اینستاگرام بزرگترین تغییرات صفحه اصلی در 10 سال گذشته را نشان می دهد


پنجشنبه فیس بوک (FB)این شرکت دارای اولین تغییر عمده در صفحه اصلی برنامه خود طی 10 سال گذشته است. طراحی جدید ویژگی 15 ثانیه ای Reels فیلم خود را به بخش خود اختصاص داده است و همچنین یک دکمه اختصاص داده شده به خرید اضافه می کند. معرفی از روز پنجشنبه آغاز می شود.
با این تغییرات ، اینستاگرام شرط بزرگی در مورد آینده فیلم های کوتاه مدت و خرید آنلاین قرار داده است ، دو دسته ای که در آنها سرمایه گذاری کلانی انجام می دهد ، اما هیچ معیاری را به اشتراک نگذاشته است ، مثلاً تعداد زیادی از مردم از آنها استفاده می کنند. (اینستاگرام از ارائه آماری برای CNN Business برای طبل و خرید خودداری کرد.)

بخش Reels جایی است که نماد “+” که مردم برای ایجاد یک پست یا داستان جدید از آن استفاده می کردند ، بوده است. این نماد همراه با دکمه “قلب” ، به بالای صفحه اصلی منتقل می شود ، جایی که شما فعالیت خود را مانند موارد لایک و دنبال کردن را بررسی می کنید. مکان قبلی دکمه “قلب” با برگه جدید “خرید” جایگزین می شود و نماد پیام مستقیم ثابت می ماند.

“ما مدت زیادی است که صفحه اصلی اینستاگرام را به صورت گسترده به روز نمی کنیم. اما اینکه چگونه مردم فرهنگ را ایجاد می کنند و از آن لذت می برند تغییر کرده است و بزرگترین خطر برای اینستاگرام این نیست که ما خیلی سریع تغییر می کنیم ، بلکه این است که تغییر نمی کنیم و بی ربط می شویم. ” .

وقتی اینستاگرام Reels ، ویژگی کپی TikTok خود را راه اندازی کرد ، در صفحه Explore یا در پروفایل های کاربر زندگی می کرد و یافتن آن سخت بود. بخش ویژه ای که به طور برجسته در صفحه اصلی نمایش داده می شود ممکن است باعث شود افراد بیشتری روی ویژگی کلیک کنند و با آن تعامل داشته باشند ، زیرا تجربه محبوب TikTok همچنان با عدم اطمینان در مورد آینده خود در ایالات متحده روبرو است. گزارش شده است که اینستاگرام قبل از راه اندازی Reels در حال کسب ستاره های TikTok در سیستم عامل خود است ، اما نمایندگان با نفوذ CNN Business با آنها صحبت کرده اند تاکنون نظرات متناقضی در مورد این محصول داشته اند.

انگیزه یکسانی را می توان برای خریدها نیز استفاده کرد ، که تاکنون عمدتا از طریق افرادی است که پست های مارک تجاری ، افراد با نفوذ یا تبلیغات را هنگام مرور اینستاگرام مشاهده می کنند. با استفاده از برگه “خرید” ، کاربران می توانند برای اولین بار محصولات خاصی را جستجو کنند ، توصیه های شخصی را مشاهده کنند و مستقیماً از طریق سیستم عامل خرید کنند.

ویشال شاه ، نایب رئیس محصولات اینستاگرام ، به سی ان ان بیزنس گفت: “اگر ما بخواهیم تغییری در پیمایش اینستاگرام ایجاد کنیم ، این مسئله بزرگی است.” “ما انتظار نداریم که هر کاربر اینستاگرام در روز اول احساس کند که این بخشها برای آنها ارزشمند است … اما معتقدیم که می توانند باشند.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>