[ad_1]

اما اینستاگرام و شرکت مادرش فیس بوک (FB) انجام چنین کاری در TikTok دشوارتر است.
اینستاگرام ، 5 روز پس از 5 دسامبر ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ، كه قصد داشت ممنوعیت TikTok متعلق به چین را در این كشور اعلام كند ، Reels ، یك محصول ویدیویی با فرم كوتاه را در ایالات متحده راه اندازی كرد و کاربران وحشت زده را به جنگ برای یافتن گزینه های دیگر ارسال كرد.

شش ماه بعد ، آنطور که شرکت انتظار داشت ، نتیجه نگرفت. TikTok بیش از عمر دولت ترامپ زندگی می کند و همچنان در حدود 100 میلیون کاربر در ایالات متحده محبوب است ، که تأثیر قابل توجهی در فرهنگ پاپ آمریکا و ترکیبی وفادار از افراد با نفوذ دارد که به نظر نمی رسد جایی می روند. اینستاگرام برخلاف Stories در این مقطع از تاریخ خود ، تاکنون هیچ معیاری برای Reels ارسال نکرده است.

ایوان آسانو ، مدیر عامل تأثیرگذار بازاریابی Mediakix ، با اشاره به سیستم توصیه های قدرتمند محتوای TikTok و این واقعیت که این برنامه بسیار تمرکز بیشتری نسبت به اینستاگرام دارد ، لیست کاملی از پیشنهادهای ویدیویی رقابتی دارد ، گفت: “TikTok سالهای نوری از Reels جلوتر است.”

آدام موزری ، رئیس اینستاگرام ، اخیراً اذعان کرد که Reels باید کار را به پایان برساند و اشاره کرد که اینستاگرام نیاز به ساده سازی یا تلفیق محصولات مختلف ویدیویی خود دارد.

موزری ماه گذشته در مصاحبه با Verge برای Reels گفت: “من هنوز از این موضوع خوشحال نیستم.” “ما هم از نظر تعداد افراد مشترک و هم از نظر تعداد افراد در حال رشد هستیم ، اما راه طولانی در پیش داریم.”
فیس بوک به دلیل برخورد تهاجمی خود در جذب یا شبیه سازی رقبا برای حفظ سلطه خود در بازار رسانه های اجتماعی ، مورد توجه تنظیم کنندگان و منتقدان قرار گرفته است. اما تلاش اولیه اینستاگرام برای تصاحب TikTok یادآوری این است که تعدادی از محصولات کپی برداری فیس بوک ناموفق بوده اند یا شکست خورده اند. ساختن یک کلون آسان است. ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش حتی برای غول رسانه های اجتماعی نیست.
اینستاگرام از زمان راه اندازی محصول تغییراتی در این محصول ایجاد کرده است ، از جمله اینکه بخش اختصاصی Reels را در صفحه اصلی اینستاگرام ارائه کرده و ابزارهای ویرایش بیشتری به آن اضافه کرده است. اما Instagram Reels تا حد زیادی خانه بزرگترین بازدیدهای TikToks است ، بسیاری از مردم فیلم های معروف TikTok را با علامت گذاری بر روی پلت فرم Reels بازنشر می کنند. پیمایش در حلقه ها و دیدن فیلم های TikTok پشت سر هم معمول است.
اینستاگرام صفحه اصلی خود را دوباره طراحی کرده و شامل یک دکمه مخصوص حلقه است.

پارکر پانل ، 17 ساله و 2.4 میلیون پیرو TikToks که فکر می کند ، گفت: “همه همیشه به من خواهند گفت” من قصد شلیک به TikToks را دارم “، اما آنها هرگز نمی گویند ،” ما قراره قرقره بزنیم. ” انتشار در Reels به عنوان یک تفکر اضافی. “TikTok روندهایی ایجاد می کند ، آنها سازندگان جدیدی ایجاد می کنند ، مردم وفادارترین پیروان خود را می سازند [there]. مردم بسیار ناز می شوند در این محیط TikTok ، آنها آماده انتقال به سیستم عامل دیگری مانند Reels نیستند. ”

این اولین باری نیست که اینستاگرام برای جلب جذابیت ویدئو تلاش می کند. در سال 2018 ، در تلاش برای رقابت بهتر با یوتیوب ، ویژگی جدیدی برای فیلم با فرمت طولانی و یک برنامه مستقل به نام IGTV را راه اندازی کرد ، اما در بلند شدن مشکل داشت. سرانجام ، اینستاگرام دکمه IGTV را از بالای نمایش های مردم حذف کرد زیرا به سختی کسی روی آن کلیک کرد. فیلم های IGTV اکنون بخشی از نمایش اصلی هستند.
اینستاگرام با استفاده از Reels سعی در بازتولید بسیاری از موارد محبوب TikTok از جمله جلوه های ویرایش و امکان افزودن موسیقی یا صدای پس زمینه دارد. اما آنچه شبیه سازی آن دشوارتر است صفحه قدرتمند TikTok “برای شما” و الگوریتم آن است که فیلم هایی متناسب با علایق هر کاربر را ارائه می دهد.

کارین اسپنسر ، رئیس آژانس نفوذ Whalar و رئیس سابق سازندگان بسترهای نرم افزاری ویدئویی بسته گفت: “من هرگز به هیچ وجه اینستاگرام را حساب نمی کنم. آنها معمولاً بر روی اینکه چطور در رقابت باقی بمانند متمرکز هستند.” فرم کوتاه Vine. “در عین حال ، فکر نمی کنم هیچ یک از ما الگوریتم های مشابهی را که در حال حاضر در TikTok آزمایش می کنیم ، در اینستاگرام تجربه کنیم.”

شروع کندتر با Reels همچنین می تواند مسئله گسترده تری را در اینستاگرام برجسته کند. “اول کار ساده را انجام دهید” مدت هاست که این شرکت به عنوان یک مانتو شناخته شده است ، اما برخی از کارشناسان شبکه های اجتماعی می گویند با گسترش ویژگی های بیشتر ، این برنامه پیچیده تر و گیج کننده می شود. و دشوار است که نفوذ فیس بوک را احساس نکنید ، به ویژه پس از رفتن بنیانگذاران اینستاگرام در سال 2018.

آسانو TikTok به آن یک “مزیت بزرگ” می بخشد. “آسانو به Mediakix گفت و افزود که اینستاگرام اکنون از فرصت های خرید ، Stories ، Reels و سایر فرمت های ویدیویی برخوردار است که می گوید در نهایت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی گفت: “به زودی خود را در کنار هیولایی پیدا می کنید که هیچ کس نمی تواند آن را درک کند.”

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir

ایندکسر