودند که هوش مصنوعی این شرکت ، فیلم هایی را که کاربران هنگام ثبت ادعای بیمه برای نشانه های کلاهبرداری ارسال کرده اند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و “سیگنال های غیرکلامی را می گیرد که بیمه گران سنتی نمی توانند از آنها استفاده کنند” زیرا از روند ادعاهای دیجیتال استفاده نمی کنند.
توییت های پاک شده ای که ممکن است هنوز وجود داشته باشند تماشا کرد از طریق دستگاه Wayback آرشیو اینترنت ، در توییتر سر و صدا ایجاد کرد. برخی از کاربران توییتر از آنچه می دیدند نگران بودند “دیستوپی” استفاده از فناوری ، همانطور که انتشارات این شرکت نشان می دهد ادعاهای بیمه ای مشتریان آن می تواند توسط هوش مصنوعی بر اساس عوامل غیر قابل توضیح از فیلم های آنها تأیید شود. دیگران توئیت های این شرکت را رد کردند به عنوان “مزخرف. ”
آرویند نارایانان ، استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه پرینستون گفت: “به عنوان معلمی که نمونه های روغن مار AI را برای هشدار به دانش آموزان در مورد تمام فناوری های مضر موجود در آنجا جمع آوری می کند ، از خدمات برجسته شما متشکرم.” توییت روز سه شنبه در پاسخ به توییت لیموناد در مورد “نشانه های غیرکلامی”.

سردرگمی در مورد نحوه رسیدگی شرکت به ادعاهای بیمه ناشی از انتخاب کلمات “منجر به گسترش مفروضات نادرست و نادرست شده است ، بنابراین ما این مقاله را می نویسیم تا روشن شود و بدون شک تأیید کنیم که رفتار مشتریان ما با توجه به ظاهر متفاوت نیست ، رفتار یا هرگونه خصوصیات شخصی / جسمی ، “لیموناد روز چهارشنبه در وبلاگ خود نوشت.

در ابتدا اعلامیه های گیج کننده لیموناد و واکنش عمومی نسبت به آنها هشداری برای تعداد روزافزون شرکت هایی است که با کلید واژه های AI به بازار عرضه می شوند. همچنین چالش های مطرح شده توسط فناوری را برجسته می کند: اگرچه هوش مصنوعی می تواند به عنوان یک نقطه فروش عمل کند ، به عنوان مثال با سرعت بخشیدن به یک روند سریع سریع مانند اقدام به گرفتن بیمه یا طرح دعوی ، اما این یک جعبه سیاه است. همیشه مشخص نیست که چرا و چگونه کاری را انجام می دهد ، یا حتی وقتی برای تصمیم گیری استخدام شده است.

در پست وبلاگ خود ، لیموناد نوشت که عبارت “اظهارات غیرکلامی” در توییت های قبلا حذف شده “انتخاب بد کلمات” است. در عوض ، وی گفت كه می خواهد به استفاده از فن آوری شناسایی چهره ، كه به آن اعتماد می كند ، اشاره كند تا ادعاهای بیمه ای را مبنی بر اینكه فرد با بیش از یك هویت پرونده می كند – ادعاهایی كه مشخص شده اند همچنان به بازبینی كنندگان ادامه می دهد.

توضیحات مشابه روندی است که شرکت در یک پست وبلاگ در ژانویه 2020 توصیف کرده است ، که در آن لیموناد کمی روشن می کند که ربات پر ادعای خود ، AI Jim ، نشانگر تلاش های شخصی است که از حساب های مختلف و مبدل های ظاهری در آنچه که به نظر می رسد استفاده می کند تلاش برای طرح ادعاهای جعلی اگرچه این شرکت در پست خود نگفته است که آیا از فناوری تشخیص چهره در این موارد استفاده می کند ، یائل ویسنر-لوی سخنگوی لیموناد این هفته به CNN Business تأیید کرد که سپس از این فناوری برای کشف تقلب استفاده شده است.
اگرچه به طور فزاینده ای گسترش یافته است ، اما فناوری تشخیص چهره بحث برانگیز است. نشان داده شده است که تکنولوژی در شناسایی افراد با رنگ رنگ دقت کمتری دارد. به دنبال مسابقات جعلی تشخیص چهره چندین مرد سیاه پوست به طور غیرقانونی دستگیر شده اند.
لیموناد روز چهارشنبه در توئیتی نوشت که از هوش مصنوعی استفاده نمی کند یا در تلاش نیست “که از خصوصیات جسمی یا شخصی برای رد ادعاها استفاده می کند (فرنولوژی / فیزیولوژی)، “و این عوامل را در نظر نمی گیرد مانند منشأ انسانی ، جنسیت یا خصوصیات جسمی هنگام ارزیابی ادعاها لیموناد هم همین را گفت هرگز اجازه هوش مصنوعی را نمی دهد برای رد خودکار ادعاها.
اما در اسناد IPO شرکت لیموناد که در ژوئن سال گذشته در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شد ، این شرکت نوشت که AI Jim “کل ادعا را با حل و فصل تقریباً در یک سوم موارد ، پرداخت شاکی یا رد ادعا بدون دخالت انسان پردازش کرد.” ”

ویسنر-لوی به CNN Business گفت که AI Jim یک “اصطلاح تجاری” است که این شرکت برای صحبت در مورد اتوماسیون ادعاهای خود استفاده می کند و همه کارهایی که AI Jim انجام می دهد از AI نیست. در حالی که هوش مصنوعی جیم از فناوری برای اقدامات خاص مانند تشخیص تقلب با نرم افزار تشخیص چهره استفاده می کند ، از “اتوماسیون ساده” – قوانین اساساً از پیش تعیین شده – برای سایر کارها مانند تعیین اینکه آیا مشتری بیمه نامه فعال دارد یا اینکه آیا مقدار آنها مطالبات کمتر از کسر از بیمه است.

وی گفت: “هیچ رازی نیست که ما پردازش ادعا را خودکار انجام دهیم. اما اقدامات انکار و تأیید توسط AI انجام نمی شود ، همانطور که در پست وبلاگ آمده است.”

ویسنر-لوی در پاسخ به این س customersال که چگونه مشتریان باید تفاوت بین هوش مصنوعی و اتوماسیون ساده را درک کنند ، اگر هر دو تحت محصولی انجام شود که هوش مصنوعی به نام خود دارد ، ویسنر-لوی گفت که اگرچه AI Jim نام chatbot است ، این شرکت “هرگز اجازه AI نمی دهد ، از نظر هوش مصنوعی ما ، تعیین کنید که آیا ادعا را به طور خودکار رد کنید. “

وی افزود: “ما به هوش مصنوعی جیم ، چت باتی كه با آن صحبت می كنید ، اجازه خواهیم داد تا براساس قوانینی آن را رد كند.”

ویسنر-لوی در پاسخ به این س ifال که آیا مارک تجاری AI Jim گیج کننده است ، پاسخ داد: “حدس می زنم در این زمینه بود.” وی گفت این هفته ، برای اولین بار ، این شرکت نام مشتریان را گیج یا آزار داد.



[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir

ایندکسر