آمازون پس از چند مقایسه نامطلوب ، بی سر و صدا آیکون برنامه خود را تغییر داد


کاربران خرید آمازون اکنون یک جعبه قهوه ای مشاهده می کنند که شبیه بسته ای با روبان آبی است که شبیه یک روبان بسته بندی در بالای پیکان امضای این شرکت به شکل لبخند است.

آمازون در اواخر ژانویه آیکون جدید اصلی را به بازارهای بین المللی مختلف عرضه کرد ، اما پس از اینکه برخی گفتند شبیه سبیل به سبک مسواک است ، شبیه به آنچه آدولف هیتلر پوشیده است ، اکنون طرح روبان آبی را تغییر داده است.

“من کاملاً دلم برای این تنگ شده بود که آمازون بی سر و صدا آیکون جدیدش را نیشگون گرفت تا شبیه … کمتر شبیه هیتلر باشد” الکس هرن می نویسد ، ویرایشگر فناوری برای گاردین ، ​​در توییتر.
قدیمی & quot؛  جدید & quot؛  نماد در سمت چپ ، به روزرسانی در سمت راست است.
نماد جدید ، اولین تغییر طراحی در بیش از پنج سال ، سبد خرید را جایگزین می کند و کلمه “آمازون” را کنار می گذارد ، اما آرم لبخند پیکان شرکت را با وضوح بیشتری نشان می دهد. نوار آبی به نظر پاره شده است ، گویی بسته را باز می کند.

سخنگوی آمازون گفت: “ما آیکون جدید را طوری طراحی کردیم که وقتی مشتری سفر خرید خود را از تلفن شروع می کند ، انتظار ، هیجان و شادی را برانگیزد ، دقیقاً همان کاری که وقتی جعبه های ما را روی پله درب خانه خود می بینند” نماد برنامه براساس بازخورد کاربر تغییر کرده است.

فقط کاربران iOS در انگلیس ، اسپانیا ، ایتالیا و هلند در چند هفته گذشته آرم هیتلر را مشاهده کرده اند. هفته گذشته آرم به روز شده در سراسر جهان بین کاربران iOS توزیع شد. کاربران اندروید آرم جدید این هفته را مشاهده خواهند کرد.




منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>