[ad_1]

روز سه شنبه ، اینستاگرام گفت که در حال تغییر در فیلم هایی است که در بخش ویژه Reels در صفحه اصلی توصیه می شود ، از جمله نمایش فیلم های دارای علامت علامت یا آرم از سیستم عامل های دیگر به طور معمول.
“در مطالعات ، ما شنیده ایم که افراد وقتی محتوایی را می بینند که از برنامه های دیگر بازیافت می شود یا تار و با وضوح کم است ، رضایت چندانی ندارند. بنابراین ما این محتوا را در مکان هایی مانند برگ Macari کمتر قابل مشاهده می کنیم ،” Narasimhan ، آ فیس بوک (FB) سخنگوی CNN Business.
اینستاگرام متوجه می شود که بارگیری TikTok چندان آسان نیست
اینستاگرام از نام TikTok نامی برده نشده است ، اما CNN Business قبلاً گزارش داده است که دیدن یک فیلم از TikTok پس از دیگری هنگام مرور در Reels معمول است. برخی از تأثیرگذاران نیز اعتراف کردند که TikToks خود را بر روی طبل منتشر می کنند.

ریکی ری باتلر ، مدیر عامل شرکت بازاریابی BEN گفت: “این یک تجربه واقعا ارزان است که مردم فقط TikToks خود را با آرم Reels تبلیغ می کنند.” “اینستاگرام به مزرعه TikTok تبدیل شده است.”

اگرچه این نوع ویدئوها اغلب در برگه Reels توصیه نمی شوند ، اما همچنان از طریق پروفایل یا خبرمایه آنها به دنبال کنندگان کاربر نشان داده می شوند.

اینستاگرام Reels را در ماه آگوست در ایالات متحده راه اندازی کرد ، اما کلون TikTok برای جلب توجه تلاش می کند. هنوز ، اینستاگرام با دادن دکمه صفحه اصلی خود به Reels و افزودن ابزارهای بیشتر به عنوان گزینه های ویرایش اضافی ، این ویژگی را دو برابر کرده است.

کارشناسان شبکه های اجتماعی دلایل مختلفی را برای عدم موفقیت Reels ذکر کردند ، از جمله تأثیر فرهنگی TikTok ، الگوریتم توصیه شده محتوای قدرتمند آن و همچنین تمرکز این برنامه نسبت به اینستاگرام ، که دارای لیست رو به رشد پیشنهادهای ویدیویی رقابتی است ، بسیار تمرکز دارد.
اسنپ ​​چت که سال گذشته چرخش خود تیک توک را با نام “Spotlight” راه اندازی کرد ، از بارگذاری فیلم های دارای علامت از سیستم عامل های مختلف به کاربران جلوگیری می کند.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir