[ad_1]
بخش Reels جایی است که نماد “+” که مردم برای ایجاد یک پست یا داستان جدید از آن استفاده می کردند ، بوده است. این نماد همراه با دکمه “قلب” ، به بالای صفحه اصلی منتقل می شود ، جایی که شما فعالیت خود را مانند موارد لایک و دنبال کردن را بررسی می کنید. مکان قبلی دکمه “قلب” با برگه جدید “خرید” جایگزین می شود و نماد پیام مستقیم ثابت می ماند.
“ما مدت زیادی است که صفحه اصلی اینستاگرام را به صورت گسترده به روز نمی کنیم. اما اینکه چگونه مردم فرهنگ را ایجاد می کنند و از آن لذت می برند تغییر کرده است و بزرگترین خطر برای اینستاگرام این نیست که ما خیلی سریع تغییر می کنیم ، بلکه این است که تغییر نمی کنیم و بی ربط می شویم. ” .
انگیزه یکسانی را می توان برای خریدها نیز استفاده کرد ، که تاکنون عمدتا از طریق افرادی است که پست های مارک تجاری ، افراد با نفوذ یا تبلیغات را هنگام مرور اینستاگرام مشاهده می کنند. با استفاده از برگه “خرید” ، کاربران می توانند برای اولین بار محصولات خاصی را جستجو کنند ، توصیه های شخصی را مشاهده کنند و مستقیماً از طریق سیستم عامل خرید کنند.
ویشال شاه ، نایب رئیس محصولات اینستاگرام ، به سی ان ان بیزنس گفت: “اگر ما بخواهیم تغییری در پیمایش اینستاگرام ایجاد کنیم ، این مسئله بزرگی است.” “ما انتظار نداریم که هر کاربر اینستاگرام در روز اول احساس کند که این بخشها برای آنها ارزشمند است … اما معتقدیم که می توانند باشند.”
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir