آمازون در اواخر ژانویه آیکون جدید اصلی را به بازارهای بین المللی مختلف عرضه کرد ، اما پس از اینکه برخی گفتند شبیه سبیل به سبک مسواک است ، شبیه به آنچه آدولف هیتلر پوشیده است ، اکنون طرح روبان آبی را تغییر داده است.
سخنگوی آمازون گفت: “ما آیکون جدید را طوری طراحی کردیم که وقتی مشتری سفر خرید خود را از تلفن شروع می کند ، انتظار ، هیجان و شادی را برانگیزد ، دقیقاً همان کاری که وقتی جعبه های ما را روی پله درب خانه خود می بینند” نماد برنامه براساس بازخورد کاربر تغییر کرده است.
فقط کاربران iOS در انگلیس ، اسپانیا ، ایتالیا و هلند در چند هفته گذشته آرم هیتلر را مشاهده کرده اند. هفته گذشته آرم به روز شده در سراسر جهان بین کاربران iOS توزیع شد. کاربران اندروید آرم جدید این هفته را مشاهده خواهند کرد.
منبع: pezeshk-khabar.ir
آخرین دیدگاهها