[ad_1]

از سال 2019 ، غول رسانه های اجتماعی در حال آزمایش توانایی کاربران برای پنهان کردن به عنوان تعداد ، یک ویژگی مترادف با فیس بوک ، به عنوان راهی برای استفاده از فیس بوک و اینستاگرام استرس کمتر است.
از روز چهارشنبه ، هر کاربر اکنون می تواند انتخاب کند که آیا افراد می توانند تعداد پسندیدن ها را در پست خود ببینند و همچنین اینکه آیا ببینند چه تعداد از افراد پست های کاربران دیگر را دوست داشتند ، فیس بوک (FB) چهارشنبه در یک پست وبلاگ گفت.
فیس بوک در تلاش است تا با انتقاد روزافزون مبنی بر اینکه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند به رفاه مصرف کنندگان و جامعه آسیب برسانند ، مقابله کند. با این حال ، حتی با اعلام روز چهارشنبه ، پنهان کردن لایک ها در فیس بوک و اینستاگرام اختیاری خواهد بود ، نه پیش فرض ، که باعث می شود مشخص نباشد که واقعاً چند کاربر این مرحله را انجام می دهند.

من گفتم: “آنچه از مردم و کارشناسان شنیدیم این بود که مشاهده نکردن چنین شماری برای برخی مفید و برای دیگران آزار دهنده بود ، خصوصاً به این دلیل که مردم از چنین شماری برای ایده گرفتن از روندها یا محبوبیت استفاده می کنند ، بنابراین ما انتخاب می کنیم” ، در فیسبوک.

اگر کاربران از اشتراک پست های عمومی ، مانند تعداد پست های خود انصراف دهند ، بینندگان می توانند لیستی از کسانی که پست را پسندیده اند ، اما تعداد پسندیدن را مشاهده کنند. شخصی که عکس را پست کرده است ، حتی اگر به صورت عمومی نشان داده نشود ، همچنان می تواند تعداد لایک ها را ببیند.

اکنون کاربران می توانند بصورت عمومی به عنوان یک شماره مخفی شوند تا پیروان نتوانند میزان محبوبیت پست را ببینند.

این شرکت گفت این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا به جای تعداد پست هایی که دوست دارند ، روی عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده تمرکز کنند.

این شرکت گفت ، کاربران فیس بوک و اینستاگرام همچنین می توانند نبینند که چه تعداد از پست های دیگران را هنگام مشاهده خبرمایه خود پسندیده اند ، این ویژگی با مراجعه به بخش “ارسال های جدید” از تنظیمات فعال می شود.

برخی از کاربرانی که قبلاً امکان آزمایش لایک پنهان در اینستاگرام را داشتند ، به CNN Business گفتند که این گزینه می تواند به بهبود رفاه سیستم عامل کمک کند. با این حال ، برای افراد با نفوذ در رسانه های اجتماعی که در این برنامه تجاری مشاغل خود را ایجاد کرده اند ، نمایش معیارهای مشابه خود – و مقایسه آنها با سایر پست های کاربران – برای اطمینان از مشارکت سودآور با مارک ها می تواند مهم باشد.
فیس بوک در یک پست وبلاگ گفت که بودجه “تحقیقات خارجی در مورد تجربیات مردم در اینستاگرام و اینکه چگونه می توانیم سیاست ها و محصولات خود را برای حمایت از جامعه خود بهبود ببخشیم” بودجه تأمین می کند ، افزود که پیشنهادهای سازمان های دانشگاهی و غیرانتفاعی را برای چنین تحقیقاتی می پذیرد.

[ad_2]

منبع: pezeshk-khabar.ir

ایندکسر