در ماه مارس ، در حالی که کشورهای جهان به سوی محاصره پیش می رفتند ، “Animal Crossing: New Horizons” منتشر شد و با فروش 26 میلیون نسخه به قیمت 60 دلار ، رکورددار نینتندو شد. مردم پاساژ حیوانات را به دلیل توانایی حمل و نقل آنها به یک جزیره بیابانی که در آن می توانند معماری کنند ، دوست داشتند و به آنها کنترل و احساس ماجراجویی می دادند.
کارولینا میلانسی ، تحلیلگر فناوری در شرکت تحقیقاتی استراتژی های خلاق گفت: “به طور کلی ، 2020 به ضرورت فرار از واقعیت ، آزادسازی تنش و ناامیدی و بالا بردن روحیه در زمانی که مجبور به انجام بیشتر این کار در خانه شدیم” افزود.
ویوک شارما ، نایب رئیس فیس بوک گیمینگ گفت: “همانطور که مردم با مسئولیت پذیری بازگشت به رویه های معمول ما قبل از Covid را آغاز می کنند ، من معتقدم که بسیاری همچنان به بازی ها روی خواهند آورد.”
هر ابتکار بازی یک ضربه قابل توجه نبود.
چگونه می توان سال 2021 را تکان داد
با این حال اکثر شرکت های صنعت بازی صعودی هستند که علی رغم رکود اقتصادی و بیکاری بالا ، رشد در سال 2021 ادامه خواهد یافت.
کارتر راجرز ، تحلیلگر بازی های ویدیویی SuperData نیلزن ، گفت: “حتی در این شرایط اقتصادی ، افراد زیادی را می بینیم که مایلند 500 دلار برای یک کنسول جدید هزینه کنند.” “ما به دلیل عوامل اقتصادی پیش بینی هیچ فاجعه بازی را نداریم ، زیرا افراد زیادی در خانه مانده اند که هزینه های اختیاری را به بازی ها هدایت می کنند.”
جک باسر ، مدیر بازی در Google Stadia که قبلاً کار می کرد ، گفت: “تجارت بازی یک تجارت سخت است … به همین دلیل در اوایل دهه 2000 بازیکن جدید بزرگی در فضای بازی Xbox وجود نداشت.” بیش از هفت سال در سونی. “آیا ما اشتباهاتی انجام داده ایم؟ كاملاً. آیا از این اشتباهات درس گرفته ایم؟ كاملاً. آیا در آینده اشتباه خواهیم كرد؟ مطمئن هستم كه این كار را خواهیم كرد. و این بخشی از معنای حضور در این حرفه است. اما یك چیز. مسلم است: ما به آن متعهد هستیم. “
پلت فرم ویدئویی گوگل با بیش از 100 میلیارد ساعت محتوای بازی ، بهترین سال خود را در سال 2020 ثبت می کند. رایان ویات ، رئیس یوتیوب گیمینگ ، گفت که شرایط اقتصادی مانند رکود اقتصادی “در نهایت از کنترل ما خارج است” ، اما این شرکت استراتژی خود را برای سرگرمی مردم در سال آینده ادامه می دهد در حالی که برای جلب توجه آنها می جنگد.
جسیکا استوت ، 31 ساله ، مادر 3 فرزند که دارای یک کانال YouTube با بیش از 7 میلیون مشترک است ، به CNN Business گفت که وی معتقد است اگر افراد بتوانند با خیال راحت به بیرون از خانه بروند رشد بازی ها کند خواهد شد. استوت ، که در کانال خود می گوید “Ahmau” ، گفت: “بسیاری از مردم پس از مدتها حضور در خانه ، وقت بیشتری را برای بیرون رفتن صرف خواهند کرد.”
منبع: pezeshk-khabar.ir
آخرین دیدگاهها