آیا اثری از “عبور حیوانات” و رکود اقتصادی در بازی ها وجود دارد؟ تحلیلگران پیش بینی سال 2021 را تخمین می زنند



اما آیا با توجه به رکود اقتصادی و بیکاری شدید ، این مسیر می تواند تا سال 2021 ادامه یابد؟

در ماه مارس ، در حالی که کشورهای جهان به سوی محاصره پیش می رفتند ، “Animal Crossing: New Horizons” منتشر شد و با فروش 26 میلیون نسخه به قیمت 60 دلار ، رکورددار نینتندو شد. مردم پاساژ حیوانات را به دلیل توانایی حمل و نقل آنها به یک جزیره بیابانی که در آن می توانند معماری کنند ، دوست داشتند و به آنها کنترل و احساس ماجراجویی می دادند.

کارولینا میلانسی ، تحلیلگر فناوری در شرکت تحقیقاتی استراتژی های خلاق گفت: “به طور کلی ، 2020 به ضرورت فرار از واقعیت ، آزادسازی تنش و ناامیدی و بالا بردن روحیه در زمانی که مجبور به انجام بیشتر این کار در خانه شدیم” افزود.

تمام این مدت زمانی که به صورت آنلاین سپری شده است به فروشی عظیم برای شرکت های بازی سازی و حتی برای شرکت هایی در صنایع غیر مرتبط مانند Uber Eats و Wendy که برای فرصت های بازاریابی استفاده می شود ، تبدیل شده است.
افراد بیشتری گیمر شدند و افراد بیشتری شروع به تماشای گیمرها کردند ، زیرا سرویس های زنده مانند Twitch و Facebook Gaming آمازون رشد رکوردی را تجربه کردند. فیس بوک در ماه اکتبر اعلام کرد که بازی هایی را برای اندروید منتشر کرده است و ابراز اطمینان کرد که در سال 2021 به رشد خود ادامه خواهد داد.

ویوک شارما ، نایب رئیس فیس بوک گیمینگ گفت: “همانطور که مردم با مسئولیت پذیری بازگشت به رویه های معمول ما قبل از Covid را آغاز می کنند ، من معتقدم که بسیاری همچنان به بازی ها روی خواهند آورد.”

حتی صنعت سایبری نوپا نیز از ساعاتی که هنگام مکث ورزش های سنتی پخش می شد ، بهره می برد.

هر ابتکار بازی یک ضربه قابل توجه نبود.

دو شکست قابل توجه از سوی غول های فناوری به وجود آمده است که تحلیلگران آنها را با “تانکرهای نفتی” مقایسه کرده اند که چرخاندن آنها به محض تعهد به مسیر دشوار است. در ماه جولای ، مایکروسافت پس از سرمایه گذاری میلیون ها دلار شرکت در پروژه ، سرویس Mixer خود را تعطیل کرد. Crucible ، تجربه پرفروش خود آمازون ، یک بازی رایگان در ژانری شبیه به Fortnite ، پس از عرضه به سرعت غرق شد و در ماه اکتبر این شرکت اعلام کرد که این بازی تا ماه نوامبر بسته خواهد شد.

چگونه می توان سال 2021 را تکان داد

با این حال اکثر شرکت های صنعت بازی صعودی هستند که علی رغم رکود اقتصادی و بیکاری بالا ، رشد در سال 2021 ادامه خواهد یافت.

کارتر راجرز ، تحلیلگر بازی های ویدیویی SuperData نیلزن ، گفت: “حتی در این شرایط اقتصادی ، افراد زیادی را می بینیم که مایلند 500 دلار برای یک کنسول جدید هزینه کنند.” “ما به دلیل عوامل اقتصادی پیش بینی هیچ فاجعه بازی را نداریم ، زیرا افراد زیادی در خانه مانده اند که هزینه های اختیاری را به بازی ها هدایت می کنند.”

غول های فنی مانند گوگل و آمازون هنوز در حال سرمایه گذاری در سرویس های بازی ابری مانند Stadia و Luna هستند ، امیدوارند که درگیر جنگ های کنسول تحت سلطه سونی و نینتندو (NTDOF).

جک باسر ، مدیر بازی در Google Stadia که قبلاً کار می کرد ، گفت: “تجارت بازی یک تجارت سخت است … به همین دلیل در اوایل دهه 2000 بازیکن جدید بزرگی در فضای بازی Xbox وجود نداشت.” بیش از هفت سال در سونی. “آیا ما اشتباهاتی انجام داده ایم؟ كاملاً. آیا از این اشتباهات درس گرفته ایم؟ كاملاً. آیا در آینده اشتباه خواهیم كرد؟ مطمئن هستم كه این كار را خواهیم كرد. و این بخشی از معنای حضور در این حرفه است. اما یك چیز. مسلم است: ما به آن متعهد هستیم. “

پلت فرم ویدئویی گوگل با بیش از 100 میلیارد ساعت محتوای بازی ، بهترین سال خود را در سال 2020 ثبت می کند. رایان ویات ، رئیس یوتیوب گیمینگ ، گفت که شرایط اقتصادی مانند رکود اقتصادی “در نهایت از کنترل ما خارج است” ، اما این شرکت استراتژی خود را برای سرگرمی مردم در سال آینده ادامه می دهد در حالی که برای جلب توجه آنها می جنگد.

جسیکا استوت ، 31 ساله ، مادر 3 فرزند که دارای یک کانال YouTube با بیش از 7 میلیون مشترک است ، به CNN Business گفت که وی معتقد است اگر افراد بتوانند با خیال راحت به بیرون از خانه بروند رشد بازی ها کند خواهد شد. استوت ، که در کانال خود می گوید “Ahmau” ، گفت: “بسیاری از مردم پس از مدتها حضور در خانه ، وقت بیشتری را برای بیرون رفتن صرف خواهند کرد.”


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>