[ad_1]

به نظر می رسید به هر تعداد توصیف ملک که می توانید بصورت آنلاین در بازار داغ مسکن امروز ایالات متحده مشاهده کنید. آنها معمولاً توسط مردم نوشته می شوند. با این حال ، این از هوش مصنوعی تشکیل شده است.
یک شرکت تازه وارد کانادایی به نام Listing AI از هوش مصنوعی پیشرفته برای دور ریختن سریع توصیفات تولید شده در رایانه استفاده می کند که مانند موارد فوق می تواند به طرز شگفت انگیزی جذاب باشد. تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که به آن جزئیات خانه را بدهند و هوش مصنوعی بقیه موارد را انجام می دهد.

نتایج هنوز به کار نیاز دارند: خانه واقعی در اوکلند ، کالیفرنیا که با توضیحات فوق متناسب باشد (که خانواده من در حال حاضر آن را می فروشند) در واقع یک سقف قلع فشرده در اتاق غذاخوری دارد ، به عنوان مثال در اتاق نشیمن نیست. شرح لیست هوش مصنوعی ایجاد شده برای من تقریباً به اندازه توصیف شده توسط مسکن (انسانی) ما مشخص و خوب نیست. و من مجبور شدم قبل از اینکه وب سایت چند توصیف متفاوت ارائه دهد ، اطلاعات زیادی در مورد اتاق ها و ویژگی های مختلف خانه و محوطه سازی در فضای باز به وب سایت ارائه دهم – روندی که کمی شبیه املاک و مستغلات Mad Libs بود.

اما سازگاری کلی توصیفاتی که لیست AI طی چند ثانیه از ارائه من ارائه می دهد ، نشانگر دیگری است که هوش مصنوعی وظیفه ای را بهبود می بخشد که به طور سنتی برای انسان منحصر به فرد است – و نشان می دهد که مردم چگونه می توانند با سرعت بیشتری کار کنند ترس از اینکه ممکن است جایگزین ما شود.

این کار احتمالاً تمام کار نوشتن توصیفی از خانه را برای شما انجام نخواهد داد ، اما به گفته مصطفی الهیالی ، بنیانگذار AI ، این مسئله نیست. او امیدوار است که حدود 80 تا 90 درصد کار تهیه توضیحات خانه را که می تواند توسط یک مسکن یا دستگاه کپی به پایان برسد ، به پایان برساند.

الحیالی به سی ان ان بیزینس گفت: “من اعتقاد ندارم که هدف آن جایگزینی شخص در هنگام انجام کاری است ، اما این کار باید کار او را بسیار آسان کند.” “این می تواند ایده هایی را تولید کند که می توانید استفاده کنید.”

یک زیرزمین وجود دارد ، اما هنوز تمام نشده است

الحیالی ، که کار روزمره وی توسعه دهنده نرم افزار ارشد در پلتفرم تجارت الکترونیکی Shopify مستقر در کانادا است ، گفت که او و بنیانگذار وی (کوری پولاک ، مدیر ارشد پروژه در Shopify) ایده AI را ارائه داده اند بعد از اینکه این دو صاحب خانه جدید در تورنتو شدند. وی گفت ، همانطور که آنها روند کار را طی می کردند ، متوجه توصیفاتی از املاک شدند که از زمان قبلی فروش ملک نادرست یا حتی کپی شده بودند. الحیالی آپارتمان خود را در مارس 2020 خریداری کرد – درست قبل از اینکه کووید بسیاری از مردم را مجبور به اعتماد به بازدیدهای مجازی و روش های دیگر خواص آموزش از راه دور کند ، که توضیحات مفصل تری را ارائه می دهد.

آنها وب سایت را در ماه گذشته یا همین حدود ایجاد کردند و این هفته آن را به صورت عمومی راه اندازی کردند. لیست هوش مصنوعی از کاربر می خواهد هر گونه داده در مورد خانه ارائه دهد ، پس از آن نرم افزار آن را صیقل می دهد تا بتواند توسط AI بهتر استفاده شود.

سپس اطلاعات توسط GPT-3 ، مدل هوش مصنوعی از شرکت تحقیقاتی غیرانتفاعی OpenAI ، پردازش می شود. GPT-3 برای نوشتن میلیاردها صفحه وب آموزش دیده است تا بتواند به درخواستهای نوشتاری پاسخ دهد ، از مقاله های خبری گرفته تا دستور العمل ها و شعرها تولید می کند. (توصیف املاک و مستغلات با درجات مختلف موفقیت در بین صدها برنامه ای است که توسعه دهندگان برای این مدل در نظر گرفته اند.)

کاربران می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنند که به شما امکان می دهد چندین تبلیغ ایجاد کنید. اگر می خواهید توصیفات نامحدودی ایجاد کنید ، در حال حاضر 9 دلار در ماه یا 84 دلار در سال هزینه می شود (وب سایت بیان می کند که این قیمت ها شروع به کار می کنند ؛ قیمت های منظم 12 دلار در ماه یا 105 دلار در سال خواهد بود).

لیست AI با استفاده از حقایق وارد شده توسط کاربر و مدل AI GPT-3 ، توصیفات خانه را ایجاد می کند.

اشتباهات واضح و راه حل های عجیب هوش مصنوعی در لیست هایی که وب سایت برای من تهیه کرده بود وجود داشت ، از جمله اظهارات دروغ (خانه “زیرزمین تمام شده” ندارد حتی اگر زیرزمین داشته باشد) تا جملات پایانی (“تالار”) که فقط گذشت این لیست هوش مصنوعی همچنین نسخه های مناسب تری برای توصیف خانه های آنها در شبکه های اجتماعی ارائه می دهد که به نظر من چندان متفاوت نبود ، اما هرکدام با قیمت ساختگی برای خانه همراه بودند (از 600000 تا 2.4 دلار متغیر بودند) میلیون).

با این حال ، سبک کلی و سبک – و این واقعیت که GPT-3 هیچ شناختی از ظاهر واقعی یا نقشه کف خانه ندارد – به طرز شگفت آوری منعکس کننده واقعیت بودند.

“این خانه به سبک مدیترانه ای برای شما مناسب است!” یکی از وب سایت های تولید شده را فریاد زد. این کار با یک فراخوان به پایان رسید: “بیا امروز ببین!”

لمس انسان

پس از آزمایش لیست AI ، از کارگزار نمایندگی خانواده ام در فروش خانه مادر شوهرم اسکات وارد پرسیدم که نظر وی در مورد این نوع ابزار چیست. وارد ، یک کارگزار در Red Oak Realty در اوکلند ، در انتخاب کلمات هوش مصنوعی چندین مشکل داشت – او گفت و او هرگز خانه در اوکلند را “شیک روستایی” توصیف نمی کند ، و از کلمه “ستایش” در توصیف املاک متنفر است.

اما او موافقت کرد که توصیفات نادرستی در مورد خانه وجود دارد و اتوماسیون این روند می تواند به برخی افراد کمک کند. به عنوان مثال ، اگر افرادی با این نوع نوشتار آشنا نباشند یا تعدادی خانه مشابه مانند خانه های رساله ها را بفروشند ، می تواند مفید باشد.

با این حال ، وی گفت این فرض که می توان از هوش مصنوعی و نه انسانی برای ارائه خانه به خریداران بالقوه استفاده کرد ، او را نگران می کند.

وی گفت: “من فکر می کنم بخشهایی از این تجارت مطمئناً می تواند خودکار باشد ، اما هنوز هم لمس انسان بیش از حد است. “و من فکر نمی کنم که این لزوما چیز بدی باشد.”

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir