اپل 113 میلیون دلار برای تسویه حساب باتری گیت پرداخت می کند



این شرکت 113 میلیون دلار برای پرداختن به تحقیقات توسط ایالت ها ، از جمله كالیفرنیا و آریزونا ، در مورد عدم شفافیت اپل در مورد باتری های آیفون كه منجر به خاموش شدن دستگاه غیر منتظره شد ، پرداخت خواهد كرد. او به جای آشکار کردن مشکل برای کاربران یا جایگزینی باتری ها ، در دسامبر 2016 یک به روزرسانی نرم افزاری را اجرا کرد ، که بر عملکرد مدل های قدیمی آیفون تأثیر گذاشت.
اخبار حاصل از تمرین ناراحت است سیب (AAPL) مصرف کنندگان ، مشتعل کردن آنچه که “باتری گیت” نامیده می شود. بسیاری معتقد بودند که این تلاشی است برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید آیفون های جدید.
آریزونا گفت: “شرکت های بزرگ فناوری باید دستکاری در مصرف کنندگان را متوقف کرده و تمام واقعیت در مورد شیوه ها و محصولات خود را به آنها بگویند.” دادستان کل مارک بورنوویچ ، که به تحقیقات کمک کرد ، روز پنجشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که “من متعهد هستم که این شرکتهای فناوری را در هنگام جلب توجه به جولیات مسئول بدانم.”
در آن زمان ، این شرکت با عذرخواهی نادر ، به طور موقت قیمت باتری های تعویض را از 79 دلار به 29 دلار کاهش داد و ویژگی اضافه کرد که به کاربران آیفون امکان کنترل وضعیت باتری را می دهد.
این شرکت در بیانیه ای در سال 2017 گفت: “ما می دانیم كه بعضی از شما تصور می كنید كه اپل شما را ناامید كرده است. متأسفیم.” اول و مهمترین ، ما هرگز و هرگز برای كوتاه كردن عمداً كاری نمی كردیم. هر محصول اپل یا بدتر کردن تجربه کاربر برای تحریک ارتقا customer مشتری. “
علی رغم mea culpa ، عواقب قانونی دارد. در ماه مارس ، اپل با پرداخت تا نیم میلیارد دلار برای حل و فصل یک دعوی دعوی طبقاتی ، آن را متهم کرد که آیفون را به تأخیر انداخته تا مصرف کنندگان را مجبور به خرید مورد جدید کند.

علاوه بر پرداخت میلیون ها دلار در ایالت ها ، اپل موافقت کرده است که اطلاعات به روز در مورد سلامت باتری ، عملکرد و مدیریت انرژی آیفون را در وب سایت یا یادداشت های نصب خود ارائه دهد.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>