این یک قانون بسیار مهم در پرواز است زیرا باعث میشود موتور های براشلس شما تراست اضافی برای کنترل مولتی روتور در باد و مانورهای پروازی شدید را داشته باشد.اگر شما همیشه پرواز آرام و ایمنی دارید میتوانید وزن را تا حداکثر ۷۰ درصد تراتل بالا ببرید. سنسور و موتور دریچه گاز در حالی منجر به دور موتور بالا میشود که با فشردن پدال گاز و تغییر مقاومت الکتریکی میزان ولتاژ ورودی به ECU تغییر میکند و ECU با ارسال سیگنال مناسب میزان باز و بسته بودن صفحه تراتل را مشخص میکند. از جمله دیگر آلات دقیق که با فشار هوا کار میکند AIR SPEED است که همان سرعت سنج میباشد که با توجه به هوای ورودی از لوله پایتوت سرعت را مشخص میند و همچنین آلات دقیق MACH NUMBER هم برای اندازه گیری سرعت بکار میرود ولی در سرعت های فراصوتی. بر اساس فرمول فوقالذكر و بهرهگيري از نرمافزار excel و با توجه به دادههاي سيستم مورد بررسي جدول محاسباتي بدست ميآيد كه در آن در دبيهاي مختلف هد سيستم بر حسب متر مشخص شده است و پس از آن با رسم منحني در محور مختصاتي كه يك محورش بر حسب دبي و ديگر محور بر حسب هد سيستم است منحني سيستم بدست ميآيد.

میزان گشتاور از طریق اعمال فشار سیال به انتهای پیستون ها که روی صفحه ای زاویه دار نصب گردیده اند وارد می شود کهموجب چرخش بلوک سیلندر می شود.میزان گشتاور در این موتور نسبت به زاویه ی صفحه زاویه دار زیرین آن تغییر می کند.موتور هیدرولیکی پیستونی دارای گشتاور بالا یا همان توان خروجی بالا و سرعت 5000 rpm هستند. در صورت لغزش صفحه کلاچ قبل از هرگونه اقدام ابتدا به کمک جک خودرو را بالا ببرید و در جست وجوی قطعات خمیده – شکسته و یا اسیب دیده ی سیستم کلاچ باشید.اگر عیبی در سیستم کلاچ وجود نداشت مجموعه کلاچ را پیاده و قطعات ان را بررسی نمایید. برای کسب آمادگی حداکثری در واحد یک بخار با توجه به افزایش دامنه نوسان ارتعاشات یاتاقان شماره یک ژنراتور و بیم بروز محدودیت و حادثه در ایام پیک تابستان، با هماهنگی معاونت محترم راهبری تولید اقدام به خروج واحد یک و دمونتاژ ژنراتور و انجام سایت بالانس در محل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران شده است. ابتدا پرنده را بلند کرده ( در حالت افقی ) سپس آن را خلاف عقربه های ساعت یک بار می چرخانید پس از آن که به نقطه اول رسیدید سر آن را به سمت پایین گرفته ( پرنده در حالت عمود قرار می گیرد ) و مجدد یک بار دیگر 360 درجه می چرخید .

اولین مشخصه یاماها YXZ مربوط به سیستم محرک آن است؛ درحالیکه این روزها باگیهای اسپرت جهان علاوهبرداشتن حالت تکدیفرانسیل (2WD) از حالت همهچرخهای محرک (AWD) نیز برخوردارند، اما این یاماها به جای AWD از 4WD استفاده کرده تا به همه ثابت کند که مختص بدترین شرایط آفرود ساخته شده. منحني HRl:اين مسير مربوط به مسير مخزن B از محل جدا شدن دو مسير تا مخزن B است و در آن از ترم 1 فرمول محاسبه هد سيستم به دليل ثابت بودن مقطع لاين و سرعت سيال در طول مسير صرفنظر شده است كه در حالت ماكزيمم دبي و هد آن 1400m3/h و 210m است و قطر لاين آن هم 320mm است. اين منحني مربوط به مسير از مخزن C تا محل جدايش دو مسير است كه ماكزيمم دبي و هد آن 325m3/h و 200m است و قطر لاين آن هم 1080mm است و در آن از ترم 1 فرمول محاسبه هد سيستم كه در بالا ذكر شد به دليل ثابت بودن مقطع و سرعت سال در طول مسير صرفنظر شده است. منحني HR3:اين منحني از مخزن A تا مسير جدايش دو مسير است قطر لاين آن 300mm است و در آن ترم 1 و ترم 4 در فرمول محاسبه منحني مدار به دليل عدم تغيير سرعت در طول مسير منظور نشده است.

در اين بين يك اختلاف راندمان با راندمان ماكزيمم پمپ در دبي و فشاري كه پمپ غالباً در آن كار ميكند وجود دارد كه ناشي از موقعيت نقطه كار پمپ است (بين دبي و هد كاري پمپ با آنچه در حالت طراحي پيشبيني شده اختلاف وجود دارد) و يك اختلاف بين راندمان پمپ در اين حالت و حالت طراحي در همان نقطه كار وجود دارد كه مربوط به تغييرات و نگهداري است. توان ماشين محرك بايد طوري انتخاب شود كه در همه شرايط كاري پمپ جوابگوي تغييرات باشد اگرچه انتخاب پمپ و الكتروموتوري قويتر براي يك پمپ از بروز خطرات احتمالي ناشي از تغييرات نقطه كاري پمپ ميكاهد اما اين امر در افزايش مصرف داخلي و هزينههاي سرمايهگذاري اوليه تاثيرگذار است و بايد نقطه بهينه با ضريب اطمينان طراحي معيار انتخاب باشد. به هر حال ما میتوانیم همه وسایل را به کامپیوتر وصل بکنیم و مورد استفاده قرار بدهیم؛ اما مهمترین مورد این هست که چه بودجهای را میتوانیم برای این کار داشته باشیم و چقدر میتوانیم هزینه کنیم. ۵V : این پایه ها تغذیه رسیور هستند و همه آن ها به هم وصل اند و فقط کافی است یکی از آن ها را به تغذیه وصل کنید .

ایندکسر