[ad_1]
در هفته های اخیر ، دو نسل باهوش در اینترنت در فیلم ها و نظرات TikTok در مورد ویژگی های فرهنگ هزاره که اکنون توسط ژنرال Z درمان نشده تلقی می شود با یکدیگر درگیر شده اند. این لیست شامل شلوار جین لاغر (جمله Gen Z است: آنها را روشن کنید) ، قطعات جانبی ( جمله توسط ژنرال Z: وسط یا نیم تنه) و شاید از همه دردناک تر ، ایموجی های گریه کننده خنده محبوب باشد که هزاره ها ، من خودم صدها بار در روز یا بیشتر از آن استفاده می کنم.
“چه اشکالی دارد که ایموجی بخندیم[?]، “یک کاربر در یک نظر در مورد TikTok پرسید. دیگری پاسخ داد:” این خیلی دور از ذهن است. “15 ساله من می گویم شما باید از این emoji bc استفاده کنید [because] قطعاً نخواهیم کرد “
ولید محمد 21 ساله به سی ان ان بیزینس گفت: “من از همه چیز به جز ایموجی های خنده استفاده می کنم.” “من مدتی پیش استفاده از آن را متوقف کردم زیرا دیدم که افراد مسن تر مانند مادرم ، خواهر و برادر بزرگتر من و به طور کلی فقط افراد مسن از آن استفاده می کنند.”
برای بسیاری از ژنرال های Z ، emoji ها به عنوان یک جایگزین محبوب برای خندیدن تبدیل شده اند. این نسخه تصویری عبارت عامیانه “من مرده ام” یا “من می میرم” ، که معنی بسیار خنده داری دارد. گزینه های قابل قبول دیگر: oj شکلک (که به طور رسمی “چهره ای با صدای بلند گریه می شود”) یا فقط نوشتن “هاها” (با صدای بلند می خندد) یا “لمائو” (می خندد ، خوب ، بقیه را می دانید).
خاویر مارتین هفده ساله او را ایموجی “ناشایست” خواند و گفت: “افراد زیادی” در سن او از او استفاده نمی کنند. استیسی تیرو 21 ساله احساسات واقعی را که گریه می کنند ترجیح می دهد زیرا احساسات شدیدتری نشان می دهند و احساس چشمگیرتری دارند. او گفت که حتی نمی تواند شکلک های خنده دار را از صفحه کلید آیفونش پیدا کند.
مانند شکلک ، به نام “غلتیدن روی زمین می خندد” (“) نیز دیگر مد نیست. هنگامی که ایموجی ها هنگام مکالمه تصویری از او سال می کنند ، ظاهرا آرایش می کند. وی گفت: “من این را دوست ندارم.” “مادرم حتی از آن استفاده نمی کند.”
“صورت با اشک شادی” ، نام رسمی خنده صورتک هایی که در حال گریه هستند ، در حال حاضر بیشترین استفاده از شکلک در Emojitracker است ، وب سایتی که استفاده از شکلک های لحظه ای را در توییتر نشان می دهد. او در لیست Emojipedia پرکاربرد Emoji در توییتر در سال 2020 در صدر قرار گرفت ، در حالی که Loudly Crying Face مقام دوم را به دست آورد. و او قدرت مداوم داشت: در سال 2017 ، اپل گفت که ایموجی های گریه کننده در خنده محبوب ترین در ایالات متحده هستند.
گرتچن مک کالوک ، زبان شناس اینترنتی و نویسنده کتاب “چون اینترنت: درک قوانین جدید زبان” گفت: “اشک شادی قربانی موفقیت خود شده است.”
وی گفت: “اگر سالها و سالها به همان شیوه به خنده دیجیتال اشاره كنید ، احساس غیرصدیقی می شود. … هایپربول با استفاده طولانی مدت فرسوده می شود.” به همین دلیل ژنرال Zers می تواند به دنبال روش های جدید و جدیدی باشد تا بتواند نشانه این باشد که او از طرق مختلف می خندد.
ژنرال Zers – متولد سال 1996 – در زمانی رشد کرد که اینترنت در همه جا فراگیر بود و اغلب در کف دست شما قرار داشت. برای مقایسه ، برخی از هزاره ها زمان قبل از غوطه وری مداوم در اینترنت را به یاد می آورند. بسیاری از آنها نه از طریق پیام های متنی یا شبکه های اجتماعی ، بلکه از طریق پیام رسان فوری AOL در دنیای شکلک ها و اصطلاحات واژگان اینترنتی آغاز به کار کردند. (به گفته مرکز تحقیقات پیو ، هزاره ها بین سالهای 1981 و 1996 متولد شده اند).
این یک حکایت است که نسل های قدیمی تمایل به استفاده از شکلک ها به معنای واقعی دارند ، در حالی که افراد جوان خلاق تر می شوند ، گفت: جرمی بورگ ، اصلی شکلک ها در Emojipedia ، وب سایت فرهنگ نامه های شکلک ها. Emojipedia اخیراً یک پست وبلاگی نوشت که می گفت: “خرد معمول در TikTok این است که ایموجی های گریه آور در حال خندیدن هستند که به زودی رونق می گیرند.”
ژنرال Zers به CNN Business گفت که آنها دوست دارند معنای خاص خود را به emoji بدهند ، و سپس آنها را در گروه خود ، اغلب از طریق رسانه های اجتماعی ، توزیع می کنند. به عنوان مثال ، شکلک های یک مرد با کلاه گاوچران (🤠) و یک مرد فقط ایستاده به معنای ناشیانه بودن است. دیگران دسته ای از شکلک های مثبت مانند ستاره ها ، رنگین کمان ها و جن ها را جمع می کنند و سپس آنها را با چیزهای منفی جفت می کنند. مارتین گفت: “نسل ما بسیار کنایه آمیز است.”
بعضی اوقات نوجوانان بیست ساله از شکلک استفاده می کنند – مانند گریه های خنده – از قضا مثلاً شش یا هفت نفر را پشت سر هم برای دوستانشان می فرستند تا مبالغه کنند. اما به طور کلی ، این شکلک ممنوع است.
محمد گفت: “برای Gen Z ، این مانند اندروید است.”
[ad_2]
منبع: pezeshk-khabar.ir